![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#322 |
Parlementslid
|
![]() Liberaal Appel zoekt dus stemmen voor 2006 bij de Antwerpse Joden.
Hun enige kans om over de 1% te raken?
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#324 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ps: weet Wardje van de flauwekul dat jij hier verkoopt?
![]() |
![]() |
#325 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En dat van die Lonsdale is geen reactie waard. |
|
![]() |
![]() |
#326 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() Sorry, voor de effectieve tekst, zie volgende posting. In deze posting die ik nu aanpas had ik per ongeluk reeds op de zendknop geklikt terwijl ik bijlange nog niet klaar was met m'n posting.
Laatst gewijzigd door Sunshine : 21 september 2004 om 21:41. |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht er een kledijmerk op de markt komen die in hun reclame duidelijk maakt dat het de bedoeling is dat rechtsgezinden dit dragen, dan is er daarentegen geen enkel probleem, doch bij Lonsdale is dit niet het geval. Het feit dat er in het logo een stoer uitziende leeuw opstaat en in de naam Lonsdale de opéénvolgende letters "nsda" vermeld staan is dom om daarom deze kledij specifiek als rechtsgezinde te gaan dragen. Trouwens de letter "p" ontbreekt om te kunnen verwijzen naar Hitler's partij de Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei. Zeker als je weet dat je tegenwoordig heel gemakkelijk je eigen T-shirts kan bedrukken met logo's en teksten naar je persoonlijke hartelust. Het uiten van Rechts in kledij kan zonder associatie naar een bepaald merk gebeuren vind ik. Voorstel is bijvoorbeeld overwegend een bepaalde "afgesproken" kleur te dragen, combat shoes, ... (is maar een voorstel dat ik hier geef, doch ik ben wel voorstander voor een bepaalde herkenbaarheid in de kledij die linkse debbies absoluut niet willen dragen doordat het een te gekend Rechtse kenmerk is geworden). Laatst gewijzigd door Sunshine : 21 september 2004 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
#330 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel of er echt een merk is dat door nationalisten bestuurd wordt... En zelfs dan nog, ik kleed me met gewone kledij, ik ga op in de grijze massa zoals men zegt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs de criminel allochtonen mogen massaal op het Vlaams Blok stemmen, niets houdt hun tegen om dit niet te doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je kan in dat geval dan zeggen : "nu hebben ze er zelf voor gezocht, geen medelijden met deze firma meer, we gaan lekker door vanwege hun gehate multiculacties" maar tja ... iets dat plots multicul begint te promoten nog langer associeren met Rechts ... ik zou echt niet weten hoe dit verhaaltje verder zal aflopen. Gaat er massaal worden afgehaakt ? Veranderd er niets ? Krijgt het hierdoor het omgekeerde effect en wordt het nog meer door Rechts gedragen ? Geen idee, de toekomst zal dit wel uitwijzen. Feit is, een merknaam blijft een merknaam en niet meer dan dat, niets met politiek te maken vind ik, daarin kan ik je volledig volgen N.J.S.V. Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#334 | |