![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het maakt het allemaal wel een stuk makkelijker zoals ik al zei. Als je er goed mee omgaat. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 30 april 2014 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar verschillen we dus radikaal van mening. Ik kan begrijpen dat mensen met jouw mening een "samenleving" willen vormen, en ik wil hen geen individualisme door het strot rammen. Onder elkaar kunnen jullie zoveel solidair zijn als jullie willen. Maar ik begrijp niet waarom mensen van mijn mening jouw mening door het strot geramd moeten krijgen...
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan niet eisen om gelijke gezondheid te hebben, gelijke intelligentie, gelijke vaardigheden, gelijke fysieke aantrekkelijkheid, gelijk geluk bij de loterij, gelijk aantal levensjaren, gelijk plezier in het leven, gelijke voornaam, gelijke geboorteplaats, gelijke liefde van zijn ouders, gelijke affiniteit voor de onderwezen vakken, gelijke vragen op het examen, gelijke kans op lekke band, gelijke economische welstand, gelijk lichaamsgewicht, gelijke bloedgroep, .... Gelijkheid is een onmogelijke illusie. Forget it. Mensen die het toevallig beter hebben, gaan aframmelen om mensen die het niet goed hebben het wat beter te maken, daar zit een strikte limiet op vind ik. Natuurlijk, dat men op VRIJWILLIGE BASIS zijn naaste wil helpen is goed. Maar dat men dat opgelegd krijgt, voor meer dan de absolute basisbehoeften, is er voor mij over. Er zijn (uiteraard) mensen die veel en veel rijker zijn dan ik, maar ik wil die hun rijkdom niet afpakken. Dat zijn mijn zaken niet.
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier wonen veel "steuntrekkers" in woningen op kosten van de maatschappij, die beter uitgerust zijn dan de woning van menig gezin dat met z'en tweeën werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker geen "inkomen" maar ik ben wel voorstander voor water en brood, een matras en een verwarmde (collectieve) hangaar. Dat is wat ik "een beschaafd land" noem.
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet hetzelfde als er "verantwoordelijk" voor zijn; dat is solidariteit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké, dan ben je geen trol. Alleen angstwekkend egoïstisch... Laten we hopen dat je tot een uitstervende soort behoort dan...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Profiteren is een synoniem voor genieten. Het is enkel in sommige Vlaamse milieus dat profiteren een negatieve bijklank heeft.
Er is een verschil tussen misbruik maken en profiteren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste 'rijken' vragen m.i. net héél véél van "djimi", o.m. dat "djimi" er begrip voor opbrengen kan dat de ooit voor IEDEREEN toegankelijke/beschikbare 'natuurlijke hulpbronnen' erfelijk 'PRIVÉ'-bezit zijn geworden (en BLIJVEN).
Van "djimi" wordt verlangd dat hij/zij de 'enclosures' - de grootscheepse en door niet aan 'democratische' goedkeuring gebonden 'heersers' gesteunde in-bezit-name van 'gemeenschappelijke gronden' ten behoeve van laat-middeleeuwse/vroeg-'moderne' bandieten - niet terug wenst te draaien. Van "djimi" wordt eveneens verwacht dat hij/zij (de resultaten van) het kolonialisme als 'onvermijdelijk' en bijgevolg 'definitief' beschouwt. Aan "djimi" wordt niet eens vriendelijk gevraagd zich bij 'De Gang Van Zaken' neer te leggen. Als "djimi" dat niet wenst te doen, is hij/zij een 'gevaar' voor "De Goede Orde" en mag hij/zij zich wellicht dolgelukkig prijzen dat hij/zij nog niet kaltgestellt of umgebracht geworden is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schrijf dan volledige redeneringen uit misschien ?
van dat ze in amerika 5euro jobs hebben en dat je dit systeem niet wilt begrijp ik. Maar zeggen dat werklozen hier niets moeten doen is iets anders Dus wat is uw oplossing voor dat probleem ? Uw oplossing is verwijzen naar america en suggereren dat mensen hier gaan werken voor 5euro. In feite moet die mens 1000euro per maand verdienen. Stel dat zijn werk hier onbelast 5euro per uur , dan zou die mens om dat loon te krijgen 200uren moeten werken. Dat betekent 50uren werkweek ? Is dat nu zo onmenselijk De meeste mensen gaan in hun auto, rijden 2u naar brussel werken daar over de middag door, en gaan terug naar huis na 2uur file, of zijn welgeteld voor hun werk 12u weg van huis. Die doen dat 20 dagen in een maand, of die werken in feite 240u En dan ga jij vertellen aan mij dat die mensen geen 200uur dicht bij huis kunnen werken ? Dat dit onmenselijk is ??
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 april 2014 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien werden er geen bevoegdheden ontnomen bij die omvorming, maar werden die bevoegdheden juist aanzienlijk uitgebreid! Informeer u eens een beetje, voor ge hier kwatsj komt vertellen... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Water en brood en onderdak �*ls het slecht weer is... Dat is niet leven; dat is overleven. Iemand die zoiets komt vertellen, is ofwel een trol (in het beste geval) of een misselijkmakende egocentrische klootzak (in het ergste geval).
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu profiteren heeft wel meer synoniemen zoals misbruiken, parasiteren, uitbuiten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel de wereld is permanent in verandering. Ge kunt dit nu goed vinden of niet. Maar ge gaat het niet tegenhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
antwoord is simpel, nee het systeem toont veel fouten Oplossing: eens goed brainstormen en kijken hoe je dit alternatief kunt oplossen, bvb gemeenschapsdienst en uw job afpakken Raf, en jij mag dan ook terug uw werk doen in gemeenschapsdienst, met een normaal pensioen Dank U paul voor deze lieve suggestie |
|
![]() |
![]() |