![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() lucy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Minister-President
|
![]() Hihi zoiets had ik wel verwacht, zie ik je wel toe in staat.
Grappig dat je de Beatles vermeldt. Sommige van hun beste songs zijn geschreven onder invloed van LSD. U beseft waarschijnlijk ook dat verslaafd geraken aan LSD onmogelijk is, je kan het maximum 1 keer per 3 maanden gebruiken, als je vaker pakt heeft het geen effect.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 10 juni 2011 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik al zeg... je pakt het, hebt effect. Dan moet je minstens 3 maanden wachten eer je een nieuwe trip kan doen. Maar die trips zijn zo intens dat je sowieso enkele maanden geen drang hebt naar een nieuwe, wat imho zowat bewijst dat LSD niet verslavend is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() Drugs die om de drie maand verslavend zijn, zijn niet verslavend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Minister-President
|
![]() U leest echt wat u wil lezen... Ik heb begrepen dat u al relatief oud bent, gezien uw argumentatievermogen gelijk staat aan dat van een klein kind, kan ik u enkel diagnosteren als zwaar dement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() We zijn Natuurlijk (haast) allemaal legale druggebruikers, en dat is natuurlijk ook het sterkste argument van de legalisatie-voorstanders. Heel terecht
wordt dat als hypocriet betempeld: en dat is het ook, daar is geen ontkomen aan Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom is de enige niet-hypocriete en rationele (zij het niet: traditionele) houding en argumentatie deze: alle drugs verbieden Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() De aanpak van het roken is succesvol geweest
Het is naar de privé-sfeer verdrongen Nu nog de alcohol idem dito Daarna zien we wel verder Ondertussen blijven andere drugs verboden |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() Wie heeft gisteren drugs gebruikt? Wat en hoeveel?
En heeft het hun deugd gedaan? ![]() En snakken ze al naar meer? Hoelang 'kunnen' ze wachten zonder dat het 'gebruik' hen op 'hun systeem' gaat werken? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
soja-yoghurt van Kalis enorm deugd gedaan ik verbruik een liter per dag zonder ontwenningsverschijnselen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() voorbeelden van drugs-gerelateerde woord-verdraaiingen in deze draad:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
is wat de voorstanders van illegaliteit wensen. We kunnen moeilijk anders dan concluderen dat die mensen hun winsten halen uit de criminaliteit.
![]() |
![]() |
#336 |
Minister-President
|
![]() Een halve joint gisteren met nauwelijks 0.1 gram cannabis. Ik kan onbeperkt zonder, het zal nooit op mijn systeem werken. Uw vragen zijn echt debiel.
|
![]() |
![]() |