![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aankoop van twee flesjes Guinness? De consumptie van de inhoud van die twee flesjes Guinness? Dat ik in m'n bed kruip? Dat ik m'n roes uitslaap? Eén of méér of het geheel van die acties?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet. Ik heb er nog niet van geproefd. Wie weet zit ze misschien wel vol alcohol. Ik durf er al niet eens meer aan te dénken!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 juni 2012 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telkens de inconsequentie van deepeco,s argumenten opzoeken, is eigenlijk een beetje flauw.
Maar wel erg leuk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() Schol! Als je er niet van drinkt, blijft het glas vol!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
is dit erg ?? 't is maaa hoe je hetbekijkt !! btw: Mij moeder dronk/drinkt nie !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
1 lust het niet 2 Mijnzicht zou helemaaal naaarklosse gaan !!!! 3 orientatie ivm handicap 4 maa daaarom pro-alkoholverbod zijn ???? ==> Nope !!!! Citaat:
btw , Benjij slachtofffer vanzo'n alkoholmisbruikr geweest ???? Zuipen lost geeenproblemen op , Gevolg vanAlkohol dathet kan problremen veroorzaken , maar .... , alkohol kanoook problemne voorkomen !! Dus watmet bv ontsmettngsalkohol ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() deze twee dingen, ja
![]() |
#331 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() ne, zeker niet; ik ben atheist, en ik hou niet van kinderen indoctrineren met fabeltjes
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#332 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() misschien ben ik hier niet goed over geinformeerd, maar dat zou me verbazen. Kun je wetenschappelijk onderzoek geven dat erop wijst dat facebook gelijkaardige risicos heeft als alcohol?
![]() |
#333 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() serieus? Wat vind jij het moeilijkste: leven zonder glazen (en flessen, kommen, vazen en andere holle voorwerpen), of leven zonder alcohol? Eerlijk...
Citaat:
![]() |
![]() |
#334 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou je niet eens onderzoek tonen dat bewijst dat de nadelen van alcohol groter zijn dan de voordelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan jij de ethiek rechtvaardigen van voor anderen te beslissen ze in hun eigen lichaam mogen stoppen?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 12 juni 2012 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik giet mijn glas gewoon vol met lekker bier. En drink op uw gezondheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Al is hij niet zo vol als die op de foto ![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 12 juni 2012 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
religie , not my t-cup !! Citaat:
Citaat:
was't ergste , dooor nuchtre idioten of dooor zatte idioten ?? Citaat:
Klopt , ben eeen levend bewijs !! btw: overdaaad schaadt !!!! Enquête: Wannneer = demens EINDELIJK gelukkig ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 juni 2012 om 19:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik koop in een wettelijk toegestane winkel een wettelijk toegestane hoeveelheid producten die voor wettelijk toegestane consumptie zijn bestemd, en spek daarmee tegelijkertijd de kassen van de staat, die met dat beetje geld misschien wel een deel van uw pensioen (zullen) betalen.
Als dat geen zelfopoffering (een zéér hoog aangeschreven ethische waarde, niet?) is! Ik zou de inhoud van de door mij aangekochte flesjes Guinness ook gewoon rechtstreeks - niet door mijn maag, darmen en nieren gefilterd, dus - het toilet in kunnen gieten, maar dat zou verspilling (een niet niet zo hoog aangeschreven ethische waarde) en vervuiling (idem) zijn. Het is trouwens MIJN geld, daarover kan ik het recht op zelfbeschikking uitoefenen. Ik ben van mening dat we sommige mensen zouden moeten VERPLICHTEN alcohol te consumeren terwijl ze nog in de wieg liggen, in de hoop dat we zo kunnen vermijden dat die ooit tot 'deep-ecologists' uitgroeien ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |