![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals: mensen als jij zijn al gechoqueerd blijkbaar van zodra je ziet dat iemand van allochtone afkomst is. Dat is blijkbaar al genoeg om die persoon en de multiculturaliteit af te schrijven nog voor je één woord met die man of vrouw gesproken hebt, laat staan voor je die kent. Hoe achterlijk is dat eigenlijk? Wat kan het mij schelen welke godsdienst iemand heeft, naar welke muziek hij of zij luistert, welk eten ze klaarmaken, of ze al dan niet alcohol drinken en welke kledij ze dragen. Van mij mag iedereen alles doen, zolang het maar legaal is en geen objectief vaststelbare last berokkent aan anderen. Wat een héérlijke wereld zou dat toch zijn als iedereen zo dacht, nietwaar? En ik herhaal hier ook nog een keer dat ik inderdaad niet blind ben voor bepaalde problemen die er zijn met bepaalde allochtonen. Maar ik ga er géén volledige populatie op afrekenen op die uitzonderingen, wat mensen als jij blijkbaar wél doen. Pak ze aan zoals je met autochtone criminelen of onruststokers zou doen. Ik zou het ook niet bepaald 'amusant' vinden om in het buitenland op straat als pedofiel nageroepen te worden, enkel en alleen omdat ik toevallig in hetzelfde land geboren en opgegroeid ben als Dutroux. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Istamboel of Casablanca zie je minder hoofddoeken dan in Brussel of Antwerpen.
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou maar op met nietszeggende en niet onderbouwde foto's van even nietszeggende kaartjes af te beelden.
Feiten willen we hier zien.
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doei!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doei!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja en zoiets brengt natuurlijk geen reukhinder met zich mee ![]() En het slachtafval ?? Ach, dat kieper je toch gewoon op de stoep bij de rest vd vuilbakken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 april 2014 om 14:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vindt ge dat niet vreemd ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
U loopt écht maar wat te raaskallen hé, alstublieft zeg! Citaat:
Ik quote mezelf even uit bericht #321: 'Van mij mag iedereen alles doen, zolang het maar legaal is en geen objectief vaststelbare last berokkent aan anderen.' Dus ik zie niet in hoe ik daardoor dierenmishandeling, eremoorden en knip-knip-in-de-schaamlip goedpraat. Ook hier opnieuw: Leg mij dat een keer uit alstublieft! Citaat:
Citaat:
Ja, doei ja. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik eet graag verse pladijs. En daarvoor moet ik ook 10 kilometer rijden om die te vinden. Citaat:
Citaat:
U noemt het stekeblind, ik noem het een open visie waarbij ik niet iedereen op basis van uitzonderingen over dezelfde kam scheer. Laatst gewijzigd door SMI94 : 4 april 2014 om 15:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij het oversnijden van de keel wordt ook de slokdarm doorgesneden waardoor de maaginhoud over de opengesneden lichaamsdelen kan druipen en zo besmetten met E-coli bacterie. (beter opletten in de klas) hier raaskaldertje. heb je uw lessen Frans nog geleerd? https://www.youtube.com/watch?v=EmovWhzch_4 en hier nog een heleboel andere informatie over besmetting door E-coli bacterieën bij halal slachting https://www.google.be/search?q=e+col...sm=93&ie=UTF-8 Citaat:
Citaat:
Eremoorden horen bij de door U zo geliefde culturele uitingen, net zoals de knipknip in de schaamlip! Over welke cultuur had jij het anders? De Japanse?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 april 2014 om 15:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de testosteron komt door de stress die het dier ondervind door de langdurige doodstrijd. Wat nog ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je toch zo goed hebt opgelet in de les biologie, en als we ook nog eens veronderstellen dat dat de slokdarm doorgesneden wordt, hoe kan die maaginhoud dan uit de maag? Nog nooit van terugslagkleppen gehoord? En dan blijft nog de vraag: als dat beest ondersteboven hangt, hoe kan het zijn maaginhoud over zijn hele lijf verspreiden? Doe mij een plezier, en ga een keer naar een boer dit weekend. En vraag eens hoe hij kippen of konijnen slacht. Of hoe hij een varken of een koe slacht voor eigen gebruik. U zal nogal ogen trekken, denk ik! Nu, vroeger droegen de boerinnetjes ook vaak een rode hoofddoek met witte bollen. Misschien heeft het daarmee wel te maken! hier raaskaldertje. heb je uw lessen Frans nog geleerd? Citaat:
Citaat:
Citaat:
En erezelfmoorden zijn typisch voor de Japanse cultuur. Dat klopt! Nog iets? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En heeft een koe méér testosteron in haar lijf door een rituele slachting dan een stier die op een niet-rituele manier is geslacht? Wat denk je zelf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vlees van een stress varken is oneetbaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen hebben ook testosteron. Voor de rest denk ik dat mijn schoonbroer CD&V stemt. Laatst gewijzigd door Pericles : 4 april 2014 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |