Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2010, 19:04   #321
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Wat betreft mijn onderschrift wel arti, onrecht aanklagen en bestrijden kan men doen zonder een wereldreis te moeten maken. Hier ten lande is al meer dan genoeg onrecht waar arbeiders/arbeidsters, bejaarden, zieken, gehandicapten en noem maar op het slachtoffer van zijn en worden.
U schijnt niet te beseffen (niet willen beseffen) dat het spelen van gulle weldoener wat de bewindslieden hier doen en al lang aan het doen zijn in het financieel nadeel is van de groepen hier genoemd.

U schijnt niet te willen beseffen dat dit spelleke gelukszoekers aantrekt en zal blijven aantrekken want, een belgenland is nu eenmaal het land van melk en honing zelf uw bewindslieden beginnen na jaren van geklungel en lafhied het in te zien hoor ze maar bezig in het Vlaams parlement hoe ze nu elkander de schuld in de schoenen willen schuiven van de put financieel die word gemaakt door het spelen van OCMW van de wereld.

En u en vrienden arti, vind het volkomen logisch dat deze samenleving extra zwaar wordt belast met uitkeringen van 500€ per dag aan gelukszoekers, onderdak op hotel en noem maar op omdat arti de banken en de multinationals corrupt of noem maar op zijn geweest of zijn. Daar mag/moet voor u het slachtoffer van deze beiden het eigen volk nogeens extra het slachtoffer van worden waarom arti?
Volgens mij worden wij elke dag geconfronteerd met wanbeleid (in veel opzichten) steunend op witte politici die door 'het eigen volk' gekozen zijn.

Kennelijk is dit wat het eigen volk wil.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 21:07   #322
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Volgens mij worden wij elke dag geconfronteerd met wanbeleid (in veel opzichten) steunend op witte politici die door 'het eigen volk' gekozen zijn.

Zeg als je nu eens jouw vondst en die van Quasix zou combineren dan hebben we het hier weldra over 'witte zombies'
Mare Nostrum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 21:11   #323
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Wat betreft mijn onderschrift wel arti, onrecht aanklagen en bestrijden kan men doen zonder een wereldreis te moeten maken. Hier ten lande is al meer dan genoeg onrecht waar arbeiders/arbeidsters, bejaarden, zieken, gehandicapten en noem maar op het slachtoffer van zijn en worden.
U schijnt niet te beseffen (niet willen beseffen) dat het spelen van gulle weldoener wat de bewindslieden hier doen en al lang aan het doen zijn in het financieel nadeel is van de groepen hier genoemd.
Je schreef in je vorige post niet onrecht aan eigen volk eerst
Je schreef
De vakbondsmilitanten in colombia interesseren me geen fluit, dat men daar per werkdag 1,50€ verdient evenmin en waarom, hoe men in het buitenland omspringt met z'n volk zijn mijn zaken niet
M.a.w. : enkel het onrecht aan eigen volk telt; onrecht aan ander volk kan me niet bommen.
Gelieve je onderschrift aan te passen.
Citaat:
U schijnt niet te willen beseffen dat dit spelleke gelukszoekers aantrekt en zal blijven aantrekken want, een belgenland is nu eenmaal het land van melk en honing zelf uw bewindslieden beginnen na jaren van geklungel en lafhied het in te zien hoor ze maar bezig in het Vlaams parlement hoe ze nu elkander de schuld in de schoenen willen schuiven van de put financieel die word gemaakt door het spelen van OCMW van de wereld.

En u en vrienden arti, vind het volkomen logisch dat deze samenleving extra zwaar wordt belast met uitkeringen van 500€ per dag aan gelukszoekers, onderdak op hotel en noem maar op omdat arti de banken en de multinationals corrupt of noem maar op zijn geweest of zijn. Daar mag/moet voor u het slachtoffer van deze beiden het eigen volk nogeens extra het slachtoffer van worden waarom arti?
Wanneer ik schrijf
p.s. Wij moeten steeds dieper in onze geldbeugel tasten omdat wij de banken moeten redden en omdat de multinationals geen belastingen betalen.
Hoeveel keer 500 euro zou dat zijn?
Bedoel ik niet dat ik geen oog heb voor het onrecht tegenover eigen volk.
Dan duid ik enkel hoofdoorzaken; die jij niet wil zien.
Je kankert liever over die 500 euro, die waarschijnlijk niemand goedkeurt behalve 1 rechter.
Terwijl die 500 euro een peulschil is in vergelijking met wat ik aanhaalde.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 21:13   #324
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
Zeg als je nu eens jouw vondst en die van Quasix zou combineren dan hebben we het hier weldra over 'witte zombies'
Dat zou een racistische uitspraak zijn.
Zombies vind je zowel in het wit als in andere kleuren.
Oud 14 december 2010, 21:16   #325
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ja, er zitten hier verdraaid lastige mensen op dit forum , een komma of een woordje lijkt voor sommigen (vul de namen maar in ) belangrijker dan het onderwerp hier. Waarschijnlijk hebben ze last om zelf duidelijke argumenten te vinden en gaan ze daarom wat zeveren over schoonheidsfoutjes.
Beste mensen die zich ergeren aan die 'sommigen', ik heb hier een stelling waarover je eens zou moeten nadenken :

Wie zegt niet dat pipo's zoals zombie-quasix, ons 'wit' product en tenslotte tante artisjok BETAALD worden om de serieuze mensen hier op dit forum een beetje aan de draai te houden???

Het zou me niet verwonderen dat dit ook behoort tot het bestrijden van (ave)rechtse gedachten 'met alle middelen' (dixit Tobback)....

Trouwens een links getinte subsidie méér of minder maakt ook niks meer uit

Waarom anders steeds complete onzin verkopen en naast de kwestie antwoorden...of erger : systematisch antwoorden met een nieuwe vraag die nergens op slaat..
Oud 14 december 2010, 21:29   #326
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste mensen die zich ergeren aan die 'sommigen', ik heb hier een stelling waarover je eens zou moeten nadenken :

Wie zegt niet dat pipo's zoals zombie-quasix, ons 'wit' product en tenslotte tante artisjok BETAALD worden om de serieuze mensen hier op dit forum een beetje aan de draai te houden???

Het zou me niet verwonderen dat dit ook behoort tot het bestrijden van (ave)rechtse gedachten 'met alle middelen' (dixit Tobback)....

Waarom anders steeds complete onzin verkopen en naast de kwestie antwoorden...of erger : systematisch antwoorden met een nieuwe vraag die nergens op slaat..
Last van paranoia?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 21:32   #327
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Last van paranoia?
Hoegenaamd niet...ik zoek enkel een plausibele verklaring voor hun irritant gedrag....en ik ben hier blijkbaar niet de enige die zich aan deze artiesten ergert
Oud 14 december 2010, 21:35   #328
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoegenaamd niet...ik zoek enkel een plausibele verklaring voor hun irritant gedrag....en ik ben hier blijkbaar niet de enige die zich aan deze artiesten ergert
Je moet je er bij neerleggen dat 'sommige' mensen gewoon zó zijn, die moeten er niet voor betaald worden, integendeel, ze zouden er misschien zelfs voor w�*llen betalen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 22:09   #329
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je moet je er bij neerleggen dat 'sommige' mensen gewoon zó zijn, die moeten er niet voor betaald worden, integendeel, ze zouden er misschien zelfs voor w�*llen betalen!
Ja, je moet je daar bij neer leggen.
Je hebt zo ook van die mensen die voortdurend zagen over de anderen.
Wat zou hiervoor een plausibele verklaring zijn? Te kort aan argumenten of zoiets?
Oud 14 december 2010, 23:11   #330
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, je moet je daar bij neer leggen.
Je hebt zo ook van die mensen die voortdurend zagen over de anderen.
Wat zou hiervoor een plausibele verklaring zijn? Te kort aan argumenten of zoiets?
Aan argumenten geen gebrek : ze lopen met duizenden over onze straten, en maken die onveilig. In onze gevangenissen zitten ook nog eens duizenden van die " argumenten ".
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 23:17   #331
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als dat zo is dan heeft het bij mij toch een omgekeerd effect. Hoe meer ik lees van dat onrealistische geleuter waarbij de immigrant op een voetstuk wordt geplaatst en de autochtoon met alle zonden van Israël beladen, hoe meer ik zin krijg om voor extreem-rechtse partijen te stemmen ...
Ze jagen een mens ongewild ( ? ) in de contramine.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 14 december 2010 om 23:18.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 23:45   #332
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Het zouden niet de eerste zijn die alles doen voor geld.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 13:41   #333
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Wie zegt niet dat pipo's [= persoonlijke aanval 1] zoals zombie-quasix [= persoonlijke aanval 2], ons 'wit' product [= persoonlijke aanval 3] en tenslotte tante artisjok [= persoonlijke aanval 4] BETAALD worden om de serieuze mensen hier op dit forum een beetje aan de draai te houden???

Ik heb eerste keer gehoord dat men betaald moet worden om mens te zijn en ook om eigen meningen te mogen posten. Ik denk dat je persoonlijke aanvallen tegen bepaalde forummers overdreven te veel zijn.
-
Ik vraag me af hoe je account opnieuw geactiveerd werd. Je was toch een banneling!?

Citaat:
Hoedat? Omdat ik u een gezonde hygiëne toewens? Omdat ik liever niet samen met een andere vent onder de douches ga? Wat is daar nu mis mee?

Ik dacht dat je ging afronden en toch trap je als een (1) debiel in elke (2) provocatie

Voor al de anderen die meelezen : u heeft toch ook door dat ik het er zo vingerdik opleg dat het ongeloofwaardig wordt...enkel deze (1) kwibus heeft dat nog niet door
Citaat:
Forumreglement:
Overtredingen van deze categorie kunnen slechts eenmalig begaan worden, een volgende maal volgt een definitieve verbanning.
- persoonlijke aanval (1) in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers
Onmiddellijke verbanning
- forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie (2), copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc.

Trouwens, wat betekent "zombie" in je post ? ← (antwoord vereist!)... Ik had dit woord gebruikt om de onschuldige slachtoffers van de racistische propaganda's en later ook de kamikazes (m.a.w. diegenen die door angst gemanipuleerd worden) aan te duiden en ik heb daarover meermaals uitleg gegeven. En jij? Waarvoor heb je dit woord gebruikt? Het staat duidelijk (als adjectief) naast mijn nickname vermeld. Ik beschouw het (zonder twijfel) als een persoonlijke aanval.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 december 2010 om 14:08.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 14:16   #334
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
... BETAALD worden om de serieuze mensen hier op dit forum een beetje aan de draai te houden???

En ten slotte, niemand kan serieuze mensen aan de draai houden!

----
EXTRA (uit het liedje van Sting - Shape of my heart)
Citaat:
He doesn't play for the money he wins
He doesn't play for respect
...
I'm not a man of too many faces
The mask I wear is one

Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 december 2010 om 14:25.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 15:05   #335
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Je leeft hier in Europa, waar opleiding toch een voorwaarde is binnen een politieke carriere, Ergun Top bijvoorbeeld is advocaat, Naima Langri heeft ook een universitaire opleiding, Sultan Bali die woordvoerster was voor het steunpunt AM&V is psychologe, voorbeelden genoeg van allochtonen die wel degelijk carriere maken.
Uw redenering is steeds doortrokken van haat tegen " witten" en uw attitude prompt een van slachtofferschap voor " bruinen".
U behoort evengoed tot de samenleving als die gehate "witten" u stemt ook, uw heeft niet meer of minder macht dan uw bleke buurman die u steevast " kloot" noemt, maar desondanks blijft u de meest simplistische meningen ongehinderd op het forum smijten waarmee u zowat iedere discussie lamlegt.
Informeer je misschien eens inplaats van het slachtoffer uit te hangen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 15:07   #336
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ik heb eerste keer gehoord dat men betaald moet worden om mens te zijn en ook om eigen meningen te mogen posten. Ik denk dat je persoonlijke aanvallen tegen bepaalde forummers overdreven te veel zijn.
-
Ik vraag me af hoe je account opnieuw geactiveerd werd. Je was toch een banneling!?

Trouwens, wat betekent "zombie" in je post ? ← (antwoord vereist!)... Ik had dit woord gebruikt om de onschuldige slachtoffers van de racistische propaganda's en later ook de kamikazes (m.a.w. diegenen die door angst gemanipuleerd worden) aan te duiden en ik heb daarover meermaals uitleg gegeven. En jij? Waarvoor heb je dit woord gebruikt? Het staat duidelijk (als adjectief) naast mijn nickname vermeld. Ik beschouw het (zonder twijfel) als een persoonlijke aanval.
Ik zou dan wel eens willen weten waarom je niet reageert op Eberhard die " witten" steevast klootjesvolk noemt!
De haat en verachting druipen van zowat iedere bijdrage van ons Ebertje, waarom horen wij je daar niet over?
Oud 15 december 2010, 15:12   #337
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik zou dan wel eens willen weten waarom je niet reageert op Eberhard die " witten" steevast klootjesvolk noemt!
De haat en verachting druipen van zowat iedere bijdrage van ons Ebertje, waarom horen wij je daar niet over?
Ik lees toch niet in Eberhards bijdragen dat alle "witten" bij het klootjesvolk horen. Iets zegt mij trouwens dat Eberhard zelf spierwit is, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 15:18   #338
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik lees toch niet in Eberhards bijdragen dat alle "witten" bij het klootjesvolk horen. Iets zegt mij trouwens dat Eberhard zelf spierwit is, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Dit soort reactie zou ik eerder van Arti verwachten Steve! Eberhard heeft het steevast over het witte klootjesvolk, ookal schrijft hij niet expliciet dat dit alle witten zijn.
Welke kleur Eber heeft vind ik niet eens relevant, wel wat hij schrijft! MOcht iemand even vaak klootjesmarrokkanen schrijven was het kot hier te klein!
Oud 15 december 2010, 15:31   #339
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eberhard heeft het steevast over het witte klootjesvolk,..

Zo af en toe coin ik die term idd. Met en zonder het adjectief 'wit'.

De regelmatige lezer van een aantal betreffende draden krijgt ook een aardige indruk wie zich aangesproken voelt door deze term.
Oud 15 december 2010, 15:35   #340
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je leeft hier in Europa, waar opleiding toch een voorwaarde is binnen een politieke carriere, ....
Nee, een netwerk is een voorwaarde voor veeel carrieres.

Wij leven in een netwerkeconomie, niet in een meritocratie.

Onderwijs-fetishisme is voor....het klootjesvolk.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 december 2010 om 15:35.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be