![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Durf je niet te antwoorden op mijn vraag, circe?
Hoe zou d�*t nu toch komen... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt niet stil.
Tegen zoveel onnozelheid is het echter moeilijk opboksen. Het vergt dan een beetje tijd om een gepast antwoord te verzinnen.
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaal niet akkoord. De overheid neemt goede beslissingen. De overheid neemt foute beslissingen. Indien we de foute beslissingen kunnen afwenden (zoals in Mechelen) is dat een zeer goede zaak. Indien we dit niet kunnen moeten we andere acties ondernemen.
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt. Ik heb daar namelijk niet naar moeten "zoeken". Het was meteen na circe's bijdrage over de mail van Koen Anciaux al een evidentie. Of zij het nu eindelijk zelf ook gevat heeft, is nog maar zeer de vraag. Ik zou het durven betwijfelen, eerlijk gezegd...
![]() |
![]() |