![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 15 augustus 2013 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, het ironische is, de pensioenen van ambtenaren worden in het huidige systeem betaald door de bijdragen van de werkende ambtenaren. Nu het ambtenarenapparaat zo verouderd en het vooral de dure (statutaire) ambtenaren zijn die op pensioen gaan, hebben de werkende ambtenaren zelf er misschien nog het meest belang bij dat de ambtenarenpensioenen naar beneden gaan. Pleiten voor hoge ambtenarenpensioenen zal dus mogelijk ten koste gaan van de ambtenaren hun verloning. Ze beseffen dit alleen niet.
![]() |
![]() |
#323 |
Minister-President
|
![]() Mij uitlachen om mijn dik pensioen ?
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, U wou op uw 20ste nog 45 jaar wachten op uw uitgesteld loon. Maar volgens mij waren de pensioenverhoudingen tussen ambtenaren en mensen uit de privé 45 jaar geleden nog niet eens scheefgetrokken. Misschien kregen de ambtenaren toen een lager pensioen dan mensen uit de privé zoals dat in alle landen vd wereld is (uitspraak in het grote pensioendebat op VRT). Volgens mij heb jij voor het ambtenaarschap gekozen omdat je veel verlof wou of veel betaalde feestadagen of de druk in de privé niet aankon, of lui van aard zijt, of de burgemeester of een andere pipo goed kende of omdat ge nooit ontslagen kon worden (VASTBENOEMD) of een combinatie. Ik denk, Mijnheer, dat gij hier probeert recht te praten wat krom is. Ik denk dat U aan het lullen bent! Laatst gewijzigd door demonen : 15 augustus 2013 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat spoedig veel dunner worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#328 |
Schepen
|
![]() Niemand. 't Zijn brutopensioenen, zie bron. Maar dat geldt ook voor het weergegeven zelfstandigen- en werknemerspensioen.
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Minister-President
|
![]() Iets meer dan 1000 euro bruto voor een privépensioen?
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En spoedig krijg je nog een pak minder dan dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Minister-President
|
![]() mijn pensioen is al betaald!
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Jij ook?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, en ze zullen blijven betalen.
Alleen zal het een pak minder zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Minister-President
|
![]() nee toch!
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Pijnlijk voor je, je sais; maar de waarheid heeft ook zo zijn rechten ![]() Laat de rest van het forum je weigering maar verder inschatten naar waarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat toont het helemaal niet aan. In de verste verte niet zelfs. Je beseft ook maar al te goed dat je met je geneuzel daarover geen stap vooruit komt en ik begrijp dat dat je enorm frustreert, maar je zal er toch mee moeten leren leven. Ik geef nu eenmaal geen privé-gegevens vrij, hoe vaak jij daar ook op aandringt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 augustus 2013 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |