![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het erg spijtig, maar er zijn genoeg christenen die er wel naar handelen en ook atheïsten die een vrouw als minderwaardig beschouwen. Uiteraard mag dit benoemd worden. Maar doe niet alsof dit eigen is aan 1 godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er wordt veel te vlug de kaart van racisme getrokken, hetgeen een devaluatie van voormeld begrip met zich meebrengt. Mijn inziens mankeert er toch iets serieus aan het observatievermogen van sommigen. Sommige zaken kan men niet langer toeschrijven aan het individu : een mooi stukje op HoeiBoei (mét de nodige links erbij). http://hoeiboei.blogspot.com/2009/04...t-het-uit.html
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 november 2010 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: u hebt geen cultuur. En handen schudden heeft niks te maken met uw normen en waarden. Als iemand weigert u een hand te geven dan is dat maar zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vinger wijzen en veralgemenen zijn eigen aan sommige mensen , ik hoop dat ze het ooit afleren want het loopt de spuigaten uit . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
|
![]() Als iemand u weigert een hand te geven dan heeft dat niks te maken met het feit of die persoon hier nu hoort of niet. Draai aub niet door. Ik ken veel vlamingen die ook geen hand geven of een kus op de wang.
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
|
![]() Citaat:
Culturen beïnvloeden elkaar en veranderen in de loop van die geschiedenis. En ja, daar zul je mee door de deur moeten kunnen of je dit nu leuk vindt of niet. Kun je eens wat minder agressief en provocerend zijn in je reacties? Het begint te vervelen!
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Btw, ik woon nog liever in een kartonnendoos hier dan elders in 1 of ander moslimland.
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() Ik blijf bij mijn standpunt.Die vele Vlamingen die gij kent zijn dan islamitische onbeschofterikken die hier niet thuishoren. Als ze konsekwent zijn, gaan ze hun ding doen in moslimlanden. Maar �* la carte Westerse verworvenheden opeisen, en anderen categorisch weigeren omwille van niet-compatiebel met de vrouwonderdrukkende islam, dat gaat niet. Dat resulteert in zelf gekozen marginalisering. Wel ga die maar beleven op kosten van de islamitische zakkaat in een moslimland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
|
![]() Citaat:
Niet iedereen deelt uw mening over wat al dan niet kan of mag, en ik herhaal: Wie zijt gij om daarover te oordelen voor de ander. Indien gij beslist dat gij moet oordelen over hoever iemand mag gaan, dan mag iemand anders dat bij u ook.
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je toont op dit forum een uitgesproken afkeer van de 'arme vlaming'. ik begrijp niet goed waarom je dan tussen al die mensen wil blijven wonen. ![]()
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus maw omwille van geen hand geven of geen kus op de wang ga jij iemand terug sturen naar een land waar hij nog niet eens geboren is ??... ![]() |
|
![]() |
![]() |