![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() aan staaf -- ook al zagen ze de pootjes vanonder de vlaams- blok-stoeltjes --uw belgische pootjes zullen ook niet lang heel blijven -- zeker weten --
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
bevoegdheden zijn uitgedeeld alsof het koekjes waren. 1 regering was niet genoeg men had er 6 nodig om "efficient" te zijn. een taaleuvel is tot een communautair probleem verheven, de federalisering is te ver gegaan en men begint stillaan dit te beseffen, defederaliseren word uit het verdomhoekje gehaald, de splitsingsdrang word openlijk in vraag gesteld. de vlaamse beweging heeft haar nut bewezen en is niet meer nodig. elke belg met gezond verstand snapt ook wel dat 3 millioen walen geen 6 millioen vlamingen kunnen onderdrukken die tevens in één van de rijkste regios ter wereld wonen, fascisten, racisten en seperatisten zijn ontspoorde uitlopers van een gestreden strijd. u bent als één van die japanners gestrand op een eiland die nog moeten overtuigd worden dat WOII reeds afgelopen is.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() oooaaaaais jusbou pour president!!!!!! si j'étais president rien serai comme avant8)
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ten eerste, Staafke, moet ge niet beginnen over "stemmingmakerij" of moet ik je WEERAL herinneren aan de valse beschuldiging die je hierboven maakte?
Citaat:
In dat opzicht zijn de motieven van de BUB gekend, en was de reactie dus te voorspellen. Maar niet te rechtvaardigen. En kom nu niet af met "eindelijk" of zo, want ik heb nooit anders beweerd.
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stuur de rekening van je psychiater, en therapeut en apotheker maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De rekening voor het wegvijlen van de serienummers op mijn vuurwapens wil ik je echter wel laten geworden. Naar waar mag ik die sturen? Ach, een leven zonder vooroordelen...
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien het "slechts" een sportieve manifestatie was, dan hadden die Franstaligen er ongetwijfeld geen graten in gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Parlementslid
|
![]() Na twee weken staat deze draad nog steeds op 1.
Het moet blijkbaar pijn doen bij de BUB'ers! ohja, RIP vlag ![]()
![]() |
![]() |
#330 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 september 2004 om 17:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Parlementslid
|
![]() Uiteraard heb ik dit maar van horen zeggen!
![]()
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe sommige mensen zichzelf toch iets kunnen wijsmaken...
![]() |
![]() |
#334 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien laat het geen fysieke sporen achter, maar de mentale klap van een beroving is enorm. Vraag dat maar eens aan de slachtoffers van de home-jackings. Onbegrijpelijk hoe u criminele acties blijft vergoelijken. Mocht een lid van de door het Vlaamsblok geviseerde bevolkingsgroepen (Waal of niet-Europese allochtoon) dergelijke wandaden begaan, dan zou het kot te klein zijn, en werd de C-130 al klaargezet. Nu gaat een flamingant behoorlijk in de fout, al dan niet met verzwarende omstandigheden van geweld, dat laat ik in het midden, maar die euveldaden worden vergoelijkt alsof het kwajongensstreken zijn. Dat lijkt mij een schoolvoorbeeld van 2 maten-2 gewichten.
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootste strijd is gestreden. We spreken Nederlands, krijgen er les in, onderwijzen erin, en kunnen er ons cultureel volkomen vrij in uitleven. Citaat:
Al die flaminganten die blijven razen over een Vlaams republiekske, terwijl de Belgische rijkdom als een glorierijke realiteit voor het grijpen ligt.......
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien dat psychiatrische hulp hier kan helpen?
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is overduidelijk dat het slachtoffer er een trauma aan overhield. Kan hij geen beroep doen op slachtofferhulp ? |
|
![]() |
![]() |