![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hup, Artisjoks gaat nog maar 's opkomen voor de eisen van de haatbaarden. Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
je m�*g een broek dragen, een broekrok of een rok, zoals die maar allemaal uit het aangeboden assortiment CHIROKLEDING komen (je mag �*l die kleding dragen maar je bent niet verplicht om een rok te dragen als je liever een broek draagt). Jongetjes kunnen broeken dragen, homootjes kunnen rokjes dragen, meisjes kunnen broekrokjes dragen, lesbiennekes kunnen broeken dragen ZOLANG HET MAAR UIT HET AANGEBODEN ASSORTIMENT VAN CHIROKLEDING KOMT. Je kan t-shirts dragen, bloezen dragen, hemdjes dragen, ZOLANG HET MAAR UIT HET AANGEBODEN ASSORTIMENT VAN CHIROKLEDING KOMT. Sjaaltjes, niqaabjes, hijaabkes en burkaatjes zijn GEEN CHIROKLEDING (Dit is de vijfde keer dat ik dit plaats).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 2 november 2010 om 13:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik zou het nog beter vinden als alle scouts- en giroverenigingen compleet Artisjok-free zouden zijn. Ik zou niet willen dat mijn dochters er gehersenspoeld worden met haar communistische ideeën en haar hoofddoek-jihad. Als zij niet tegen blote haarwortels kan van 7-jarigen, moet ze maar emigreren naar Iran. Daar gaat ze zich perfect thuis voelen tussen de geniqaabten en de haatbaarden. Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een bepaald aanbod. Uit dat aanbod kan gekozen worden, er moet geen voorkeur gegeven worden aan een bepaald product zolang het maar deel uitmaakt van het oorspronkelijke assortiment. Probeer het zo te zien : een bedrijf maakt rode, groene, blauwe, witte en zwarte tafels. Die worden allemaal aangeboden aan de klant. De klant mag rood, groen, blauw, wit en zwart kiezen maar geen oranje. Oranje komt NIET voor in het assortiment. Dat is de juiste betekenis van die zin, niets meer, niets minder. Snapt u dat echt niet?
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijgevolg allemaal verboden volgens jou. Wat begrijp jij niet aan "Alle aangeboden Chirokleren kunnen, niets moet." Kijk op de site naar de video http://www.chiro.be/wat-is-chiro Wat er allemaal kan en niet moet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet ze anders stellen : 1. als kinderen zich aansluiten bij de Chiro moeten ze zich dan aan de regels houden om te kunnen meespelen of 2. als kinderen buiten een zekere groep met elkaar spelen moeten ze zich dan aan bepaalde kledingsregels houden Antwoord op vraag 1 : ja Antwoord op vraag 2 : nee, want er worden in zo'n groep geen regels vastgelegd.
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van mij zijn duidelijk iets ouder dan de uwe en zullen dus gelukkig niet met de uwe in contact komen.
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat haalt het uit dat ik je vragen beantwoordt, je leest toch steevast iets anders.http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=290 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat erg dat jij Allah en zijn haatbaardeisen belangrijker vindt dan het speelplezier van je kind. Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() Zulke smetvrees moet storend zijn.
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2010 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een vraag, los van een bepaalde situatie. Gewoon om te polsen naar de eigen mening van de forumgebruiker. De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten. Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden. Dus; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Minister-President
|
![]() Dat ritueel ken ik niet. Dat zal dan een ritueel zijn dat eigen is aan het plebs, de lagere klasse ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoooo? je vroeg je af of je hoofddoekjes bij jou thuis moet binnenlaten komen spelen? zèg dat dan toch! Ik vind samenspelen héél belangrijk. Alle zwartrokjes en bruinhemdjes uit de straat mogen altijd komen spelen. goed zo hé? hoofddoekjes mogen enkel komen als we erwtensoep met spekjes eten, dan zien ze dat ook eens.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw dochter hoeft ook niet uitgesloten te worden. Maar ik vind het wel raar dat u haar naar de Chiro stuurt terwijl u zo fel anti-katholiek bent, maar kom, 't is uw keuze. Anderzijds vind ik dat de Chirogroep waar uw dochter deel van uitmaakt, zich bijzonder soepel opstelt. U herhaalde meermaals dat u atheïst bent, ik neem aan dat u uw kind ook op die manier opvoedt. Toch heeft de Chirogroep uw kind zonder problemen aanvaard. Uw kind krijgt zelfs vegetarisch eten. In uw plaats zou ik dat alles met dank aanvaarden en blij zijn dat die groep zo soepel is. Stel u even voor dat u als atheïst in een omgeving woont met een meerderheid aan moslims en dat u graag uw kind wilt laten deelnemen aan de plaatselijke jeugdbeweging die echter moslim is. Zouden ze daar zo soepel zijn tegenover uw atheïstische dochter die zich bv. niet aan de ramadan wil houden? Ik vind het allesbehalve dat u de Chiro zou bekritiseren terwijl zij zo vriendelijk zijn voor u en uw dochter.
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij aten in ieder geval steeds allen hetzelfde menu. Wat het personeel beneden at weet ik niet. De restjes van de dagen voordien zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |