![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, lees wat ik zeg. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb jou niet genegeerd en je hoeft niet boos te worden. Sta me toe jouw reactie en uitleg met een strooiwagen zout te nemen. Ik geloof je namelijk niet meer want je spreekt jezelf tegen. En nogmaals: uw huidskleurtje boeit mij niet. Ik vraag me gewoon af waarom mensen verzwijgen dat ze niet-blank zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Krijg je nu een orgasme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, je luisterd niet wat ik zeg. Ik geef de reden waarom en die negeer je gewoon. Nee, een rassistische reactie blijft rassistisch ongeacht je huidskleur. Ik heb toen aangetoond dat dat niet het geval was door te zeggen dat ik de zwarte huidskleur was. Het ging mij nm om de neus van die rapper en de moderatie dacht dat het om de huidskleur ging. Na uitleg en opnieuw plaatsen van de foto heeft de moderatie dat ook gezien. Was ook heel duidelijk een enorme neus. Nee, jij beweerd dat ik zwart ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek mezelf nergens tegen. Dat maak jij ervan. Dat moet je dan aan die mensen vragen. Ik kan zelf geen reden verzinnen alvast.
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alsook de klank dat hij produceert, als hij praat of kraait. Wat in mijn ogen veel meer belang heeft is: wat hij heeft meegekregen via de genen, alsook de inleidende opvoeding van zijn ouders en naasten. Daar Wereldwijd etnisch deze al vrij verschillend en uiteenlopend zijn door zich decennia en eeuwen lang steeds maar van elkaar te hebben verwijderd, lijkt het normaal dat wij ‘Westerlingen’ nu opgescheept zitten met waarschijnlijk wel grootste en omvangrijkste ‘CulturenClash’ aller tijden. Daarbij dient eveneens gesteld dat de bezettende ‘Moslimgemeenschap’, het ons hier op een vrij roekeloze en pretentieuze manier voor een bedongen feit durft laten houden. De kuddegeest, wat wij allen ontegensprekelijk gemeen hebben, zou er ons moeten toe aanzetten om niet stelselmatig te gaan afreageren op onze buren. Men zou indachtig moeten zijn dat het in feite onze Ouders, Familie, Herders, Leiders en uiteindelijk ‘Politici’ zijn die voor onze hedendaagse bestaansmoeilijkheden hebben gezorgd. Deze laatst genoemden zijn ons verantwoording verschuldigd en niet zozeer al deze huidskleurrijke multiculurele gestranden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik apprecieer je hoe langer hoe meer!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bedreigingen gebeuren als volgt: bij een controle word je gezegd dat ze bv gezien hebben welke kleren één van je kinderen droeg die morgen. Dat is als je weigert je te laten omkopen. De omkoopsom bedroeg in zijn geval 15.000 euro. Caroussel fraude veronderstelt de implicatie van heel wat personen om de bevolking te bestelen. Het is een typisch fenomeen dat ook bij belwinkels is/was terug te vinden. Deze fraudevorm is geliefd bij terroristen. Het geld wordt dus niet doorgesluisd naar terroristen, het zijn de terroristen zelf die ons bestelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ben je geboren in Marokko?
Leef je in Marokko? Ben je geboren in Vlaanderen? Leef je in Vlaanderen? Je moet voor mij deze vragen niet beantwoorden, enkel voor jezelf. Want als we identiteit gaan laten bepalen door afkomst dan kan je zijn wat je wil. Want dan ben ik bv een Limburger, ook al ben ik geboren en getogen in Antwerpen. Snap je?
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als je dan zegt "ik ben Marokkaan" terwijl je met dat land nauwelijks iets te maken hebt klinkt mij dat toch een tikje bespottelijk in de oren. Mensen die hier in Vlaanderen geboren en getogen zijn, zijn Vlamingen. Waar ze op vakantie gaan, in welk land hun bomma geboren is en of dat ze nu eerder bleek dan bruin zien heeft nogal weinig belang.
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |