Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2004, 09:19   #321
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Zeg niet Carlos zijn TAALgebruik maar wel zijn HAATgebruik...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 09:20   #322
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Hahaha, moegetergde vlamingen...
waar? wanneer? door wie?
waanbeelden die al decennia lang rondgestrooid worden...
het is de inwoners van de NL-talige regio van België nooit zo goed gegaan als de laatste 50 jaar... en voordien waren het de clerus, bourgeoisie en wat onbenullige adellieden die wat roet in het volkse Vlaamse, Brabantse en Limburgse eten strooiden...
en sinds de jaren '60 hebben vooral buitenlanders ervoor gezorgd dat hier geïnvesteerd werd door allerlei faciliteiten qua bouwgronden, infratructuur, etc.. die door de Belgische staat gefinancierd werden, vanuit de toenmalige opbrengsten van de zware industrie van de Maas- en Samber bekkens (weliswaar met ook de Kempense koolmijnen)...
Ik heb de tijd nog gekend dat Zuid-Limburgse arbeiders veel liever in het Luikse gingen werken voor allerlei redenen... sindsdien gingen in alle West-Europese landen de zware staal en kolenwinningen teloor... en kwamen ze noodgedwongen in de Kempen werken...
en nu moeten van hier pensioenen en sociale voorzieningen betaald worden aan de vroegere arbeiders uit die bekkens, met daarbij een meerderheid van geëmigreerde vroeger bewoners van het Noorden...
en nu is dat teveel en zou dat moetergen zijn...
maar sukkelaartjes toch... jullie weten helemaal niet waarom en waarover het gaat...
jullie laten jullie opdwepen door het gebroed van die vroegere krapuleuze landverraders, die hun vrijheid ook aan de hitlersehorden opofferden... Nazi's mocht wel, maar eigen land niet... sukkelaars toch...
jullie hebben het geluk geboren te zijn in een van de welvarendste regio's van de wereld, waarvoor de basis gelegd werd door het hele land...
en dan zijn er een hoop onnozelaars die denken dat ze een proteststem moeten uitbrengen op opvolgers van landverraders, lawaaimakers, racisten, etc... die hun bestaan danken aan waanbeelden... al het goede wordt vergeten...
heeft iemand de persberichten van de laatste mand gelezen: criminaliteit gaat met 15 percent naar beneden... economische groei is over de verwachtengen, minder ongevallen, etc... etc... Is dat soms allemaal te danken aan die bende schreeuwers , opvrouwen kloppers, drugsdealende mandatarissen, etc...
er is de laatse jaren een flinke basis gelegd voor de socio-economische heropstanding...

en danmaar weer zeveren over amnestie... met als voortrekkers onvolwassen zogenaamde studentenverenigingen, etc...

studenten die eerder verwende lawaaimakers zijn..
ik heb ten gevolge van het gedrag van VNV, SS en consoorten mijn studies zelf moeten betalen met nachtwerk, omdat die "vlaamse voorvechters" mijn vader kreupel sloegen... en mij als peuter terroriseerden...
dat was student zijn...
niet dat waar die bende verwaande schreeuwers voor staan die nu het hebben over amnestie...
jullie weten echt niet wat er meer dan zestig jaar geleden gebeurd is...
jullie zouden in de grond moeten kruipen van schaamte voor dergelijke eis t durven formuleren... en dan zeggen dat wat meer dan zestig jaar geleden gebeurd is niet telt..
en kom ook niet zagen omdat men wat van dat landverraders uitschot in apenkooien opgesloten heeft, wat nazi hoeren de kop kaal geschoren heeft en zelfs enkelen terecht gefusileerd... het waren er te weinig... door zo weinig gestraft geweest te zijn is er toen een zwaar onrecht gebeurd ten overstaan van hun slachtoffers...

en jullie hebben het over een paar kopstulkken die nu moeten gehuldigd worden...
waarom staan die niet afgebeeld in hetzelfde zwarte uniform met de arm gestrekt naar boven.. zoals mijn beulen van meer dan zestig jaar geleden...

ja dat is sindsdien nog altijd een schande die geen pardon verdient... hoogstens wat tolerantie voor degene die hun misstap ootmoedig toegeven... en dan kunnen hun slachtoffers van dergelijke goedgevigheid niet genieten...

noooooooiiiiiiitttt amnestie...
Oud 8 september 2004, 09:23   #323
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Amnestie Nu !

en heu...heu....GRATIS VALOISZEGELTJES VOOR IEDEREEN !

Laatst gewijzigd door den broeder : 8 september 2004 om 09:25.
den broeder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 09:36   #324
Tegendradigaard

Standaard

Het HAATgebruik neemt toe. Moeten we nu spreken van een subjectie haatgevoel ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 8 september 2004, 09:37   #325
Tegendradigaard

Standaard

en wat artispunten ook ?

Oud 8 september 2004, 09:39   #326
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
en wat artispunten ook ?
Graag ! Misschien worden die nog collectors item, nu Artis historia failliet is !
Oud 8 september 2004, 09:40   #327
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het HAATgebruik neemt toe. Moeten we nu spreken van een subjectie haatgevoel ?
neen, meer dan zestig jaar trauma's die nooit verwerkt werden... het beeld van zwartgeuniformeerd vlaams krapuul dat een peutertje aftroefde... en dat mijn geliefde vader kreupel sloeg...
dat is noch subject, noch subjectief maar harde realiteit, gebrand op netvlies en in de geest...
Oud 8 september 2004, 09:46   #328
Tegendradigaard

Standaard

Zo te zien heeft de behandeling van uw trauma's niet geholpen ? U bent gewoon haat beginnen koesteren. Misschien had U beter af geweest met het feit dat iedereen zich zou proberen te verzoenen ?
De mensen die uw vader kreupel geslagen hebben verdienden zeker straf. En als ze hun straf hebben uitgezeten en terug vrijgelaten zijn dan moet het gedaan zijn.
zo zou het moeten werken. En natuurlijk mag U uw haat gerust verder koesteren as ge dat wilt. Maar gij zijt niet god de vader he. Ik ook niet trouwens. hoogstens en enkel de zoon.
Maar de kleuter die zijn Vlaamse moeder heeft zien verkrachten en kaalscheren en in mekaar slaan. De kleuter die zijn vader heeft weten wegvoeren en jaren laten terug te zien kreeg of misschien zelfs nooit meer te zien kreeg want omgebracht. Wat met die zijn trauma's Steenbok ? Mag die 'jullie' dan ook eeuwig blijven haten ?

goe bezig dan in ieder geval, heel goe bezig.

Oud 8 september 2004, 09:52   #329
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
neen, meer dan zestig jaar trauma's die nooit verwerkt werden... het beeld van zwartgeuniformeerd vlaams krapuul dat een peutertje aftroefde... en dat mijn geliefde vader kreupel sloeg...
dat is noch subject, noch subjectief maar harde realiteit, gebrand op netvlies en in de geest...
Je beziet de zaak maar van één kant. Zoals reeds verschillende malen geschreven: ook arbeiders die voor de duitsers werkten werden veroordeeld, minhandeld en gefolterd tijdens de repressie. Wat hebben deze mensen misdaan, behalve een poging ondernomen hun vrouw en kinderen eten te geven ? Veel Vlaams Nationalisten hebben zich zand in de ogen laten strooien door de Nazi's, maar hebben achteraf hun fout ingezien. Maar ook zij kregen dezelfde behandeling tijdens de repressie.

Haat zoals Steenbok en natuurlijk good old Carlos ze verspreidt, kan alleen op lange of korte termijn leiden tot een herhaling van de geschiedenis.

Laatst gewijzigd door den broeder : 8 september 2004 om 09:53.
den broeder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 09:55   #330
Tegendradigaard

Standaard

Steenbok had beter ne goeie psycholoog gezocht. Dan had hij misschien na of voor een kind van een slachtoffert van de het weerstandgepeupel geholpen worden bij het verwerken van hun trauma's.
Nu zitten beide na 60 jaar nog altijd vol haat voor de andere kant ... hoe zielig toch allemaal..

Oud 8 september 2004, 09:59   #331
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo te zien heeft de behandeling van uw trauma's niet geholpen ? U bent gewoon haat beginnen koesteren. Misschien had U beter af geweest met het feit dat iedereen zich zou proberen te verzoenen ?
De mensen die uw vader kreupel geslagen hebben verdienden zeker straf. En als ze hun straf hebben uitgezeten en terug vrijgelaten zijn dan moet het gedaan zijn.
zo zou het moeten werken. En natuurlijk mag U uw haat gerust verder koesteren as ge dat wilt. Maar gij zijt niet god de vader he. Ik ook niet trouwens. hoogstens en enkel de zoon.
Maar de kleuter die zijn Vlaamse moeder heeft zien verkrachten en kaalscheren en in mekaar slaan. De kleuter die zijn vader heeft weten wegvoeren en jaren laten terug te zien kreeg of misschien zelfs nooit meer te zien kreeg want omgebracht. Wat met die zijn trauma's Steenbok ? Mag die 'jullie' dan ook eeuwig blijven haten ?

goe bezig dan in ieder geval, heel goe bezig.
Dat zijn en blijven inderdaad altijd de slachtoffers van dergelijke praktijken : de kinderen. Goe gezegd...
Oud 8 september 2004, 10:10   #332
Tegendradigaard

Standaard

Oorlog brengt het beste en vooral het slechtste bij mensen naar boven.
En bij sommigen is daar zelfs geen oorlog voor nodig ...

Oud 8 september 2004, 10:19   #333
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Steenbok had beter ne goeie psycholoog gezocht. Dan had hij misschien na of voor een kind van een slachtoffert van de het weerstandgepeupel geholpen worden bij het verwerken van hun trauma's.
Nu zitten beide na 60 jaar nog altijd vol haat voor de andere kant ... hoe zielig toch allemaal..
1) daarvoor was er geen geld... onze pa was kreupel geslagen
2) probeer een peuter van minder dan 5 maar eens psychologisch te behandelen vooral omdat jaren nadien de "misdadigers" op lijsten staan van opvolgingspolitieke partijen
3) die vergelijking van die moeder gaat niet op want zij ging met de benen open liggen voor de moffen... iets heel anders dan een brave huisvader die het ongeluk had van Waalse afkomst te zijn en dus vijand van dat moffengebroed...
die trauma's waren hun eigen schuld, die van mij niet...
4) ik zal het blijven uitbazuinen omdat die zogenaamde onschuldigen van na de oorlog voor een overgroot percent bij ons in de streek echte landverraders waren die zich ten dienste stelden van de nazi's zolang ze de bezcherming genoten van hun heren en nadien meestal heel kleintjes waren...

nooit amnestie
Oud 8 september 2004, 10:20   #334
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
noooooooiiiiiiitttt amnestie...
A/ akkoord: geen amnestie want amnestie is voor pussies.

B/ weerom mijn terugkerend en niet beantwoorde vraag.

[size=3]Verdient volgens jou een "witte" die een BEWEZEN onschuldige verkracht, beroofd, vernederd en/of vermoord heeft amnestie?[/size]
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 10:35   #335
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
A/ akkoord: geen amnestie want amnestie is voor pussies.

B/ weerom mijn terugkerend en niet beantwoorde vraag.

[size=3]Verdient volgens jou een "witte" die een BEWEZEN onschuldige verkracht, beroofd, vernederd en/of vermoord heeft amnestie?[/size]
uiteraard OOK NIET...
maar zo ken ik er geen...
alle kaalgeschoren wijven uit mijn streek waren schuldig...
want het was bewezen dat ze voor mof en zwart gespuis met de benen open lagen...
een moffenhoer kan niet verkracht worden...

ik heb me heel intens beziggehouden met opsporen van aangehouden en kaalgeschoren personen en allen die ik terugvond waren schuldig...
mijn pa en ik waren onschuldig... dat is het verschil...
Oud 8 september 2004, 10:38   #336
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
1) daarvoor was er geen geld... onze pa was kreupel geslagen
2) probeer een peuter van minder dan 5 maar eens psychologisch te behandelen vooral omdat jaren nadien de "misdadigers" op lijsten staan van opvolgingspolitieke partijen
3) die vergelijking van die moeder gaat niet op want zij ging met de benen open liggen voor de moffen... iets heel anders dan een brave huisvader die het ongeluk had van Waalse afkomst te zijn en dus vijand van dat moffengebroed...
die trauma's waren hun eigen schuld, die van mij niet...
4) ik zal het blijven uitbazuinen omdat die zogenaamde onschuldigen van na de oorlog voor een overgroot percent bij ons in de streek echte landverraders waren die zich ten dienste stelden van de nazi's zolang ze de bezcherming genoten van hun heren en nadien meestal heel kleintjes waren...

nooit amnestie
1. Ook bij dat kind van die 'zwarten' zal geen geld meer zijn geweest.
2. Ik zie niet in wat de latere politieke carriere van die mensen na hun eventuele straf uw trauma kan verzwaren ?
3. U vind het dus een misdaad als een vrouw verliefd zou worden op een vreemdeling en daar een kind mee zou hebben ? En het trauma van dat kind is dat kind zijn eigen schuld dan ????????????? Man man wat een haat.
4. trompet uw haat zoveel als ge wilt.

IK vergeef iedereen zijn zonden. Ook U Steenbok. De zonde van de haat.

Oud 8 september 2004, 10:40   #337
Tegendradigaard

Standaard

Ik herhaal mijn vraag STeenbok

Als een jong meisje verliefd wordt op een vreemdeling en er een kind mee krijgt : mogen wij die dan naar hartelust verkrachten, kaalscheren, enz, enz ..

en vind U verkrachten en kaalscheren de normale gang van zaken in een land ?

Oud 8 september 2004, 10:41   #338
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Als papaa 't zelfde karakter als ' zoontje had, heb ik daar redelijk mijn twijfels over...
Oud 8 september 2004, 10:44   #339
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
uiteraard OOK NIET...
maar zo ken ik er geen...
alle kaalgeschoren wijven uit mijn streek waren schuldig...
want het was bewezen dat ze voor mof en zwart gespuis met de benen open lagen...
een moffenhoer kan niet verkracht worden...

ik heb me heel intens beziggehouden met opsporen van aangehouden en kaalgeschoren personen en allen die ik terugvond waren schuldig...
Jammer dat die tijden voorbij zijn he Steenbok. Ik kan mij voorstellen dat ge graag uw gangen nog wel eens zou gaan met die kaalgeschoren wijven, die moffenhoeren en zo...

In welke hoedanigheid hebt ge U daar mee beziggehouden Steenbok ? Dat opzoeken bedoel ik he. Ik kan enkel maar hopen dat ge het verkrachten niet meer in de praktijk hebt gebracht ..

Oud 8 september 2004, 10:49   #340
Tegendradigaard

Standaard

Euregio MaasRijn waar ge zoveel reclame voor maakt Steenbok : hoeveel moffen zitten daar wel niet in ? Ge zou U moeten schamen. Amnestie nooit. Moffen nooit.

Of hebben de moffen wel amnestie gekregen van U en de Vlamingen niet ?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be