Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 21 september 2004, 12:18   #321
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Ik kan je verzekeren dat ik N.J.S.V. niet ben, al mag hij er best wezen van mij. Een toffe gast integenstelling tot jij.
Je staat hier oog in oog met een naoorlogse SS'er en Ariër die minachtend op je neer kijkt. 8)
Ik doe het in men broek van de schrik, bazeke.....
Sinistra is offline  
Oud 21 september 2004, 12:24   #322
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Liberaal Appel zoekt dus stemmen voor 2006 bij de Antwerpse Joden.

Hun enige kans om over de 1% te raken?
Oud 21 september 2004, 12:26   #323
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Liberaal Appel zoekt dus stemmen voor 2006 bij de Antwerpse Joden.

Hun enige kans om over de 1% te raken?
De meeste Antwerpse Joden stemmen Vlaams Blok tot uw grote frustratie waarschijnlijk.
Sinistra is offline  
Oud 21 september 2004, 12:29   #324
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
De meeste Antwerpse Joden stemmen Vlaams Blok tot uw grote frustratie waarschijnlijk.
Dat zeg jij.

ps: weet Wardje van de flauwekul dat jij hier verkoopt?
Oud 21 september 2004, 16:21   #325
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester

N.J.S.V. Antwerpen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw vrienden mss niet nee. De mijne daarintegen. Wat is er N.J.S.V, heb je wéér een nieuwe nick aangemaakt om je getalsterkte wat indrukwekkender te doen lijken. In ieder geval als jij 1 van die mannen op de foto bent die op jullie website pronken zou ik dat polootje van Ralph Lauren maar meteen in de vuilnisbak kieperen. Uw favoriete mode-ontwerper is nml "Joods-Amerikaans", trouwens waar is jullie Lonsdale en fred perry??? Heb je die aan de wilgen gehangen ???? 8)
Ten eerste heb ik nooit een nieuwe naam aangemaakt, en ten tweede heb ik geen nood aan getalsterkte, het is de kwaliteit die het 'm doet. Over die Ralph Lauren-kledij, dat is natuurlijk weer het steeds weerkerende gelul over de jood die ergens aan de top staat. Ik denk dat het aantal bedrijven waar er géén jood ergens een functie bekleedt, ver te zoeken is.

En dat van die Lonsdale is geen reactie waard.

N.J.S.V. Antwerpen is offline  
Oud 21 september 2004, 20:26   #326
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Om maar eventjes te zeggen dat het vlaams blok veroordeelt is voor hun programma-punten,standpunten en uitspraken. Niet voor hun naam. Dus de naam veranderen helpt tijdelijk. Tot als ze weer worden aangeklaagd voor hun standpunten (die toch hetzelfde blijft). Daarna mogen ze weer een nieuwe naam beginnen zoeken.

En een nieuwe naam: geen multicultureel vlaanderen in groot-Europa
Volgens mij zijn ze niet veroordeeld wegens hun standpunten....
lustige lezer is offline  
Oud 21 september 2004, 21:21   #327
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Volgens mij zijn ze niet veroordeeld wegens hun standpunten....
Klopt, het Vlaams Blok is niet veroordeeld wegens hun standpunten.
Sunshine is offline  
Oud 21 september 2004, 21:32   #328
Sunshine
Banneling

Standaard

Sorry, voor de effectieve tekst, zie volgende posting. In deze posting die ik nu aanpas had ik per ongeluk reeds op de zendknop geklikt terwijl ik bijlange nog niet klaar was met m'n posting.

Laatst gewijzigd door Sunshine : 21 september 2004 om 21:41.
Sunshine is offline  
Oud 21 september 2004, 21:37   #329
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
Ten eerste heb ik nooit een nieuwe naam aangemaakt, en ten tweede heb ik geen nood aan getalsterkte, het is de kwaliteit die het 'm doet. Over die Ralph Lauren-kledij, dat is natuurlijk weer het steeds weerkerende gelul over de jood die ergens aan de top staat. Ik denk dat het aantal bedrijven waar er géén jood ergens een functie bekleedt, ver te zoeken is.

En dat van die Lonsdale is geen reactie waard.
Dat rechtsgezinden een bepaald uniform wil dragen om hiermee duidelijk te maken oa. tegen de bullshit te zijn die de multicul binnen de maatschappij is is heel tof. Trouwens veel linkse debies doen dit ook om juist hun blijk te tonen van voorstander te zijn, dus waarom zouden rechtsgezinden dit ook niet doen ? Maar een bepaalde kledijmerk associeren met Rechts, zoals oa. Lonsdale, terwijl deze firma duidelijk maakt totaal niet met politiek geassocieerd te willen worden vind ik foutief en jammer van degenen die dit merkkledij specifiek gaan dragen om er vooruit te komen Rechts te zijn.
Mocht er een kledijmerk op de markt komen die in hun reclame duidelijk maakt dat het de bedoeling is dat rechtsgezinden dit dragen, dan is er daarentegen geen enkel probleem, doch bij Lonsdale is dit niet het geval.
Het feit dat er in het logo een stoer uitziende leeuw opstaat en in de naam Lonsdale de opéénvolgende letters "nsda" vermeld staan is dom om daarom deze kledij specifiek als rechtsgezinde te gaan dragen. Trouwens de letter "p" ontbreekt om te kunnen verwijzen naar Hitler's partij de Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei.
Zeker als je weet dat je tegenwoordig heel gemakkelijk je eigen T-shirts kan bedrukken met logo's en teksten naar je persoonlijke hartelust.
Het uiten van Rechts in kledij kan zonder associatie naar een bepaald merk gebeuren vind ik.
Voorstel is bijvoorbeeld overwegend een bepaalde "afgesproken" kleur te dragen, combat shoes, ... (is maar een voorstel dat ik hier geef, doch ik ben wel voorstander voor een bepaalde herkenbaarheid in de kledij die linkse debbies absoluut niet willen dragen doordat het een te gekend Rechtse kenmerk is geworden).

Laatst gewijzigd door Sunshine : 21 september 2004 om 21:38.
Sunshine is offline  
Oud 21 september 2004, 21:38   #330
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester

N.J.S.V. Antwerpen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat rechtsgezinden een bepaald uniform wil dragen om hiermee duidelijk te maken oa. tegen de bullschit te zijn die de multicul binnen de maatschappij is is heel tof. Trouwens veel linkse debies doen dit ook om juist hun blijk te tonen van voorstander te zijn, dus waarom zouden rechtsgezinden dit ook niet doen ? Maar een bepaalde kledijmerk associeren met Rechts, zoals oa. Lonsdale, terwijl deze firma duidelijk maakt totaal niet met politiek geassocieerd te willen worden vind ik foutief en jammer van degenen die dit merkkledij specifiek gaan dragen om er vooruit te komen Rechts te zijn.
Mocht er een kledijmerk op de markt komen die in hun reclame duidelijk maakt dat het de bedoeling is dat rechtsgezinden dit dragen, dan is er daarentegen geen enkel probleem, doch bij Lonsdale is dit niet het geval.
Het feit dat er in het logo een stoer uitziende leeuw opstaat en in de naam Lonsdale de opéénvolgende letters "nsda" vermeld staan is dom om daarom deze kledij specifiek als rechtsgezinde te gaan dragen. Trouwens de letter "p" ontbreekt om te kunnen verwijzen naar Hitler's partij de Nationalsozialistische Deutsche
Ik bedoelde niet dat ik Lonsdale veroordeel of afkeur, ik vond het gewoon de moeite niet om nog maar eens te reageren op zo'n stompzinnige opmerking al zou iedere nationalist Lonsdale dragen. Ik volg je een beetje als je zegt dat Lonsdale niet tegen zijn wil in moet geassocieerd worden met nationalisme, ...; maar anderzijds doet het merk teveel moeite om multikul te prediken, en is medeleven niet meer op zijn plaats.

Ik betwijfel of er echt een merk is dat door nationalisten bestuurd wordt... En zelfs dan nog, ik kleed me met gewone kledij, ik ga op in de grijze massa zoals men zegt.

N.J.S.V. Antwerpen is offline  
Oud 21 september 2004, 21:46   #331
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Integendeel, Antwerpse Juden die op het Vlaams Blok stemmen zijn steeds welkom, ik zou zelfs zeggen dat ze er massaal op mogen stemmen, of nog beter zelfs : dat de gehele Judengemeenschap er unaniem op stemt. Dit zal zeker geen grote frustratie opwekken, maar kan enkel voor gejuich zorgen. Iedere stem telt, geen enkele stem is er één teveel. (Dat motto geldt trouwens voor gelijk welke partij, of niet soms ?).
Zelfs de criminel allochtonen mogen massaal op het Vlaams Blok stemmen, niets houdt hun tegen om dit niet te doen.
Sunshine is offline  
Oud 21 september 2004, 21:56   #332
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
Ik bedoelde niet dat ik Lonsdale veroordeel of afkeur, ik vond het gewoon de moeite niet om nog maar eens te reageren op zo'n stompzinnige opmerking al zou iedere nationalist Lonsdale dragen. Ik volg je een beetje als je zegt dat Lonsdale niet tegen zijn wil in moet geassocieerd worden met nationalisme, ...; maar anderzijds doet het merk teveel moeite om multikul te prediken, en is medeleven niet meer op zijn plaats.

Ik betwijfel of er echt een merk is dat door nationalisten bestuurd wordt... En zelfs dan nog, ik kleed me met gewone kledij, ik ga op in de grijze massa zoals men zegt.
Akkoord, in eerste instantie wilde Lonsdale niet op de huidige koers reageren dat veel rechtsen dit merk massaal begonnen te dragen omdat het anders daarmee toegaf dat er inderdaad een probleem was voor de firma dat hun merk geassocieerd wordt met Rechts. Toen ze inzagen dat negatie niet hielp (linkse tactieken werken dan ook niet, wederom een bewijs dat negatie geen probleem kan oplossen ) probeerden ze dit probleem te verhelpen door plots wel een politieke voorkeur te gaan uiten door allerlei spullen op de markt te brengen zoals badges, condooms, ... die de multiculbullshit duidelijk promoten.
Je kan in dat geval dan zeggen : "nu hebben ze er zelf voor gezocht, geen medelijden met deze firma meer, we gaan lekker door vanwege hun gehate multiculacties" maar tja ... iets dat plots multicul begint te promoten nog langer associeren met Rechts ... ik zou echt niet weten hoe dit verhaaltje verder zal aflopen. Gaat er massaal worden afgehaakt ? Veranderd er niets ? Krijgt het hierdoor het omgekeerde effect en wordt het nog meer door Rechts gedragen ? Geen idee, de toekomst zal dit wel uitwijzen.
Feit is, een merknaam blijft een merknaam en niet meer dan dat, niets met politiek te maken vind ik, daarin kan ik je volledig volgen N.J.S.V. Antwerpen.
Sunshine is offline  
Oud 21 september 2004, 22:00   #333
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik doe het in men broek van de schrik, bazeke.....
Ik weet het, ik kan het rieken tot hier verdikke.
Sunshine is offline  
Oud 21 september 2004, 22:02   #334
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
wordt ook wel amoebe genoemd 8)
Je gaf hiermee een terechte omschrijving aan jezelf toe.
Sunshine is offline  
Oud 22 september 2004, 23:29   #335
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je gaf hiermee een terechte omschrijving aan jezelf toe.
Neenee, dat was al toebedeeld aan die rasechte ariër die jij schijnt te zijn8)
Pietje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be