![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() Misschien, maar dan zou het verkrachting zijn en dat mogen ze niet 'intern' oplossen. Ik vermoed dat dit nog een staartje zal krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen weten dat hun ouders het heel lang "te vroeg" vinden om een seksuele relatie aan te gaan. Ik acht het een grote uitzondering dat jonge mensen hun ouders voor hun 18de spontaan vertellen dat ze seks hebben. Misschien wel dat ze het toegeven als je het hen vraagt, en ze er niet om willen liegen, maar spontaan? Neen. Dat denk ik niet. Behalve als ze er pertinent zeker van zijn dat hun ouders het niet zullen afkeuren. In de regel doen ouders dat echter wel zolang ze hun kinderen te jong achten voor seks. Mijn jongste dochter flirtte als een half jaar met de jongere broer van de man van een vriendin van mij die destijds om de hoek woonde. Ik kwam daar pas achter toen dochterlief voor het eerst niet met ons mee op vakantie wilde gaan. De jonge man was een stuk ouder dan mijn dochter, dus maakte ik mij geen illusies over wat er zou gebeuren als ze alleen thuis zou blijven. Ik heb mijn dochter niet verplicht om met ons mee te gaan, maar haar de pil gegeven voor we vertrokken. Ze was woedend omdat ik "d�*t" van haar dacht. Ik heb haar kalm maar beslist uitgelegd dat ze niet verplicht was om de pil te nemen als ze er niet klaar voor was, maar dat ze er lag voor het geval het wél nodig was. Er kan mij verweten worden dat ik de kat op het spek bond, maar heb nooit spijt gehad van mijn beslissing. Niet lang daarna heeft dochterlief mij immers uit zichzelf gezegd dat ze dankbaar was dat ik haar de pil had gegeven. Ik wist genoeg, en heb niet verder gevraagd. Ze is op haar 18de met deze man getrouwd. Daar was ik aanvankelijk wél tegen. Ik had liever gezien dat zij, gezien ze nooit een andere jongen had gekend, eerst een tijdje met hem was gaan samenwonen. Ik heb me echter niet verzet vermits een 18-jarige geen goedkeuring van de ouders meer nodig heeft.
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel informatie staat daar toch niet meer op
https://www.facebook.com/sacha.delsaux.3 Op het profiel van Milquet daarentegen: https://www.facebook.com/joelle.milquet/friends Of zoon Raphaël Delsaux: https://www.facebook.com/raphael.delsaux Opvallend hoeveel die familie reist en vooral vliegt. Elk weekeinde een citytrip? Zozo. En die vliegtuigen moeten volgens Joelle allemaal over Vlaanderen heen , maar dat terzijde. Raphael is vroeger naar Athénée Royal Jean Absil geweest. Een prima alternatief voor Saint Miche'. Minder gangbangs, meer boeken. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 mei 2014 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als "de eerste keer" enkel uit lust gebeurt, vind ik dat persoonlijk heel zielig voor de jongen en meisje in kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Europees Commissaris
|
![]() Hihi, ik heb het me inderdaad al eens afgevraagd, en eerlijk: voor mij en mijn echtgenoot zou dat geen énkele rol spelen. Maar we hebben het er al grappend wel al eens over gehad, en nee: hij valt écht niet op jongens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk, ik heb ook de indruk dat dit onder jongeren geen taboe meer is, game-scores zijn belangrijker dan sex. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#331 |
Minister-President
|
![]() Ach jongeman, ik heb al sinds lang begrepen dat belgicisten bij gebrek aan argumenten wel eens durven beweren dat zij zowat het tegengestelde bedoelden van wat zij schreven en dat de lezer die dit niet meteen snapte een probleem van begrijpend lezen heeft…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar slaat die onzin in hemelsnaam op?
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() En daar is niets mis mee. Ik heb liever dat mijn kinderen gamen dan dat ze aan de drank of drugs zitten. Natuurlijk moet ook dat gamen wel met mate gebeuren. Maar dit geldt voor de meeste dingen in het leven: de gulden middenweg zoeken, zoals dat heet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij nader nadenken ben ik feitelijk nog niet veel veranderd. Laatst gewijzigd door Gipsy : 8 mei 2014 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |