![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We spreken van maximaal 25 jaar geleden. Geef eens wat extra duiding, want ik kan me niet herinneren dat vijfentwintig jaar geleden negers als collectief lui en vuil omschrijven toendertijd als normaal werd gezien.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben reeds meer dan 1 uur op zoek naar dat bepaalde videofragment van Dillen in Panorama. Ik kan 't niet vinden.
Je zou toch denken dat beeldmateriaal met zulk belastend bewijsmateriaal voor eeuwig en 3 dagen op Inet te vinden zou moeten zijn. Geen nood, ik blijf zoeken... Ik bekijk nu 'n panorama uitzending van de BRTN 1992 over de opkomst van 't VB.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar op de vraag wat dan te denken over moslims die toch ook een levensovertuiging aanhangen,waarbij apartheid en onderwerping hoog in het vaandel staan, daar heeft u dan ineens geen antwoord op. Bij het woord vreemdelingen gejuich in een zaal? Uw aanname dat dit dan racisme is lijkt me een hypothese die niet klopt, het gedrag van vreemdelingen, dat is het spanningsveld, en daarover werd te lang gezwegen. Dat hangt trouwens samen met het andere woord, veiligheid, of ontkent u dat ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Europees Commissaris
|
![]() Niks 25 jaar geleden, veel langer. Zoek de term eens op van 'tijdsgeest', moet ik u alles uitleggen? U heeft uw mening niet gezegd over de burgermanifesten van profeet verafstoot, de laatste feiten van die 'tijdsgeest'. Of fietst u er weer vrolijk omheen?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 september 2015 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze worden al eeuwen gedragen, ook hier nog steeds door christelijke nonnen. Wat doet u daar dan mee? U gaat veel te kort door de bocht. Wat die kandidate betreft, ze werd gefilmd thuis, terwijl haar zus met een hoofddoek op het hoofd, zoals nogal wat Turkse vrouwen dragen eerder dan de Marokkaanse variant, de hoofddoekloze kandidate maquilleerde. Had niks te maken met het filmen en zichtbaar zijn voor andere mannen. Iets wat wel degelijk bestaat, maar hier zeker het geval niet was. Dan had de deelnemende hoofddoekloze zus niet eens mogen meedoen. Dat een hoofddoek automatisch en zonder uitzondering inhoudt dat iemand zijn religieuze overtuiging boven de wet stelt, is inderdaad wel een VB-standpunt. Het VB kent dan ook geen nuances.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat heb ik hier zelf al vermoedelijk zo'n zeshonderd keer op dit forum neergeschreven. Als je het niet gelooft, vraag het aan Pericles. Die houdt alles netjes bij. En wat tijdsgeest betreft, hoeft u me in uw hoogdravendheid niks aan te leren. De vinger van Vandermeersch is vijftien jaar geleden, de uithaal van Dillen hoogstens tien jaar eerder. U zult me dus wel geloven als ik stel dat uw geleuter over tijdsgeesten van lang daarvoor totaal niet ter zake doen en me gestolen kunnen worden, en dan blijf ik nog beleefd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 september 2015 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar haalt u dit soort achterlijke praat toch in hemelsnaam vandaan? Voor mij was iedere Duitser die zeventig jaar geleden op de NSDAP stemde een nazi, als u het persé wil weten, hoewel het niks ter zake doet en ik absoluut niet stel dat elke Duitser een nazi is, noch iets heb gealludeerd waardoor dit zo kan gerecupereerd worden. Ik stel ook niet dat elke moslim een terroristische zwaardenzwaaier is, terwijl er hier over hoofddoeken (kijk eens naar jouw standpunt dienaangaande Alice en word eens wat gematigder) én moslims wel degelijk massaal wordt gegeneraliseerd. En toch zie ik de islam als een bedreiging, ja. Maar wat u en mensen als Lukkas er allemaal uitgooien... Een fuckvinger opsteken naar vreemdelingen en het daaropvolgende gejuich moet ik als kritiek op "hun" gedrag zien (dit generaliserend standpunt op zich is al racistisch natuurlijk, maar dat hebt u blijkbaar echt zelf niet door), vuile en luie negers als gedebiteerd door de voorzitter van een partij op een ledencongres, waarbij ook Dewinter staat te ginnegappen bij het daaropvolgende applaus moet men in een mysterieuze tijdsgeest bezien of wil volgens u nog niet zeggen dat de partij racistisch is, hoewel elke fatsoenlijke partij de man meteen zou buitenzwieren, en de smurfen bestaan echt. Goedenavond Alice, ik heb mijn buik vol van uw gekronkel.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 12 september 2015 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U leest écht niet veel hé? De hoofddoek is een joods-christelijk pre-islamitisch gebruik. Vanuit die erfenis stamt de traditie dat onze nonnen nog een kap dragen. Lees eens wat, echt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Minister-President
|
![]() Neen, het succes van het VB heeft ervoor gezorgd dat vandaag de dag kritiek op de islam niet aanvaardbaar is. De machtsgeile politici beschouwden het succesvolle VB als een veel groter gevaar dan de islam.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad Belgie en haar paladijnen - lees: profiteurs, die angst hebben van de Vlaamse onafhankelijkheid waar het VB voor staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij zijn alvast niet verantwoordelijk voor een staatsschuld van 111 procent van het BNP, belastingen bij de hoogste van de wereld en de haast voortdurende import van analfabete kamelenkakkneders. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Europees Commissaris
|
![]() Welk succes?
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Minister-President
|
![]() Hoe veranderd men een blokkendoos discussie in een Vlaams Belang discussie, kijk en lees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Europees Commissaris
|
![]() En jij hebt moeite om het racisme bij de achterban van het VB te ontwaren. Dergelijke omschrijvingen maken veel duidelijk natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Macht willen ze; hoe ze eraan komen , maakt niet uit. Zelfs al moet je daarvoor je eigen volk verloochenen tot zelfs op termijn in gevaar brengen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar heb je huilebalk Thuleander voor Alberto.
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |