![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Aantal of aanhang zijn geen argument om niet waakzaam te zijn en mogelijke evoluties te negeren. Moslimfundamentalisten zijn wel degelijk een groeiende groep. Op die evoluties wijzen en er maatregelen tegen nemen is geen irrationele daad van angstige westerlingen zoals jij het voorstelt.
![]() |
![]() |
#322 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En waarom zeg je eerst dat je veronderstelde bij te springen, om daarna toch weer te eindigen met bijspringen? Vind je dat niet een beetje tegenstrijdig?
![]() |
![]() |
#323 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er niet zo zeker van Pieter er zijn 1.8 biljoen moslims over de wereld gaan denken dat er veel extremisten bij zijn die uit zijn op een invasie lijkt me ver gezocht. Ben jij het eens met de maatregels die hier naar voor worden gebracht ? Namelijk het deporteren van doodgewone moslims ? Volgens mij is oproepen tot zoiets net zo gevaarlijk als wat de fundi's doen in die zin dat zulke haatpraat mensen (jongeren) in de richting van deze gekken duwt, jongeren rebeleren nu net meer dan volwassenen grotendeels uit onwetendheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je bent ook nog ergens anders een vraag vergeten, hoe ga je islam plaatsen binnen het verlichtingsdenken! En wil je ophouden medeforummers varkentje of zwijntje te noemen? Kwestie van respect en niet provoceren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees nog eens mss begrijp je het dan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je dan even waakzaam bent tegenover de evoluties binnen extreem rechts en hun racistisch discours. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb het nog eens gelezen maar mijn vragen blijven staan.
Wat is voor jou zo verwarrend als zwijntjes worden bijgesprongen? En waarom zeg je eerst dat je veronderstelde bij te springen, om daarna toch weer te eindigen met bijspringen? Vind je dat niet een beetje tegenstrijdig?
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan het zo zien in de westerse steden. Als door de demografische ontplooiing en verdere import van huwelijkspartners hun aantallen hoe langer hoe sneller stijgen beginnen ze hun eigen moskeeën af te breken! Dat is toch een hele geruststellende ontwikkeling. Ook trekken ze de burka's uit en de hoofddoeken af. Niqaabs en hijaabs worden afgetrokken en het dragen van minirokjes gepromoot. Nee het is echt irrationeel nog maar te denken dat het invoeren van de sharia tot de mogelijkheden behoort als de moslims de steden overnemen! wie komt daar nu mee af! de islamofoben zeker? Dan is het inderdaad iets anders als je die extreem rechtse laarzen door de straten ziet marcheren, kompleet met gesteven armpjes en de nodige strijdliederen. Gisteren weer zo'n hele troep gezien op de autostrade! allemaal in de rij! en maar racistische praat verkopen! jaja d�*�*r moet ge voor oppassen, die zijn hier rapper dan je denkt. Hoe voelt het Artisjok om zo overtuigend gelijk te krijgen? Plezant hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewaken dat die mogelijkheid niet geboden wordt lijkt me veel meer aan de orde dan uw " extreems rechts en hun rascistisch parcours"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Minister
|
![]() Citaat: "Dan is het inderdaad iets anders als je die extreem rechtse laarzen door de straten ziet marcheren, kompleet met gesteven armpjes en de nodige strijdliederen."
Ja, laten we op eigentijdse manier gaan marcheren ![]() Laatst gewijzigd door Mahalingam : 2 februari 2011 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik dan lees dat 3000 - 4000 moslims daar deel van uitmaken kan je moeilijk verder ontkennen dat er overlast is met moslims. Als je een voor jou betrouwbare bron wil hebben van het cijfer van die 3 tot 4000 moslims (eerder 4000 volgens onderstaande info): http://www.mo.be/artikel/islamitisch...-gevangenissen Het heeft tot maart 2007 geduurd alvorens aalmoezeniers uit zes levensbeschouwingen erkend en betaald werden door de Belgische staat. Onder hen veertien Franstalige en tien Nederlandstalige islamconsulenten, die de spirituele zorgen van drie- tot vierduizend islamitische gedetineerden verlichten. (...) De vierentwintig moslimconsulenten in Belgische gevangenissen zijn van Belgische, Turkse, Marokkaanse, Tunesische, Algerijnse en Bosnische origine. (...) In een onderzoek uit 2000 liet zeventig procent van de ondervraagde gevangenen weten nood te hebben aan morele bijstand. Hiervan vroeg de helft om een katholieke aalmoezenier en iets meer dan dertig procent om een islamconsulent. Op basis van deze resultaten werd geld vrijgemaakt voor consulenten van elke levensbeschouwing. De verdeling is echter dringend aan een herziening toe. Vorig jaar wees Brahim Bouhna, de verantwoordelijke voor islamconsulenten in het zuidelijke landsdeel, in een interview met krant De Morgen op het nijpende gebrek aan islamconsulenten: ‘De katholieken hebben er ook maar 25 zij hebben er dus 24 voor slechts 30% van de moslimgevangenen? Me dunkt gaat het dus zeker over 4000 moslims in de gevangenissen ipv 3000 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
In een onderzoek uit 2000 liet zeventig procent van de ondervraagde gevangenen weten nood te hebben aan morele bijstand. Hiervan vroeg de helft om een katholieke aalmoezenier en iets meer dan dertig procent om een islamconsulent.70% wil morele bijstand. Van die 70% wil 30% een islamconsulent. Dat is dus 21% van de gevangenispopulatie. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Minister
|
![]() In Nederland idem dito. Ik werd blij van het bericht met de kop:
Meer imams in gevangenis En ik dacht 'hoe kan dat nu?' Maar het was gewoon: er is een tekort aan aalmoezeniers op zijn Mohammedaans. Het is niet dat er meer imams in de gevangenis zitten. Citaat:
Rare jongens die Mohammedanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat aantal geeft dus niet de populatie weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() Bijgevolg moet ik de auteur van onderstaande overschot van gelijk geven
.....http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=385 |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan maar insinueren dat het om " slechte bedoelingen gaat" is wat kinderachtig.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zelfs de laagste schatting van moslims in de gevangenissen is nog altijd een stuk hoger dan je zou verwachten als je kijkt naar het aantal moslims op de totale bevolking.
![]() |