![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals geweest is in Vlaanderen,op dat vlak loopt Nederland nog mijlen ver achter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen is het VB 10% en in Nederland is de harde racistische kern van de PVV ook 10% Nederland heeft geen N-VA en het rechtse deel van de VVD loopt wat heen en weer van PVV naar VVD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Minister-President
|
![]() Flaminganten kunnen veel willen, maar ze zullen in de komende jaren steeds minder krijgen gewoon om de meeste Belgen hun leugens en verdraaiingen niet meer lusten. Er zijn grenzen aan de relatieve naïviteit van de Belgische bevolking.
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, natuurlijk, beste opperbubbel, de N-VA is in vrije val; de BUB stijgt naar wonderbaarlijke hoogten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Spreek voor jezelf Edwin.
Of ben je de vuiligheid van de PvdA vergeten?. Stemmen ronselen tijdens verkiezingen, stelen van dak en thuislozen, niet het verschil zien tussen een punt of een komma, en ga zo maar door. Als dat eerlijkheid en fatsoen is, Dan zie ik het somber in voor Nederland. En ja, de PVV is ook niet wat ik wil. Ik wacht nog altijd op een nieuwe Johan de Wit. Jeff
Een Belgicist over Nederland. Laatst gewijzigd door Pinda : 29 maart 2014 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Volgens mij is 80% van de bevolking gewoon xenofoob en best wel racistisch. Het veel gehoorde zinnetje: ik heb niks tegen moslims, maar wil ze ook niet als buren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
|
![]() Citaat:
![]() Achter de schermen zijn ze al druk doende om een landelijke" leefbare" partij op te richten. Voor de EU verkiezingen zal dit niet gebeuren. Wilders kan alleen in Europa nog een rol spelen. In Nederland heeft hij zijn kruit verschoten en blijft hij achter met de echte racisten. Laatst gewijzigd door cato : 29 maart 2014 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
|
![]() Citaat:
Deze harde kern komt toch niet boven de 10 % Alles wat meer is zijn xenofobe meelopers., die ook weer makkelijk van partij veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Toen ik nog jong was hadden we trouwens wel een Marokkaanse buurman. Hardstikke aardige kerel. Als ze daar iets hadden- een geboorte, of hij was naar Mekka geweest- kwam hij altijd aan de deur met wat zelfgebakken brood, kip, olijven etc. Van zijn kinderen ook nooit last gehad. Ik kan me niet voorstellen dat iemand er moeite mee zou hebben zo iemand als hem als buurman te hebben.
![]() |
![]() |
#336 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar goed; Sinds wanneer zijn moslims of Marokkanen een ras?. Nederlanders zijn dat in mijn ogen evenmin. Dat zijn de enige groepen waar Wilders over gesproken heeft. Dus hoezo is dat "racistisch"?. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken de man, maar hem vergelijk ik niet met een "Johan de Wit". Verder, Ben ik bang voor mensen zoals u, dat Wilders zijn "rol" nog wel even verder gaat dan wat u daarvan maakt. Maar goed, Volkert van de Graaf is binnenkort vrij man. Wie weet krijgt u nog gelijk ook. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn de enige groepen ,waar de nazi's over spraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
|
![]() Citaat:
Wilders heeft bewaking en wij betalen dat voor hem ,ondanks zijn racistische uitspraken en partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is Historisch gezien onjuist!. Er waren er meer die op Hitler zijn lijstje stonden behalve zigeuners en Joden. Jeff
Een Belgicist over Nederland. Laatst gewijzigd door Pinda : 29 maart 2014 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |