![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hoor, maar je vergist je. Ik lees over de zever van zeveraars heen. Ik heb dus ook niet gemerkt dat jij over wat dan ook tegen Viva begonnen bent.
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat er genoeg vrouwen zijn die niet voor zichzelf kunnen opkomen weet ik, maar dat zijn ook vaak uitgerekend dezelfde vrouwen die vastzitten aan een jobke waar ze met voorspraak zijn aangeraakt. Ik laat me door niemand bepotelen die mij niet bevalt. Ook niet terwille van een baantje. Wie bekwaam is vindt er wel een ander. Ik blijf er dus bij dat ik liever te maken heb met een man met afwijkend maar niet nader genoemd gedrag dan met een vrouwenverkrachter die zich lafhartig verzuipt om niet veroordeeld te worden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 januari 2016 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar hebben velen hier een selectief geheugen. PVDD heeft niet alleen geen klacht ingediend voor laster en eerroof tegen de vrouwen die hem beschuldigden, hij heeft zich zelfs verontschuldigd voor zijn gedrag. Als er niets was gebeurd, had hij dat natuurlijk niet gedaan.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 26 januari 2016 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist. Dan had je geweten dat je niets nieuws vertelt. PVDD hééft zich niet bepaald "geëxcuseerd". Dat werd ervan gemaakt. Je mag één keer raden door welk soort.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 januari 2016 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft voos Polleke erbij gezegd voor welke fouten hij zich nadrukkelijk excuseerde?
Ik kan mij ook excuseren als iemand zich op zijn tenen voelt getrapt, maar daarmee kan ik bedoelen dat het mij spijt dat ik niet hard genoeg trapte. Meer bepaald op zijn Stevaerts. ![]()
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Ik heb fouten gemaakt. Ik heb me nadrukkelijk verontschuldigd. Ik wil dat nog eens doen”, zei Van Den Driessche over de beschuldigingen aan zijn adres. “Maar ik ben niet de misdadiger die men van mij gemaakt heeft.” Hete Pol legt de schuld bij "men".
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent het belangrijkste "vergeten" dat PVDD zei toen hij zijn boek voorstelde. Daarom doe ik het even in jouw plaats:
Citaat:
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes: mensen die zich schuldig maken aan seksuele intimidatie zeggen bijna zonder uitzondering dat ze verkeerd begrepen zijn en dat het zo niet was bedoeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn uitdrukkingen zoals "afwijkend gedrag" en "seksuele intimidatie" begrippen waar voor de ene of de andere nogal elastiek in zit. Verkrachting daarentegen is zo klaar als pompwater. ![]() Verkrachtte Polleke ooit één van de vrouwen die hij "seksueel intimideerde"? Of was dat de specialiteit van de zelfmoordenaar waarover de rooien angstvallig zwijgen? Vindt je de framing van de N-VA niet vreemd wetend dat de partij van Stijve Stunt dat veel beter verdient?
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen haakjes, mannen die zich schuldig maken aan verkrachting zeggen bijna zonder uitzondering dat ze geen misdadigers zijn.....en springen desnoods in het kanaal om hun onschuld te bewijzen.
![]() |
#334 |
|
![]() Verwacht ge nu serieus van mij dat ik Stevaert ga verdedigen of wat? Really?
En wilt ge nu beweren dat seksuele intimidatie eigenlijk geen probleem is, omdat verkrachting nog erger is? Nochtans is die cursus die Francken wil organiseren in eerste instantie een reactie op seksuele intimidatie... Opmerkelijk ook wel dat de sarcastische tweet die getoond werd ("Zou Pol Van Den Driessche zich ook hebben ingeschreven voor de cursus 'omgaan met vrouwen'?") plots als "framing" wordt bestempeld door al degenen die anders zo graag Charlie zijn. (overigens is verkrachting in praktijk blijkbaar helemaal niet "zo klaar als pompater", aangezien de meeste dossiers nog steeds worden geseponeerd en het bij de rest dan ook nog meestal niet eens tot vervolging komt... je moet dus niet vragen hoe moeilijk dat ligt bij seksuele intimidatie en al helemaal wanneer dat meer dan 20 jaar geleden gebeurde) Laatst gewijzigd door Edina : 26 januari 2016 om 01:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel duidelijk genoeg dat ze het niet opneemt voor een overloper die van seksuele intimidatie beschuldigd wordt zonder er ooit voor aangeklaagd te zijn.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 januari 2016 om 02:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Steve Stevaert in jouw ogen zijn onschuld bewezen door in het kanaal te springen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uit de lezersbrief: Citaat:
Het stond in de sterren geschreven, maar het proces werd al wat vroeger ingezet dan toen "Polleke nationaliseerde", nl. in de periode dat PVDD nog lid was van de CD&V, zoals u opmerkte. Dat nationaliseren is voor jouw rekening maar stond er wel niet. Uw mening over humo en de dame in kwestie doen niet ter zake. U had het over de CD&V. Laatst gewijzigd door Jakko : 26 januari 2016 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |