![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kennelijk is dit wat het eigen volk wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schreef De vakbondsmilitanten in colombia interesseren me geen fluit, dat men daar per werkdag 1,50€ verdient evenmin en waarom, hoe men in het buitenland omspringt met z'n volk zijn mijn zaken nietM.a.w. : enkel het onrecht aan eigen volk telt; onrecht aan ander volk kan me niet bommen. Gelieve je onderschrift aan te passen. Citaat:
p.s. Wij moeten steeds dieper in onze geldbeugel tasten omdat wij de banken moeten redden en omdat de multinationals geen belastingen betalen.Bedoel ik niet dat ik geen oog heb voor het onrecht tegenover eigen volk. Dan duid ik enkel hoofdoorzaken; die jij niet wil zien. Je kankert liever over die 500 euro, die waarschijnlijk niemand goedkeurt behalve 1 rechter. Terwijl die 500 euro een peulschil is in vergelijking met wat ik aanhaalde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zegt niet dat pipo's zoals zombie-quasix, ons 'wit' product en tenslotte tante artisjok BETAALD worden om de serieuze mensen hier op dit forum een beetje aan de draai te houden??? Het zou me niet verwonderen dat dit ook behoort tot het bestrijden van (ave)rechtse gedachten 'met alle middelen' (dixit Tobback).... Trouwens een links getinte subsidie méér of minder maakt ook niks meer uit ![]() Waarom anders steeds complete onzin verkopen en naast de kwestie antwoorden...of erger : systematisch antwoorden met een nieuwe vraag die nergens op slaat.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je hebt zo ook van die mensen die voortdurend zagen over de anderen. Wat zou hiervoor een plausibele verklaring zijn? Te kort aan argumenten of zoiets? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() Aan argumenten geen gebrek : ze lopen met duizenden over onze straten, en maken die onveilig. In onze gevangenissen zitten ook nog eens duizenden van die " argumenten ".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze jagen een mens ongewild ( ? ) in de contramine.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 14 december 2010 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zouden niet de eerste zijn die alles doen voor geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Ik vraag me af hoe je account opnieuw geactiveerd werd. Je was toch een banneling!? Citaat:
Trouwens, wat betekent "zombie" in je post ? ← (antwoord vereist!)... Ik had dit woord gebruikt om de onschuldige slachtoffers van de racistische propaganda's en later ook de kamikazes (m.a.w. diegenen die door angst gemanipuleerd worden) aan te duiden en ik heb daarover meermaals uitleg gegeven. En jij? Waarvoor heb je dit woord gebruikt? Het staat duidelijk (als adjectief) naast mijn nickname vermeld. Ik beschouw het (zonder twijfel) als een persoonlijke aanval. Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 december 2010 om 14:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ten slotte, niemand kan serieuze mensen aan de draai houden! ---- EXTRA (uit het liedje van Sting - Shape of my heart) Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 december 2010 om 14:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw redenering is steeds doortrokken van haat tegen " witten" en uw attitude prompt een van slachtofferschap voor " bruinen". U behoort evengoed tot de samenleving als die gehate "witten" u stemt ook, uw heeft niet meer of minder macht dan uw bleke buurman die u steevast " kloot" noemt, maar desondanks blijft u de meest simplistische meningen ongehinderd op het forum smijten waarmee u zowat iedere discussie lamlegt. Informeer je misschien eens inplaats van het slachtoffer uit te hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De haat en verachting druipen van zowat iedere bijdrage van ons Ebertje, waarom horen wij je daar niet over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lees toch niet in Eberhards bijdragen dat alle "witten" bij het klootjesvolk horen. Iets zegt mij trouwens dat Eberhard zelf spierwit is, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke kleur Eber heeft vind ik niet eens relevant, wel wat hij schrijft! MOcht iemand even vaak klootjesmarrokkanen schrijven was het kot hier te klein! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo af en toe coin ik die term idd. Met en zonder het adjectief 'wit'. De regelmatige lezer van een aantal betreffende draden krijgt ook een aardige indruk wie zich aangesproken voelt door deze term. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij leven in een netwerkeconomie, niet in een meritocratie. Onderwijs-fetishisme is voor....het klootjesvolk. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 december 2010 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |