![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik beweer dat jij iets anders leest dan er staat. Nu doe je het weer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Komt iedereen permanent op je kosten hier te leven? Steunt niemand "je" economie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Zo zoeken ze naar problemen en de oorzaken ervan (hieronder); ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 14 februari 2011 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk het niet dat Kallikles door een lege kogel van een oefenpatroon ("DE: platzpatrone") geraakt is.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 14 februari 2011 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover "je" in de sector tewerkgesteld bent. Voor de rest moogt ge eens uitleggen welke steun asielzoekers de economie bijbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet iedereen leeft op je kosten (herhaling).
Laatst gewijzigd door QuasiX : 14 februari 2011 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
vakantie* economie* Laatst gewijzigd door QuasiX : 14 februari 2011 om 10:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan, Artisjok, dat weet u best. Het was in de draad over Naïma Ajouaau na die ongelooflijke grofheden van Flanelcondoom toen ik met u in discussie geraakte. Op een gegeven moment zei ik dat wij trachten onze problemen uit te praten in tegenstelling tot ... Daarop heb ik banpunten wegens racisme gekregen. Wat u maar al te goed weet gezien mijn post met de rode "knip" erin waar u op antwoordde.
Doe u nu niet naïever voor dan u bent. Overigens hebben bepaalde forumleden - raad eens wie ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 14 februari 2011 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisterenavond hoorde ik in het nieuws dat er nu al meer dan 5000 vluchtelingen uit Tunesië aangekomen zijn op Lampedusa. Wat mij opviel toen ik de beelden zag, is dat dat allemaal mannen waren. Misschien waren er vrouwen bij maar ik heb er niet één gezien.
Dan stel ik mij natuurlijk vanzelf de vraag : is de toestand in Tunesië alleen maar gevaarlijk voor de mannen? Vrouwen en kinderen blijven achter en moeten maar zien hun plan te trekken! Ondertussen krijgt Europa 5000 jonge mannen bij die onderhouden moeten worden.
![]() |
#335 |
Minister-President
|
![]() ik zei wonen, ik had het niet over vakantie. Als je op vakantie gaat ben je niet altijd verplicht de taal te kunnen.
Dus ik ben hypocriet omdat ik van oordeel ben dat wie zich vestigt in een land, de taal moet kunnen? wonen* vestigen* taal spreken* |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij mis je dan serieus iets. Op één of andere domme tv-zender was er vroeger zo'n programma van Nederlanders die in het buitenland gingen wonen (geen idee of dat programma er nu nog is). Ik kan me daar flink aan ergeren als die mensen na een half jaar er nog niet in slagen een basisconversatie te voeren met de bewoners daar. Zelfs al red je je zonder, je hebt dan tenminste een taal bijgeleerd. Ooit een buitenlandse collega gehad die hier maar een jaar ging zijn, maar het wel als meerwaarde zag om in die tijd zo goed mogelijk NL te leren (terwijl ze zich perfect ging kunnen redden zonder - alle collega's spreken ook Engels). Volgens mij staan de meeste mensen ook wel open voor mensen die de taal nog maar gebrekkig spreken. Beetje trager spreken, goed articuleren, geen moeilijke woorden gebruiken, en dat komt wel goed.
![]() |
![]() |
#337 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k denk dat je in taalcursussen nooit meer dan een basis leert, het echt spreken leer je gewoon tussen de mensen. Die mensen moeten dan natuurlijk wel NL spreken tegen u. Het duurt een eeuwigheid om een taal te leren als iedereen "om u te sparen" in een andere taal tegen u bezig blijft.
![]() |
#340 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |