![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Schrijf dan gewoon dat je de waarheid wil negeren, het is toch overduidelijk dat de PVV, EDL, SIOE,VL.B, DDL ect. een gelijklopende ideologie hebben? Op welke partij stemmen de DDLers enz denk je? Het is gewoon erg dom dit te ontkennen terwijl je zlef al toegaf dat de banden er zijn? |
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Burger
|
Citaat:
Kennelijk was dat niet voldoende voor een inhoudelijke reactie van jouw kant. Toen heb ik zelfs de moeite genomen om ze te citeren en van commentaar te voorzien, waardoor ik ze ontkracht. Ook daar ga je wederom niet inhoudelijk op in. Ik mag graag debatteren, maar dan wel in een volwassen discussie. De forummers kunnen zelf nalezen dat de banden waarop gedoeld wordt niet bestaan. Hier laat ik het bij voor wat betreft mijn reacties op je puberaal forum gedrag..
|
|
|
|
#323 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kom nu Steve voor mij is dit echt wel een opbouwende discussie, je hoeft dus zeker niet kwaad te worden. Kan je de vragen nog beantwoorden? Of hou je het hierbij? Nog eens die banden zijn er en deze partijen en aanverwanten hebben een gelijklopende ideologie dat is voor iedereen overduidelijk en ook jij gaf dat deels toe. |
|
|
|
|