![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Da's jou keuze dan, is het verboden om Vlaams te spreken dan? Ik ben van West Vlaanderen, de parking zeg maar. Laatst gewijzigd door BonBon : 4 april 2013 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een totale non-discussie.
Wij spreken en schrijven allemaal AN, met zuid-nederlandse invloeden. Zuid-Nederlands = Vlaams.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elio Di Rupo zal ook met de vlag van de Squadra zwaaien bij voetbalmatchen. Is dat een reden om Elio Di Rupo's kinderen in de kleuterklas te discrimineren?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dit soort pipo´s wil jij bij jouw kinderen in de klas? Want de school zou daar beter van worden? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben het trouwens ook niet eens met je stelling dat het merendeel van de allochtonen zichzelf als "allochtoon" beschouwt (ik heb het dan over mensen die hier geboren zijn voor alle duidelijkheid, de anderen zijn letterlijk allochtoon). Dan kan ik alleen maar concluderen dat jij nogal weinig echt in contact komt met die "allochtonen". Dat mensen tijdens bijvoorbeeld voetbalwedstrijden supporteren voor het land van hun ((over)groot)ouders noem ik nu niet bepaald een bewijs van zichzelf als allochtoon beschouwen. Dat zou impliceren dat je eigenlijk de afkomst van die ((over)groot)ouders moet verloochenen om jezelf als autochtoon te mogen beschouwen. Met de zeer grote kans om met schaamrood op de wangen te moeten afdruipen, stel ik voor dat je eens een paar van die "allochtonen" vraagt of ze zichzelf daadwerkelijk als allochtoon beschouwen. En tenslotte zie ik niet in wat het vanzelfsprekende gegeven dat racisme geen exclusief blank Vlaams gegeven is een reden zou zijn om de blanke Vlaamse draadstarter niet (nogmaals) te mogen wijzen op haar racistische inborst. Laatst gewijzigd door Edina : 4 april 2013 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JA, Elio beschouwt zichzelf in de eerste plaats als Italiaan natuurlijk. en bovendien heeft Italie ook een heel ministerie dat beslist over "Italianen in het buitenland", en om niet te vergeten: 75% van de italiaanse allochtonen blijven na 7 generaties nog steeds hun bruiden en gommen uit het heimweeland halen natuurlijk. Daarom spreken ze na tien generaties ook nog steeds enkel Italiaans tegen hun kinderen zodat die in het eerste studiejaar de hele klas op non-actief kunnen zetten omdat zij eerst nog moeten leren wat "goede morgen" betekent.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() Citaat:
En voor de rest: zie mijn voorgaande reactie. Je slaat de bal daar echt wel mis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
|
![]() Neen, en dat gebeurt dus ook niet. Ik heb de voorrangsregels al in mijn eerste post uitgelegd.
Laatst gewijzigd door Edina : 4 april 2013 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enigen die voorrang krijgen zijn kinderen van moeders die nooit naar school zijn geweest in Marokko, of die geen diploma kregen in Marokko of degenen die thuis met zevenen zijn waarbij moeder niet uit gaat werken wegens geen kennis van het Nederlands, of degenen die onder een bepaald inkomen zitten... kortom, het heeft écht niks met Vlaamse kinderen te maken. Want ook deze kinderen zijn vlaamse kinderen wegens in de viswinkel pardon, in Vlaanderen geboren. Edina heeft het u toch al allemaal netjes uitgelegd. Het is dan ook zeer toevallig dat net de kinderen van tweeverdienende goed opgeleide personen uit de boot vallen, en stel je nu toch eens voor: TOEVALLIG spreken die thuis dan wèl Nederlands. Straf hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Citaat:
En volgens jou zijn er natuurlijk ook geen allochtonen waarvan de moeder een diploma heeft, of allochtone tweeverdieners (maar dan wel zagen over werkende allochtonen met hoofddoek). Maar racistisch ben je niet hoor! Is het nu nog steeds niet doorgedrongen dat het artikel uit je openingspost niet correct was. Het aantal kleuters die geen plaats hebben, blijkt uiteindelijk meer dan het dubbel. En nee, dat zijn dus echt niet alleen kinderen van tweeverdienende goed opgeleide autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het voor de meesten vrij duidelijk was ja.
Vloms toch? Het zijn de autochtonen zelf die dat zeggen. Nee Circe is niet racistisch. Maar leidt wel aan een zeer ernstige vorm van islamofobie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik spreek niet over discrimineren, maar over het stopzetten van dat paternalistisch gezeik over die arme dutjes van allochtonen. Ze moeten zelf ook hun verantwoordelijkheid opnemen. Positieve discriminatie is ook discriminatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Idd.
Het is geen toeval dat een obsessieve blankenhater zoals EL die taaldiscussies steeds aanwakkert. Onder de dekmantel van 'liefde voor het NL', om de simpelen van geest om de tuin te leiden (de allersimpelsten geloven zelfs dat ze een 'medestander' gevonden hebben). Als goede knecht van het poco establishment wil hij immers bereiken dat autochtonen 'verwantschap' niet langer op basis van iets natuurlijks en onveranderlijk zoals afkomst definiëren maar op basis van een menselijke constructie zoals taal (of een plastic id-kaartje). En let op hoe men zich met dat discours steeds exclusief tot autochtonen richt. Allochtonen blijven uiteraard steeds afkomst gebruiken als determinant voor verwantschap. Moet ook wel als je zinnens bent om niet te 'integreren' maar 'over te nemen' |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() In plaats van de excessen te verbieden doen ze net het tegenovergestelde, natuurlijk veranderd er niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Relevantie in deze draad over de A'pense kleuterklas? Nul, nul. Ja, als Italië speelt, zie je overal Italiaanse vlaggen. En ja, ik vind dit persoonlijk ook ergerlijk. En ja, mensen van Italiaanse afkomst hebben evenveel recht om hun kinderen naar de kleuterklas te sturen als gelijk wie. Het gaat overigens niet op van enerzijds te beweren dat "ze" hun kinderen niet naar de kleuterschool sturen (wat niet klopt) en anderzijds beweren dat "ze" de kleuterscholen zodanig overspoelen dat er voor de "raszuivere blonde Bestie" geen plaats meer is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 april 2013 om 16:36. |
|||||||
![]() |
![]() |