Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2013, 00:04   #321
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik ben het hier volkomen mee eens hoor.

Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat je wel dingen los van elkaar moet proberen te zien. Ik heb namelijk het gevoel (corrigeer mij als ik dat verkeerd heb) dat jij iemand die de kwantummechanica gaat ontkennen per definitie niet meer serieus kan nemen. Zelfs al heeft diegene best rake analyses .
Ik neem mensen die waanbeelden beginnen te zien inderdaad niet al te serieus.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2013, 00:08   #322
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Ik neem mensen die waanbeelden beginnen te zien inderdaad niet al te serieus.
Wanneer zijn iets waanbeelden wanneer niet?

Moet iemand echt puur bij de feiten blijven en niets speculeren?

Neem nu de afluisterpraktijken van de VS. Ik weet dat ze aan het afluisteren waren/zijn (dat is een feit), ze hebben ook aangetoond dat ze niet te vertrouwen zijn.

Maar als ik daar nu meer achter ga zoeken (bijvoorbeeld dat ze dit doen puur uit machtsbeluste redenen) ben ik dan een complotdenker/iemand die waanbeelden heeft?

Soms dan weet ik het namelijk zelf ook niet meer.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2013, 00:09   #323
six
Banneling

Standaard

Nee, het gaat hier om iets helemaal anders. Ken je het fenomeen waarbij bijvoorbeeld mensen zo hard bezig zijn met een computerspel dat zij de realiteit vergeten? Of dat zij denken dat zij een draak/vampier/furry zijn?
Oud 9 november 2013, 00:12   #324
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, het gaat hier om iets helemaal anders. Ken je het fenomeen waarbij bijvoorbeeld mensen zo hard bezig zijn met een computerspel dat zij de realiteit vergeten? Of dat zij denken dat zij een draak/vampier/furry zijn?
Jawel, alleen wanneer ben je zover?

Als ik dat over die afluister praktijken tegen een of andere VS-fanboy zou zeggen dan zou hij zeggen dat ik een complotdenker ben.

Begrijp je wat ik bedoel? Eigenlijk zeggen die mensen dat je echt puur bij de feiten moet blijven. Maar een beetje speculeren is menselijk.

Van feiten ga je immers vanzelf iets denken.
Oud 9 november 2013, 00:22   #325
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Jawel, alleen wanneer ben je zover?

Als ik dat over die afluister praktijken tegen een of andere VS-fanboy zou zeggen dan zou hij zeggen dat ik een complotdenker ben.

Begrijp je wat ik bedoel? Eigenlijk zeggen die mensen dat je echt puur bij de feiten moet blijven. Maar een beetje speculeren is menselijk.

Van feiten ga je immers vanzelf iets denken.
O maar het gaat hier niet per se over speculeren. Kijk, een mens hanteert verificatiemechanismes in zijn hoofd; dit zijn mechanismes die aan hem vertellen wat geloofwaardig is en wat niet. Die mechanismes zijn afhankelijk van persoon en omgeving en kunnen van een verschillende aard en kwaliteit zijn.

Om jouw voorbeeld te volgen:

Een doorsnee krantenlezer hanteert een verificator gebaseerd op wat hij consensusbronnen noemt. Als erkende kranten iets schrijven, dan is het waar.
Iemand die intelligent genoeg is, en de geschiedenis wat kent, die vol complotten steekt, weet dat het Occam-waarschijnlijker is dat er op een bepaald niveau complotten zijn dan dat de nette mannen in maatpak die aan de macht zijn allemaal integer en eerlijk zijn. Dan kan men inderdaad speculeren over de aard, de reikbreedte, ... van de complotten.

Soms verschuiven de verificatoren naar een andere kant: men stopt met alles te geloven dat in erkende media komt, men stopt met alles te geloven dat door veel mensen wordt aangenomen, men gelooft automatisch alles niet wat bij het "establishment" hoort.

Dit is een antwoord op jouw casus. Wat ik echter bedoel is: die mensen speculeren niet. Die mensen nemen wetenschappelijk aantoonbare zaken niet op als feiten: zij ontkennen volkomen het bestaan van deze natuurverschijnselen. Het is zoals geocentrisme, alleen minder overduidelijk.
Speculatie is gezond: het zorgt ervoor dat men andere mogelijke realiteiten kan inbeelden en ze projecteren op de bestaande wereld, en zien of men dan betere verklaringen kan vinden.
Wat zij echter hebben is dit:

Net zoals de furries/draken/vampieren/elfmensen hebben zij verificatiemechanismes, waarheden en denkpistes die zodanig vervreemd zijn van de waarneembare realiteit, omdat die mensen zich voortdurend in hun hoofd ergens anders bevinden, dat hetgeen zij zien simpelweg niet overeenkomt met wat er is.
Denk aan de UFO-mensen, aan Exodus op dit forum, ... .
Oud 9 november 2013, 00:32   #326
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
O maar het gaat hier niet per se over speculeren. Kijk, een mens hanteert verificatiemechanismes in zijn hoofd; dit zijn mechanismes die aan hem vertellen wat geloofwaardig is en wat niet. Die mechanismes zijn afhankelijk van persoon en omgeving en kunnen van een verschillende aard en kwaliteit zijn.

Om jouw voorbeeld te volgen:

Een doorsnee krantenlezer hanteert een verificator gebaseerd op wat hij consensusbronnen noemt. Als erkende kranten iets schrijven, dan is het waar.
Iemand die intelligent genoeg is, en de geschiedenis wat kent, die vol complotten steekt, weet dat het Occam-waarschijnlijker is dat er op een bepaald niveau complotten zijn dan dat de nette mannen in maatpak die aan de macht zijn allemaal integer en eerlijk zijn. Dan kan men inderdaad speculeren over de aard, de reikbreedte, ... van de complotten.

Soms verschuiven de verificatoren naar een andere kant: men stopt met alles te geloven dat in erkende media komt, men stopt met alles te geloven dat door veel mensen wordt aangenomen, men gelooft automatisch alles niet wat bij het "establishment" hoort.

Dit is een antwoord op jouw casus. Wat ik echter bedoel is: die mensen speculeren niet. Die mensen nemen wetenschappelijk aantoonbare zaken niet op als feiten: zij ontkennen volkomen het bestaan van deze natuurverschijnselen. Het is zoals geocentrisme, alleen minder overduidelijk.
Speculatie is gezond: het zorgt ervoor dat men andere mogelijke realiteiten kan inbeelden en ze projecteren op de bestaande wereld, en zien of men dan betere verklaringen kan vinden.
Wat zij echter hebben is dit:

Net zoals de furries/draken/vampieren/elfmensen hebben zij verificatiemechanismes, waarheden en denkpistes die zodanig vervreemd zijn van de waarneembare realiteit, omdat die mensen zich voortdurend in hun hoofd ergens anders bevinden, dat hetgeen zij zien simpelweg niet overeenkomt met wat er is.
Denk aan de UFO-mensen, aan Exodus op dit forum, ... .
Mag ik je bedanken voor dit prachtige antwoord?

En dat over die wetenschappelijke aantoonbare zaken heb je ook het omgekeerde. Mensen die alles wat met wetenschap te maken heeft zien als "waarheid". En dat terwijl deze mensen nooit naar de inhoud kijken. Het komt van een wetenschapper of wetenschappers dus het is waar.

En dat terwijl wetenschapjournalistiek echt mega slecht is.
Oud 9 november 2013, 00:38   #327
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Mag ik je bedanken voor dit prachtige antwoord?
Graag gedaan.

Citaat:
En dat over die wetenschappelijke aantoonbare zaken heb je ook het omgekeerde. Mensen die alles wat met wetenschap te maken heeft zien als "waarheid". En dat terwijl deze mensen nooit naar de inhoud kijken. Het komt van een wetenschapper of wetenschappers dus het is waar.

En dat terwijl wetenschapjournalistiek echt mega slecht is.
Dat weet ik, het bestaat zelfs uit twee delen. Je hebt mensen die alles geloven wat wetenschappers zeggen. Dat is op zich niet zo erg, daar wetenschap over het algemeen meer juistheden dan onjuistheden produceert. Dat laatste is gewoon zo.

Maar je hebt mensen die beweren dat enkel hetgeen wat de wetenschap kan verklaren, waar is, en dat al de rest per definitie onwaar is. Die heb je hier op het forum bijvoorbeeld, en die zijn wel een probleem.
Oud 9 november 2013, 00:45   #328
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Graag gedaan.

Dat weet ik, het bestaat zelfs uit twee delen. Je hebt mensen die alles geloven wat wetenschappers zeggen. Dat is op zich niet zo erg, daar wetenschap over het algemeen meer juistheden dan onjuistheden produceert. Dat laatste is gewoon zo.

1: Maar je hebt mensen die beweren dat enkel hetgeen wat de wetenschap kan verklaren, waar is, en dat al de rest per definitie onwaar is. Die heb je hier op het forum bijvoorbeeld, en die zijn wel een probleem.
Wetenschap produceert inderdaad meer juistheden dan onjuistheden, alleen wetenschapjournalistiek doet dat niet. Ook is het belangrijk dat je duidelijk verschil maakt tussen exacte wetenschap en bijvoorbeeld sociale wetenschap.

Neem bijvoorbeeld sociale wetenschappers die via vraagstellingen en andere zaken gaan kijken of mensen pro of anti EU zijn. Daarbij heb ik altijd wel mijn vraagtekens.

2: Hoe denk jij dat over mensen die beweren "wat de wetenschap niet kan verklaren is irrelevant"?

Dus die mensen zien datgene niet per definitie als onwaar , maar wel als irrelevant. Wetenschap is dus als ware de enige bron naar kennis (volgens die mensen).
Oud 9 november 2013, 01:03   #329
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij maakt een stropopredenering door, zoals eenieder van jullie identitairen (en jij verschilt heus niet veel van de anderen), je tegenstanders bij de liberale progressieven te rekenen. En dan meet je hen bepaalde eigenschappen aan.
Wel, 2 punten daarover:

1. Ik zag je helemaal niet als tegenstander, maar vond het wel een beetje kort door de bocht wat jij deed met je opmerkingen over kampvuur en identitair doen e.d... Jij maakt daarmee al zelf direct tegenstanders niet? Zoals ik in post 309 al uitdrukkelijk aangegeven had, sprak ik me niet over jou specifiek uit, want ik weet niet waarvoor je staat. En Heydrich quoteren in je onderschrift wil niks zeggen, niet met die quote en zeker niet op dit forum.

Maar toch,

2. Of men nu een identitair is of niet of zich zo al dan niet ziet, men kan niet naast de objectieve vaststelling lopen dat er een geweldige contradictie steekt in de ideologie van het Westers Liberaal Model, als systeem, mbt tot multiculturalisme , racisme, ethnicisme etc. Dat was mijn repliek op jouw reductio tot kampvuur toestanden edm. en is niet als stropop bedoeld, maar een algemene vaststelling. Als je die contradictie ontkent, tja, dan ben je deel van dat liberaal-progressief systeem. Sorry.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2013, 01:08   #330
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Wetenschap produceert inderdaad meer juistheden dan onjuistheden, alleen wetenschapjournalistiek doet dat niet. Ook is het belangrijk dat je duidelijk verschil maakt tussen exacte wetenschap en bijvoorbeeld sociale wetenschap.

Neem bijvoorbeeld sociale wetenschappers die via vraagstellingen en andere zaken gaan kijken of mensen pro of anti EU zijn. Daarbij heb ik altijd wel mijn vraagtekens.
Grotendeels mee eens.

Citaat:
2: Hoe denk jij dat over mensen die beweren "wat de wetenschap niet kan verklaren is irrelevant"?

Dus die mensen zien datgene niet per definitie als onwaar , maar wel als irrelevant. Wetenschap is dus als ware de enige bron naar kennis (volgens die mensen).
Die mensen begrijpen het concept operationaliteit niet. Als ik buitenkom, en bijvoorbeeld op de kaart iets ga opzoeken om er te geraken dan handel ik alsof de aarde plat is. Ik hou geen enkele rekening met de curvatuur van de aarde.
Als ik nadenk over zonsondergang dan denk ik: na 3 uur is de zon naar daar verschoven, niet dat de aarde zich heeft gedraaid. Nochtans weet ik al die dingen.

Als het warm is en ik doe het raam open, denk ik dat er kou binnenkomt. Echter verplaatst thermische energie zich, kou bestaat als dusdanig niet in de fysica.

Als ik moet berekenen of een balk een bepaalde druk kan weerstaan, doe ik dit met klassieke mechanica. Het is geweten van klassieke mechanica dat ze buiten haar operaitoneel gebied verkeerde resultaten geeft. Toch gebruikt men ze nog.
Waarom? Zij geeft goede resultaten in haar toepassingsgebied.

Operationaliteit heb je ook op hoger niveau. De wetenschap algemeen is een werktuig, een operationele entiteit. Men kan de wetenschap gebruiken om dingen te doen. Echter zijn er voor het valideren van andere dingen die men in deze wereld tegenkomt andere manieren. De wetenschap is immers voor zeer specifieke doeleinden gemaakt, en daarbuiten kan men zich er niet mee begeven.

Zie het zo: je hebt een hamer, een mes, een schroevendraaier, en een multiwerktuig. Je gaat het mes en de schroevendraaier gecombineerd zien in het multiwerktuig. Dan roep je het werktuig uit tot het Absolute werktuig en ga je ontkennen dat sommige problemen een hamer vereisen, want je kunt schroeven draaien en dingen snijden.
Oud 9 november 2013, 01:15   #331
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wel, 2 punten daarover:

1. Ik zag je helemaal niet als tegenstander, maar vond het wel een beetje kort door de bocht wat jij deed met je opmerkingen over kampvuur en identitair doen e.d... Jij maakt daarmee al zelf direct tegenstanders niet? Zoals ik in post 309 al uitdrukkelijk aangegeven had, sprak ik me niet over jou specifiek uit, want ik weet niet waarvoor je staat. En Heydrich quoteren in je onderschrift wil niks zeggen, niet met die quote en zeker niet op dit forum.

Maar toch,

2. Of men nu een identitair is of niet of zich zo al dan niet ziet, men kan niet naast de objectieve vaststelling lopen dat er een geweldige contradictie steekt in de ideologie van het Westers Liberaal Model, als systeem, mbt tot multiculturalisme , racisme, ethnicisme etc. Dat was mijn repliek op jouw reductio tot kampvuur toestanden edm. en is niet als stropop bedoeld, maar een algemene vaststelling. Als je die contradictie ontkent, tja, dan ben je deel van dat liberaal-progressief systeem. Sorry.
Ik ben zeker geen grote liefhebber van het Westers Liberaal Model. Die doctrine is niet enkel contradictoir maar ook intellectueel arm, en biedt geen enkele oplossing voor problemen. Zij kan worden samengevat als: laat mensen handel voeren, en de rest lost zichzelf wel op. Quod non.

Echter bestaan er meer opties dan enkel de volksidentiteit en de liberale eenheidsworst.
There is more between heaven and hell than your philosophy speaks of.

De wereld heeft al talloze transformaties gezien, sommige ervan veel drastischer dan hetgeen wat wij hier waarnemen. Ik denk aan sedentair leven, verdeling van arbeid, de eerste golf van globalisatie (3-4000 voor Christus), de dramatische ineenstorting van de Bronstijdrijken (grootste humanitaire catastrofe tot nu toe), volksverhuizingen, nog meer volksverhuizingen, oorlog enzo, de eerste graad van alfabetisering (Fenicisch alfabet, zelfs de Runen van de Vikingen zijn erop gebaseerd), enzovoort en zo verder.
Je ziet: er is geen breuk tussen vroeger en nu, hetgeen nu gebeurt is niets bijzonder. En het valt niet tegen te houden. Je kunt enkel jezelf vastklikken in de zetel en ervoor zorgen dat het ritje zo veilig mogelijk verloopt.

Laatst gewijzigd door six : 9 november 2013 om 01:16.
Oud 9 november 2013, 01:16   #332
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kijk, er zijn hier al veel identitairen gepasseerd. Ik ken er ook een aantal van, en ik volgde een lange tijd de communiques van N-SA, alsook heb ik een aantal auteurs waarop zij zich steunen bestudeerd.

Het verhaal valt als volgt samen te vatten: ....
Wat een verward verhaal... dat totaal niet de essentie van de ideologie uitmaakt.

Ik weet weinig tot niets over wie in belgie spreekt over identiteit, over de ideeen van de derde positie, authentiek nationalisme, traditionalisme maar ik heb sympathie voor hen die de moed hebben het tenminste te willen / durven vertegenwoordigen in Vlaanderen, zoals het N-SA, met beperkte middelen en enorme weerstand vanwege de media en liberale propaganda. Dat laatste komt kwaliteit niet ten goede, met alle respect voor de vrienden van het N-SA. Moest ik van niets vertrekken, ik denk ook niet dat die mij zouden kunnen overtuigen. Maar het zijn wel degelijk ideologische bondgenoten.

Voor ideologische beschouwingen wend ik mij echter tot tal van andere zeer respectabele en hoogstaande kwalitatieve bronnen, professoren, en blogs in het buitenland. Ik kan er niet genoeg op hameren, maar de kwaliteit ligt daar bijzonder hoog en is niet te vergelijken met Belgie. Doegin, de Benoist, MacDonald, Sunic, Kurtagic, Adrian Krieg, Stevens, Buchanan enz. enz. enz. het zijn deze mensen die het intellect en inzicht hebben en het zeer goed kunnen verwoorden. En dan gaat het niet om wat jij ''antisemitisme'' noemt, waar je blijkbaar nogal graag de nadruk op legt.
Oud 9 november 2013, 01:20   #333
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wat een verward verhaal... dat totaal niet de essentie van de ideologie uitmaakt.

Ik weet weinig tot niets over wie in belgie spreekt over identiteit, over de ideeen van de derde positie, authentiek nationalisme, traditionalisme maar ik heb sympathie voor hen die de moed hebben het tenminste te willen / durven vertegenwoordigen in Vlaanderen, zoals het N-SA, met beperkte middelen en enorme weerstand vanwege de media en liberale propaganda. Dat laatste komt kwaliteit niet ten goede, met alle respect voor de vrienden van het N-SA. Moest ik van niets vertrekken, ik denk ook niet dat die mij zouden kunnen overtuigen. Maar het zijn wel degelijk ideologische bondgenoten.

Voor ideologische beschouwingen wend ik mij echter tot tal van andere zeer respectabele en hoogstaande kwalitatieve bronnen, professoren, en blogs in het buitenland. Ik kan er niet genoeg op hameren, maar de kwaliteit ligt daar bijzonder hoog en is niet te vergelijken met Belgie. Doegin, de Benoist, MacDonald, Sunic, Kurtagic, Adrian Krieg, Stevens, Buchanan enz. enz. enz. het zijn deze mensen die het intellect en inzicht hebben en het zeer goed kunnen verwoorden. En dan gaat het niet om wat jij ''antisemitisme'' noemt, waar je blijkbaar nogal graag de nadruk op legt.
Doegin, de Benoist, Sunic, Buchanan ken ik. Zij zijn intelligent, maar ik zou die mensen op geen enkele manier relevant willen noemen. Zij prediken wederom een soort van terugkeer naar een bepaalde natuurlijke orde die inherent bestaat.
Oud 9 november 2013, 01:56   #334
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Grotendeels mee eens.

Die mensen begrijpen het concept operationaliteit niet. Als ik buitenkom, en bijvoorbeeld op de kaart iets ga opzoeken om er te geraken dan handel ik alsof de aarde plat is. Ik hou geen enkele rekening met de curvatuur van de aarde.
Als ik nadenk over zonsondergang dan denk ik: na 3 uur is de zon naar daar verschoven, niet dat de aarde zich heeft gedraaid. Nochtans weet ik al die dingen.

Als het warm is en ik doe het raam open, denk ik dat er kou binnenkomt. Echter verplaatst thermische energie zich, kou bestaat als dusdanig niet in de fysica.

Als ik moet berekenen of een balk een bepaalde druk kan weerstaan, doe ik dit met klassieke mechanica. Het is geweten van klassieke mechanica dat ze buiten haar operaitoneel gebied verkeerde resultaten geeft. Toch gebruikt men ze nog.
Waarom? Zij geeft goede resultaten in haar toepassingsgebied.

Operationaliteit heb je ook op hoger niveau. De wetenschap algemeen is een werktuig, een operationele entiteit. Men kan de wetenschap gebruiken om dingen te doen. Echter zijn er voor het valideren van andere dingen die men in deze wereld tegenkomt andere manieren. De wetenschap is immers voor zeer specifieke doeleinden gemaakt, en daarbuiten kan men zich er niet mee begeven.

Zie het zo: je hebt een hamer, een mes, een schroevendraaier, en een multiwerktuig. Je gaat het mes en de schroevendraaier gecombineerd zien in het multiwerktuig. Dan roep je het werktuig uit tot het Absolute werktuig en ga je ontkennen dat sommige problemen een hamer vereisen, want je kunt schroeven draaien en dingen snijden.
Geef eens een duidelijk voorbeeld..

Wat kan de wetenschap niet verklaren maar is wel uiterst relevant.
Oud 9 november 2013, 02:00   #335
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef eens een duidelijk voorbeeld..

Wat kan de wetenschap niet verklaren maar is wel uiterst relevant.
Vragen van beleving.

Als je verliefd bent mag de wetenschap het alsnog verklaren maar je bent geen klop met die verklaring, het draait om de beleving.
Oud 9 november 2013, 02:12   #336
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vragen van beleving.

Als je verliefd bent mag de wetenschap het alsnog verklaren maar je bent geen klop met die verklaring, het draait om de beleving.
Zover ik weet doe je dit ook met spirituele ervaringen / belevingen.

Laat jij je je belevingen op zulke momenten op geen enkele manier beinvloeden door wetenschappelijke aantoonbare feiten?
Oud 16 november 2013, 00:45   #337
straddle
Europees Commissaris

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door straddle : 16 november 2013 om 01:05.
Oud 16 november 2013, 00:49   #338
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Zover ik weet doe je dit ook met spirituele ervaringen / belevingen.

Laat jij je je belevingen op zulke momenten op geen enkele manier beinvloeden door wetenschappelijke aantoonbare feiten?
Dit wordt inderdaad gedaan met spirituele ervaringen. Of zij worden beinvloed door wetenschappelijke feiten?

Jazeker. Een mens heeft de neiging om alles terug te brengen tot concepten die hij of zij begrijpt. Tijdens zo'n ervaring kijkt men een stukje dieper dan normaal. Uiteraard brengt men de ervaring terug naar metafysica gebaseerd op het verlengde van de concepten waaruit men een wereldbeeld opbouwt.

Het wordt echter problematisch wanneer deze operationele metafysica zich kristalliseert en dogma wordt.
Oud 16 november 2013, 01:10   #339
straddle
Europees Commissaris

Standaard Golden Dawn (Xrysi Avgi), eerste plaats in de peilingen.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  0000000eklogeskiriaki.jpg
Bekeken: 70
Grootte:  114,4 KB
ID: 92036

Meeste recente poll is van vandaag, van zougla.gr.

GD staat inmiddels, voor de eerste keer, op de eerste plaats met 22.6 %, gevolgd door Syriza met 19.2% !!

De leugens van de media en corrupte politici over GD worden afgestraft. De boemerang kletst terug, zoals verwacht.

Bron: zougla.gr

http://www.zougla.gr/file.ashx?fid=1143222

Laatst gewijzigd door straddle : 16 november 2013 om 01:10. Reden: schrijffoutjes + tekstopmaak
Oud 28 november 2013, 23:51   #340
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Is dat verhaal van "links en liberaal hand in hand" nu nog niet failliet?
Als ik correct vermoed wie jij bent, verbaast me dat echt wel dat je dat niet wil geweten hebben.

Laatst gewijzigd door straddle : 29 november 2013 om 00:20.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be