![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() Dus de Blanke Zuidafrikanen stuurden hun kinderen naar zwarte scholen als teken van onderdrukking?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel mij nu dus eens concreet hoe Classic 21 mij de franstalige grootheid probeert bij te brengen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2016 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet mijn Vlaamse nicht dringend tot de orde roepen.
Haar oudste dochter heet Lena, maar ze roept altijd Laineke, niet Leineke, want dan lijkt het een streep in het landschap. Die smerige verraadster van het Vlaamse erfgoed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge moet u natuurlijk wel de vraag stellen waarom het Vlaamse parlement een hoofdstad kiest die volledig buiten haar gewestgrenzen ligt. Waar ze dan ook geen enkele gewestbevoegdheid kunnen uitoefenen.
Laatst gewijzigd door pajoske : 9 februari 2016 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grote monden die de anderen hun wil opdraaien en de anderen laten zich als een kudde schapen doen... Dit is niet enkel een Vlaamse eigenschap; dit is het eigen van alle mensen waar heel de geschiedenis om draait... Waarom telkens weer opnieuw dezelfde vraag na het uitbreken van rampen door de mensen veroorzaakt... Hoe is het zo ver kunnen komen... Wir haben es nicht gewusst. Terwijl als ze zelfstandig hadden nagedacht de meeste menselijke rampen hadden kunnen voorspeld en misschien zelfs voorkomen worden... Zie je niet hoe in alle godsdiensten het draait om gehoorzaamheid; hoe in het leger het draait om blinde gehoorzaamheid; hoe het in de partijpolitiek draait om gehoorzaamheid... Altijd maar staat gehoorzaamheid op de hoogste sport en nu sinds de moderne tijd en de zogenaamde democratie draait het ineens om ongehoorzaamheid; maar blinde ongehoorzaamheid is even dwaas als blinde gehoorzaamheid en zo leidt en/of misleidt men hele gemeenschappen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik luister. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Ja, ik probeer me even op dezelfde frequentie te zetten.
Dat praat gemakkelijker. Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2016 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() Ga je gang, iedereen moet toch zijn tijd verdoen; ook al is het met de onnozele uit te hangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak nu eens concreet hoe dat Classic 21 mij de franstalige grootheid probeert bij te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() Als de franstaligen zich daar als vreemdelingen zouden voelen, dan lieg je, want in Durbuy gebeurt alles heel dikwijls nog alleen, maar zeker hoofdzakelijk in het frans (eerste verschil met Bruxelles)
Indien de aanwezigheid van anderstaligen, die enkel onder elkaar niet de taal van Molière spreken, hen al tegensteekt, wat moeten de Vlamingen dan zeggen overal waar ze tegen een franstalige oplopen... Maar wederkerigheid is de franstaligen vreemd; ze blijven altijd en alleen maar bij zichzelf hangen... Dat raad hun evangelie hen ook aan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |