Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 november 2010, 14:32   #321
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Welke volgorde is de meest geschikte?
Eerst stomdronken worden..de rest is dan makkelijker verteerbaar..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 14:32   #322
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke volgorde is de meest geschikte?
Zoals het er staat. Gedumpt worden of een pak slaag krijgen als je al stomdronken bent is te gemakkelijk.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 14:35   #323
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Volgens de Marokkaanse koning zijn er zelfs 650.000 MAROKKANEN in Belgie! dat is dus zonder de Turken gerekend.
Volgens mij heeft die Jan Hertogen gewoon wat met zijn natte vinger gegraaid. Ik schat het aantal Marokkanen + Turken hier al tegen de 900.000 personen, dat is dan zonder de Kongolezen en andere afrikanen gerekend.
Ik ben geen racist, Madam
Ik ben nogal aan mijn punten gehecht, ziede!
Daarom beoog ik slechts de Moslims
Nietemin bedankt voor de info

ene vanaf hoeveel zal hij zich 'Koning van alle Belgen' van Marokaanse oorsprong aanstellen?
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 14:36   #324
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Zoals het er staat. Gedumpt worden of een pak slaag krijgen als je al stomdronken bent is te gemakkelijk.
Dat dumpen moet best de dag erna, als men tijdens de kater naar het blauw oog kijkt in de spiegel en tegelijk nadenkt over het feit dat heel de klas jou halfnaakt op tafel heeft zien dansen en plots een smsje krijgt...
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 15:06   #325
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vroeg eens aan je iets over Dharmische religies. Je zei doodleuk dat je niet wist wat het was en dat je niet van plan was om op te zoeken.
Ik had ook kunnen doen als mijn neus bloedde & snel wikipedia geraadpleegd hebben. Wat heb je liever, iemand die eerlijk is, of iemand die staat te liegen?

Ik ben trouwens nog steeds niet van plan om me erin te verdiepen, ik verspeel al genoeg tijd op fora.

Citaat:
En dan verder het atheisme verkondigen.
Ik loop niet het atheïsme te verkondigen, ik discuteer er wel over, zoals hier op dit forum, met mensen die hierover willen spreken, twee verschillende zaken, ik loop de mensen niet lastig te vallen over atheisme en dergelijke.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 15:06   #326
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Men gelooft steeds. Weten kan men niet.
Met zulke discussies hou ik me niet bezig, ze zijn totaal zinloos.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 18 november 2010, 15:07   #327
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik had ook kunnen doen als mijn neus bloedde & snel wikipedia geraadpleegd hebben. Wat heb je liever, iemand die eerlijk is, of iemand die staat te liegen?

Ik ben trouwens nog steeds niet van plan om me erin te verdiepen, ik verspeel al genoeg tijd op fora.

Ik loop niet het atheïsme te verkondigen, ik discuteer er wel over, zoals hier op dit forum, met mensen die hierover willen spreken, twee verschillende zaken, ik loop de mensen niet lastig te vallen over atheisme en dergelijke.
Nee, je bent vooringenomen en je ligt voortdurend geloof af te breken.
Dit terwijl je ongeinformeerd bent.
Oud 18 november 2010, 15:13   #328
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Dient er dan geen rekening gehouden te worden met de leer en kennis over wat de 'Islam' in de werkelijk is.

Het 'christendom' mag je voor mijn part een grote 'Secte' noemen hoor. daar tegenover staat dan De 'Islam' - is toch helemaal iets anders hé?!: Het is praktisch een leger dat zijn Moslimsoldaatjes indoctrineert en sommigen onder hen, wellicht overal ter Wereld paraat houd (standby) tot het uitbreken van de grote 'Ji-had'. (Ochot, 't is waar ook: ZE ZIJN OVERAL MET VELEN!!!!!)

Er moet dringend en absoluut minder voor de 'Sossen' gestemd worden, doen!
Paranoide much?
Oud 18 november 2010, 15:15   #329
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Nee, je bent vooringenomen en je ligt voortdurend geloof af te breken.
Dit terwijl je ongeinformeerd bent.
Shoot me.
Oud 18 november 2010, 15:18   #330
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Shoot me.
Niet vergeten dat ge tegen een islamstrijder aan 't spreken zijt hé..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 17:11   #331
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Als je iets wilt lezen over celbiologie, ga je lezen wat mensen die zich met kunstarcheologie van Malta bezighouden daarover te vertellen hebben?
Als je over de technische eigenschappen van industriele koelinstallaties gaat lezen, ga je dan ook op zoek naar een Sinoloog?

Indien ja, mag je ook uitleggen waarom.

Als ik iets wil lezen over iets, lees ik liever iemand die daartoe betrokken is. Ik zie niet in waarom je iemand die echt betrokken is bij iets als minder betrouwbaar beschouwt dan iemand die aan de zijlijn wat staat te loeren.
Taquiyyah

Citaat:
Kijk. Ik heb hier geen geduld bij. Jij bent een SAW-ertje die geen stelsel van lineaire vergelijkingen kunt oplossen. Je mening over wetenschap is even weinig waard als hetgeen wat ik daarnet door mijn wc spoelde.
Persoonlijke aanval, poging tot gezagsargument en zelfs geen flauw idee van wat een SAW'er leert, proficiat. Voorts faal je te verklaren waarom ik iets zonder enig degelijk bewijs, aka religie, moet aanvaarden omdat wetenschap een proces nog niet tot in de perfectie kan verklaren.

Citaat:
Als je weet wat wetenschap is, zullen we praten. Ik ben er al meer dan drie jaar mee bezig. Ik kan een wisselstroomselektromotor doen draaien, ik kan een kromming van een stalen plaat onder druk bepalen. SAW-ertjes die het van ergens gehoord hebben geven bij mij weinig indruk.

Wat religie is? Als je het echt wilt weten, kan ik het vertellen. Maar ik hoor wel vooroordelen in je stem hoor.
Volgens mij hoor je eerder de echo van je haat tav atheïsten.

Citaat:
Veel letters, veel woorden zelfs, maar geen antwoord op mijn vraag.

Jij gaf voorbeelden en nog wat gedoe. Maar ik wil een definitie.
Dat je niet weet wat rationeel denken is verklaart alvast veel. Gezien je niet verder raakt dan persoonlijke aanvallen en populistische redeneringen in de trend van "Je kan bliksem niet perfect verklaren dus Thor veroorzaakt bliksem" is dit zinloos.

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 18 november 2010 om 17:11.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 17:15   #332
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Ik dacht dat je iets slimmer zou zijn dan dit.

Je fabriceert niet enkel non sequiturs aan de lopende band als ware jij een medewerker van Proctor&Gamble, maar jij leest blijkbaar ook niet echt wat ik zeg. Blijkbaar zit ik hier te beweren dat Thor bliksems veroorzaakt.
Oud 18 november 2010, 17:18   #333
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Nee, ik heb een nogal diverse familie: homo's, hetero's, biseksuelen, VB'ers, PVDA'ers, VLD'ers, sossen, een handvol katholieken, een paar vrijzinnigen, een moslima, twee Filippino's en een alcoholieker of twee. Dat lukt aardig.
leuke opsomming.
Wat som je nu op? het ras? de huidskleur? hun persoonlijke levensovertuiging? hun sexuele voorkeur? en overlappen ze mekaar of zijn het allemaal aparte species?
Heb je er ook met blonde lokjes of bruine streepjes?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 17:20   #334
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
650.000 MAROKKANEN in Belgie!
649.999
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...iteit-af.dhtml

we gaan de goede kant op
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 17:34   #335
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

(nota aan zelf: ik kon gisteren nog vrij coherent typen hoewel ik allesbehalve nuchter was)
Oud 18 november 2010, 17:37   #336
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Ik dacht dat je iets slimmer zou zijn dan dit.

Je fabriceert niet enkel non sequiturs aan de lopende band als ware jij een medewerker van Proctor&Gamble, maar jij leest blijkbaar ook niet echt wat ik zeg. Blijkbaar zit ik hier te beweren dat Thor bliksems veroorzaakt.
Ik raad je aan in een spiegel te kijken. Wat je een ander hier verwijt mak je je zelf vaak schuldig aan. Ik stel niet dat je beweert dat Thor bliksem veroorzaakt, wel dat je religie capaciteiten toedicht die ze nooit heeft noch zal bezitten. Wetenschap is niet perfect, iets dat ik trouwens al tot in de treure aangehaald heb, maar het is onzinnig om dan te zeggen dat religie daardoor waardevoller is. Zoals anderen hier al aangehaald hebben verklaart religie niets, het geeft de oorzaak, vaak god, maar niet hoe hij dit doet. Een befaamd argument van religieuzen is dat god moet bestaan omdat niets uit het niets kan ontstaan. God is "natuurlijk" de uitzondering op deze regel (waarbij ze de mogelijkheid dat de bouwstoffen van alles altijd bestaan hebben negeren).
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 17:42   #337
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Je moet je kinderen leren zelfstandig na te denken dat noem ik opvoeden
Wat een paradox. Dit slaat nergens op.
Oud 18 november 2010, 17:46   #338
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Ik raad je aan in een spiegel te kijken. Wat je een ander hier verwijt mak je je zelf vaak schuldig aan. Ik stel niet dat je beweert dat Thor bliksem veroorzaakt, wel dat je religie capaciteiten toedicht die ze nooit heeft noch zal bezitten. Wetenschap is niet perfect, iets dat ik trouwens al tot in de treure aangehaald heb, maar het is onzinnig om dan te zeggen dat religie daardoor waardevoller is. Zoals anderen hier al aangehaald hebben verklaart religie niets, het geeft de oorzaak, vaak god, maar niet hoe hij dit doet. Een befaamd argument van religieuzen is dat god moet bestaan omdat niets uit het niets kan ontstaan. God is "natuurlijk" de uitzondering op deze regel (waarbij ze de mogelijkheid dat de bouwstoffen van alles altijd bestaan hebben negeren).
Echt waar, als men voedsel zou kunnen maken met een even grote productiviteit als jij non sequiturs maakt zouden de meeste wereldproblemen opgelost zijn.

Ten eerste, heb ik (toegegeven, vrij kort) uitgelegd hoe de wetenschap werkt.
Jij hebt dit blijkbaar helemaal niet gelezen.

Ten tweede, steek je over religie woorden in mijn mond die ik nooit heb gezegd.

Ten derde, "iedereen weet wat rationeel denken is" is een drogreden.
Dit terwijl ik een argument gaf, en jou vroeg om een definitie opdat wij verder konden.

En dan beweren dat westerse auteurs waardevoller zijn over islam dan moslimauteurs. En toen ik daarover commentaar gaf, gaf je mij een woordje dat je wellicht hebt gepikt van circe, Wilders, of "arabist hans jansen".

Nu mag jij vertellen waar ik zeg dat religie waardevoller is.
Oud 18 november 2010, 17:47   #339
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, er is een onderwerp?
Jawel, en niet zomaar één!
Het gaat over de mislukking van de multicul en één van de vele redenen die daar toe leiden. De bedoeling was samenleven met mensen uit andere landen, niet door hen "bekeerd" te worden tot middeleeuwse achterlijkheden. Om je tot zoiets als de islam te bekeren moet er toch iets mis zijn met je bevattingsvermogen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 17:48   #340
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Een befaamd argument van religieuzen is dat god moet bestaan omdat niets uit het niets kan ontstaan. God is "natuurlijk" de uitzondering op deze regel (waarbij ze de mogelijkheid dat de bouwstoffen van alles altijd bestaan hebben negeren).

Dat is een argument uit de Summa Contra Gentiles van St. Thomas Aquinas.
Het had meer als doel het "kerstenen" van Aristoteles dan door echt een godsbewijs te leveren.
De bedoeling was om aan te tonen dat de leer van de antieke filosofen helemaal niet strijdig en zelfs complementair was met de katholieke leer.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be