![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gulzigheid betekent ook de anderen niets gunnen en alles voor jezelf willen houden. Dus nadelig voor je naasten.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 december 2009 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Parlementslid
|
![]() Jamaar dat is dus het probleem: flikkers en hun lobbyisten zijn niet tevreden met alleen maar voorkeursrecht in een privé omgeving. Per se willen ze hun perverse activiteiten ook aan kinderen laten tonen (tijdens de gay pride bijvoorbeeld). Per se willen ze hun wil op de meerderheid opleggen. Als ze hun dierlijke ranzigheden voor de oog van het publiek op klaarlichte dag niet mogen tentoon spreiden zijn ze niet tevreden en beginnen ze te janken over de mensenrechten
. Laatst gewijzigd door Bertie : 24 december 2009 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hun wil aan de meerderheid op leggen? Allé, toon mij eens het bewijs dat holebi's alle hetero's willen verplichten om holebi te worden of een homohuwelijk te sluiten. Dat staat in geen enkel eisenplatform, dus je verkoopt onzin. Vergeet ook vooral niet te veralgemenen. Dan kan ik even goed zeggen dat alle heteromannen hun vrouw slaan en naar de hoeren gaan.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Minister-President
|
![]() Allé, kzal eens een paar foto's posten van het hetero-carnaval van Rio de Janeiro waar er ook heel wat raar geklede mensen en bloot vlees op te zien valt. Om maar te zwijgen van de gemiddelde videoclip van rap-songs...
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Neuken ze in de straten tijdens die Gay Pride? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Homoseksuelen zullen nooit naar de hemel gaan"
Natuurlijk !! Dehemel bestaat niet !! Dus niemandgaat nzaar hemel of de hel !! Waarom??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Parlementslid
|
![]() Nog iemand die enkel de hoofding leest. Hier en overal.
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel inderdaad figuurlijklezen , maar ....
ikgeloof niet bestaan hemel & hel , dus .... Herhaling: Ik benniet-geloofsgelovig , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als moord morgen legaal wordt verplicht niemand mij ook om te moorden. Uw punt is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens, wat ik lijk te hopen, laat je misschien beter aan mij over... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien vergis ik mij dus en is dat toch hetzelfde.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |