![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zucht.... Je legt me weer woorden in de mond die ik niet gezegd heb. Het is niet zo dat ik begrijp dat palestijnse vrouwen gedood moeten worden, ik heb er begrip voor dat iemand die door die palestijnen met duizenden raketten bestookt wordt er zo over denkt. Oorlog is een vreselijk iets. Het wekt nare emoties op in mensen. Jammer dat de arabieren er weer één begonnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
re: "oorlog is een vreselijk iets", is geen argument meer. ondertussen spam je dit forum met dit deze zin al 15 keer. misschien dat jij een spamrobotje bent, maar mensen denken hier na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() We weten dat oorlog een vreselijk iets is, maar misschien kunt u het beter in uw 'signature' zetten, dan moet u het niet constant herhalen.
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan het wel in mijn signature zetten, maar dan worden jullie er constant mee geconfronteerd. Dan hadden jullie het nu al honderden keren gezien. En jullie hebben al problemen met een keer of 15, dus dat wil ik jullie niet aandoen. Ik zeg het gewoon af en toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Minister-President
|
![]() Eliyahu, het zijn (bekeerde) losgeslagen fundamentalisten zoals u die Israel een slechte naam geven. Stop AUB in naam van Israel te spreken, niemand doet dit hier ook in naam van Hamas (gaza). Ooit al gehoord van een vredesproces?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is bijzonder jammer dat op dit forum nergens een "gewone jood" te bespeuren is. Althans bij mijn weten toch niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Europees Commissaris
|
![]() "Na de aankondiging van het grondoffensief, heeft Washington aan Israël gevraagd om "de inspanningen te verdubbelen om burgerslachtoffers te voorkomen"."
Kan het nog cynischer? Bedoelen ze niet eerder "het aantal burgerslachtoffers verdubbelen"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen ik zou de hoofdschuldigen aanpakken de veroorzakers van alle leed de terroristen van hamas...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tot zelfs op de Westbank geen terroristenlover hier die er blijkbaar van wakker ligt...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enorm spijtige zaak!
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Europees Commissaris
|
![]() En ze zijn al goed begonnen: "At least five people have been killed as a result of Israeli tank fire, according to the Ma'an News Agency. Journalist Hala Jaber, meanwhile, is reporting that a five-month old baby was killed by shrapnel. Other people have been injured and are being taken to hospitals for treatment.
Gaza's Al-Wafa hospital has also come under fire from tanks. The facility houses 14 patients, some of which are paralyzed or in comatose states. Several people, including nurses, have been injured. Workers have been told to evacuate the building, but they say that moving the patients is "almost impossible."" http://rt.com/news/173700-netanyuahu...peration-gaza/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hamas wil geen vrede, en is daar zeer duidelijk over.
![]() |
#337 |
|
![]() Waarom dan niet stoppen met raketten af te schieten?
![]() |
#338 | |
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel...zastrook.dhtml
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shooting thousands of rockets on Israel means mass deaths. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(of de vrijheidsstrijders hun middelen te dom gebruikt)
![]() |