Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2011, 14:55   #321
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Lees jij eigenlijk wel wat ik schrijf? Blijkbaar niet. Ik ben daar niet zeker van. Ik schrijf wat jij hier enkele maanden geleden met de rest van het forum gedeeld hebt. U zei toen dat u zwart bent en u draait rond de pot. Ik vraag me gewoon af waarom je dat doet? Schaam je je? Of vind je het jammer dat je zwart geschapen bent?

Ik zie niet in wat ik verkeerd schrijf. Ik herhaal alleen wat jij gezegd hebt.
Ik draai niet rond de pot...ik geef je verdomme meteen met de eerste reactie de reden waarom.

Nogmaals, lees wat ik zeg.

Citaat:
Ik wilde toen enkel aantonen dat het niet om een rassistische posting ging en dat ze de reactie ook niet zouden verwijdert hebben indien men dacht dat ik een zwarte huidskleur had.
Je luisterd niet wat ik zeg, anders zou je mijn reden waarom ik het toen plaatste niet gewoon negeren. Herhaal dan de reden welke ik hier gegeven heb en waarom ik toen zei dat ik de zwarte huidskleur had!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 14:56   #322
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ok, illwill, het is genoteerd, we geloven niet meer wat jij vertelt.
Wat boeit mij dat nu of jij me geloofd of niet. Je maakt van alles wat ik zeg toch iets anders, negeert meer dan helft en beweerd beter te weten dan mezelf welke huidskleur ik heb.
Oud 18 mei 2011, 14:59   #323
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik draai niet rond de pot...ik geef je verdomme meteen met de eerste reactie de reden waarom.

Nogmaals, lees wat ik zeg.

Je luisterd niet wat ik zeg, anders zou je mijn reden waarom ik het toen plaatste niet gewoon negeren. Herhaal dan de reden welke ik hier gegeven heb en waarom ik toen zei dat ik de zwarte huidskleur had!
*luistert
Ik heb jou niet genegeerd en je hoeft niet boos te worden. Sta me toe jouw reactie en uitleg met een strooiwagen zout te nemen. Ik geloof je namelijk niet meer want je spreekt jezelf tegen.

En nogmaals: uw huidskleurtje boeit mij niet. Ik vraag me gewoon af waarom mensen verzwijgen dat ze niet-blank zijn.
Oud 18 mei 2011, 15:00   #324
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
*luistert
Ik heb jou niet genegeerd en je hoeft niet boos te worden. Sta me toe jouw reactie en uitleg met een strooiwagen zout te nemen. Ik geloof je namelijk niet meer want je spreekt jezelf tegen.

En nogmaals: uw huidskleurtje boeit mij niet. Ik vraag me gewoon af waarom mensen verzwijgen dat ze niet-blank zijn.
Ik ben groen met witte streepkes.

Krijg je nu een orgasme?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 15:01   #325
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Doe eens gewoon, wil je? Je hoeft u zo niet op te jagen. Ik heb nergens iets beweerd, ik heb alleen maar herhaald wat jij schreef. En dat heb ik trouwens kunnen staven met een link naar een reactie van jou.

Jij kreeg arbiter op je dak omdat je racistische opmerkingen gaf. Achteraf begon je arbiter uit te lachen en zei je dat ge onmogelijk racistisch kon zijn tov zwarte omdat ge er zelf één zijt. Kijk maar eens in de spiegel..

Verder, boeit dat huidskleurtje van jou mij niet. Het gaat mij meer om de vragen die ik hierboven heb gesteld.
En nu weet je alweer of ik me opjaag of niet.

Nee, je luisterd niet wat ik zeg. Ik geef de reden waarom en die negeer je gewoon.

Nee, een rassistische reactie blijft rassistisch ongeacht je huidskleur. Ik heb toen aangetoond dat dat niet het geval was door te zeggen dat ik de zwarte huidskleur was. Het ging mij nm om de neus van die rapper en de moderatie dacht dat het om de huidskleur ging. Na uitleg en opnieuw plaatsen van de foto heeft de moderatie dat ook gezien. Was ook heel duidelijk een enorme neus.

Nee, jij beweerd dat ik zwart ben.
Oud 18 mei 2011, 15:03   #326
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
*luistert

Ik word niet boos. Ik vind je gewoon een zagevent met een belachelijke eigenschap zoals het negeren van de uitleg die mensen geven en die beweren iets te weten van een ander via een forum waar alles gelogen kan zijn.

Ik spreek mezelf nergens tegen. Dat maak jij ervan.

Dat moet je dan aan die mensen vragen. Ik kan zelf geen reden verzinnen alvast.
Oud 19 mei 2011, 08:05   #327
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
In de post van Arbiter staat expliciet vermeld dat, zelfs als de gebruiker deze gegevens zelf bekend gemaakt heeft, 't oprakelen of herhalen van die gegevens, gezien worden als 'persoonlijke aanval', om nog te zwijgen over de racistische uitlatingen over iemand's huidkleur!

*KLIK* KLIK* KLIK* KLIK* KLIK* KLIK* en nog eens *KLIK*

Waarom schrijf jij allochtonen met 'n hoofdletter, boezemen ze je zoveel ontzag in?

Nog 1 ding, vooral voor ons sjok; net in de nieuwsuitzending van 13.00 uur; 40 % van de gevangenisbevolking is allochtoon, waarvan 1 op 4 illegalen.

't Zijn ocharm, de arme sloebers die in eigen land bedreigd worden die vluchten en asiel aanvragen, nietwaar, dan stel je jezelf de vraag waarom ze toch met 1 tegen 4 in de bak terecht komen?
Hoe een mens er uiterlijk uitziet heeft bij wezen maar heel weinig belang.
Alsook de klank dat hij produceert, als hij praat of kraait.

Wat in mijn ogen veel meer belang heeft is: wat hij heeft meegekregen via de genen, alsook de inleidende opvoeding van zijn ouders en naasten.

Daar Wereldwijd etnisch deze al vrij verschillend en uiteenlopend zijn door zich decennia en eeuwen lang steeds maar van elkaar te hebben verwijderd, lijkt het normaal dat wij ‘Westerlingen’ nu opgescheept zitten met waarschijnlijk wel grootste en omvangrijkste ‘CulturenClash’ aller tijden.

Daarbij dient eveneens gesteld dat de bezettende ‘Moslimgemeenschap’, het ons hier op een vrij roekeloze en pretentieuze manier voor een bedongen feit durft laten houden.

De kuddegeest, wat wij allen ontegensprekelijk gemeen hebben, zou er ons moeten toe aanzetten om niet stelselmatig te gaan afreageren op onze buren.

Men zou indachtig moeten zijn dat het in feite onze Ouders, Familie, Herders, Leiders en uiteindelijk ‘Politici’ zijn die voor onze hedendaagse bestaansmoeilijkheden hebben gezorgd.

Deze laatst genoemden zijn ons verantwoording verschuldigd en niet zozeer al deze huidskleurrijke multiculurele gestranden.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 09:09   #328
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Hoe een mens er uiterlijk uitziet heeft bij wezen maar heel weinig belang.
Alsook de klank dat hij produceert, als hij praat of kraait.

Wat in mijn ogen veel meer belang heeft is: wat hij heeft meegekregen via de genen, alsook de inleidende opvoeding van zijn ouders en naasten.

Daar Wereldwijd etnisch deze al vrij verschillend en uiteenlopend zijn door zich decennia en eeuwen lang steeds maar van elkaar te hebben verwijderd, lijkt het normaal dat wij ‘Westerlingen’ nu opgescheept zitten met waarschijnlijk wel grootste en omvangrijkste ‘CulturenClash’ aller tijden.

Daarbij dient eveneens gesteld dat de bezettende ‘Moslimgemeenschap’, het ons hier op een vrij roekeloze en pretentieuze manier voor een bedongen feit durft laten houden.

De kuddegeest, wat wij allen ontegensprekelijk gemeen hebben, zou er ons moeten toe aanzetten om niet stelselmatig te gaan afreageren op onze buren.

Men zou indachtig moeten zijn dat het in feite onze Ouders, Familie, Herders, Leiders en uiteindelijk ‘Politici’ zijn die voor onze hedendaagse bestaansmoeilijkheden hebben gezorgd.

Deze laatst genoemden zijn ons verantwoording verschuldigd en niet zozeer al deze huidskleurrijke multiculurele gestranden.
U noemt het nog braafjes een 'culturenclash'... Ik noem het stilaan een belachelijk maken, profiteren en onderdrukking van alles wat niet moslim is!
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 10:00   #329
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet te snel oordelen éh gij. Check dit maar eens:

http://www.clint.be/actua/binnenland...r-voor-moslims
Bier zonder alcohol is geen bier
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2011, 20:54   #330
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Moet je voor een openbaar gebouw op onze kosten en op onze territorium gebouw tegenwoordig een speciale uitnodiging krijgen om er binnen te mogen wandelen?

Dit slaat alles.

Dat gastvrijheid noemen ... de wereld op z'n kop.

Ik apprecieer je hoe langer hoe meer!
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2011, 23:04   #331
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de geïnteresseerden. Hier meer info op de flyer: http://kifkif.axoclub.be/file?fle=44839&ssn= Misschien kunnen de grote moeftie's van p.be eens zelf een kijkje gaan nemen in een moskee. Niet getreurd, er zullen geen executies, stenigingen en handenafhakkerijen plaats vinden.
Heb meermaals zo'n rondleiding gehad, ook tijdens gebeden. Is erg interessant, maar nog geen enkele keer heb ik een kritische houding kunnen ontdekken. Islam treft nooit blaam, punt uit.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 07:17   #332
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Bewijs eerst dat (onbepaald aantal) Turkse telefoonwinkels de opbrengst doorsluist naar terroristen.

Zo niet ben jij aan het kakken op niet-criminelen.
Een vriend van mij is bedreigd door de PKK bij het onderzoek naar BTW caroussel fraude met auto's in Brussel. De PKK gebruikt Belgie om het te bestelen.
Bedreigingen gebeuren als volgt: bij een controle word je gezegd dat ze bv gezien hebben welke kleren één van je kinderen droeg die morgen. Dat is als je weigert je te laten omkopen. De omkoopsom bedroeg in zijn geval 15.000 euro. Caroussel fraude veronderstelt de implicatie van heel wat personen om de bevolking te bestelen. Het is een typisch fenomeen dat ook bij belwinkels is/was terug te vinden. Deze fraudevorm is geliefd bij terroristen. Het geld wordt dus niet doorgesluisd naar terroristen, het zijn de terroristen zelf die ons bestelen.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 08:20   #333
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Een vriend van mij is bedreigd door de PKK bij het onderzoek naar BTW caroussel fraude met auto's in Brussel. De PKK gebruikt Belgie om het te bestelen.
Bedreigingen gebeuren als volgt: bij een controle word je gezegd dat ze bv gezien hebben welke kleren één van je kinderen droeg die morgen. Dat is als je weigert je te laten omkopen. De omkoopsom bedroeg in zijn geval 15.000 euro. Caroussel fraude veronderstelt de implicatie van heel wat personen om de bevolking te bestelen. Het is een typisch fenomeen dat ook bij belwinkels is/was terug te vinden. Deze fraudevorm is geliefd bij terroristen. Het geld wordt dus niet doorgesluisd naar terroristen, het zijn de terroristen zelf die ons bestelen.
Zuiver maffia praktijken zo te zien.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 08:25   #334
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Zuiver maffia praktijken zo te zien.
Die BTW carrousel fraude e.d.; ja.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 18:41   #335
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Het onderwerp boeit me eigenlijk niet meer.
Het komt er toch op neer oneindig lang over onnozelheden te redetwisten zodat de echte kanker die het probleem is ongestoord en onbesproken intussen verder kan woekeren...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 18:43   #336
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik beweer alleen wat ik gezien en gelezen heb. En dat is dat jij zwart bent. Mijn volgende conclusie bij deze is dat jij je daarvoor schaamt.

Wees gerust, ik weet hoe het voelt. Als ik naar het 1e middelbaar ging kwam ik terecht tussen de blanke vlamingen in een strenge katholieke school, daar durfde ik aanvankelijk ook niet toe te geven dat ik geen Belg ben. Wanneer men mij nu vraagt naar mn identiteit zeg ik met een brede glimlach op mn gezicht 'allochtoon en Marokkaans om precies te zijn". Dat even terzijde. Ik hoop dat ge op een dag hetzelfde zult doen.
Innige deelneming.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 19:03   #337
Specksnyder
Lokaal Raadslid

Specksnyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah is dat zo?
Ben je geboren in Marokko?

Leef je in Marokko?

Ben je geboren in Vlaanderen?

Leef je in Vlaanderen?

Je moet voor mij deze vragen niet beantwoorden, enkel voor jezelf.

Want als we identiteit gaan laten bepalen door afkomst dan kan je zijn wat je wil.

Want dan ben ik bv een Limburger, ook al ben ik geboren en getogen in Antwerpen.

Snap je?
Oud 21 mei 2011, 19:08   #338
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Specksnyder Bekijk bericht
Ben je geboren in Marokko?

Leef je in Marokko?

Ben je geboren in Vlaanderen?

Leef je in Vlaanderen?

Je moet voor mij deze vragen niet beantwoorden, enkel voor jezelf.

Want als we identiteit gaan laten bepalen door afkomst dan kan je zijn wat je wil.

Want dan ben ik bv een Limburger, ook al ben ik geboren en getogen in Antwerpen.

Snap je?
Identiteit wordt toch door veel verschillende zaken bepaald; Door je afkomst, door waar je geboren en getogen bent; maar ook door het milieu waarin je opgroeit, door de levensvisie die je mee krijgt en door de levensvisie die je je toe-eigent,...
Oud 21 mei 2011, 19:14   #339
Specksnyder
Lokaal Raadslid

Specksnyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Identiteit wordt toch door veel verschillende zaken bepaald; Door je afkomst, door waar je geboren en getogen bent; maar ook door het milieu waarin je opgroeit, door de levensvisie die je mee krijgt en door de levensvisie die je je toe-eigent,...
Inderdaad.

Als je dan zegt "ik ben Marokkaan" terwijl je met dat land nauwelijks iets te maken hebt klinkt mij dat toch een tikje bespottelijk in de oren.

Mensen die hier in Vlaanderen geboren en getogen zijn, zijn Vlamingen.
Waar ze op vakantie gaan, in welk land hun bomma geboren is en of dat ze nu eerder bleek dan bruin zien heeft nogal weinig belang.
Oud 21 mei 2011, 19:34   #340
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Specksnyder Bekijk bericht
Inderdaad.

Als je dan zegt "ik ben Marokkaan" terwijl je met dat land nauwelijks iets te maken hebt klinkt mij dat toch een tikje bespottelijk in de oren.

Mensen die hier in Vlaanderen geboren en getogen zijn, zijn Vlamingen.
Waar ze op vakantie gaan, in welk land hun bomma geboren is en of dat ze nu eerder bleek dan bruin zien heeft nogal weinig belang.
Ja die mensen zijn Vlamingen, maar als hun bomma in Spanje geboren is; zijn ze ook Spanjaard.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be