Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2017, 18:04   #321
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Heb jij de laatste weken liggen te slapen???
Het geschoemel breekt van alle kanten uit en jij beperkt je nu tot een klein bankrovertje dat moet dienen om het overdonderend gegraai van de grote bankrovers naar de achtergrond te verschuiven en vooral van onder de aandacht van de brave mensen weg te werken...
Nu moet NVa hangen en dat zou een les zijn voor de veel grotere grabbelaars die het nog altijd in hun broek doen voor de NVa omdat ze nog altijd niet zeker zijn dat die partij hun gegraai ongemoeid gaat laten...

Inderdaad de wereld op zijn kop. Ik praat nergens het eventueel gegraai bij de NVa goed; zelfs indien ik beweer dat het het systeem is dat er alles aan doet om alleen politieke graaiers in de arena toe te laten; de anderen worden koudweg, zoals ze nu al zo lang proberen met de NVa te doen, politiek uitgeschakeld, waarbij ze zelfs niet vies zijn van moord... (Cools).

Wie zit hier te kraaien en van zijn neus te maken om peanuts, terwijl hij de grote schoemelaars lustig hun slag wil blijven laten slaan...
Het zijn "sjoemelaars" Marie,...sjoemelaars
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 18:05   #322
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Na welke bedragen zou je het wel doen?
Al die bedragen waarover hier gesproken worden, zelfs de pree van de schoemelende politiekers liggen voor mij al veel te groot om nog over enige redelijkheid te kunnen spreken...
Maar het gaat niet om bedragen, sukkelaar, alles draait om systemen waar die bedragen in honderdvoud, duizendvoud over de toog gaan...

En tot nu toe is de NVa niet schuldig aan die systemen maar zijn het onze klassiekers wier poten die vetpotten afromen...

Is het verdomme zo moeilijk om het verschil te zien tussen feiten en systemen die die feiten oproepen???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 18:06   #323
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Diependaele zit in het Vlaams Parlement hé?

Dedecker, zou CD&V dat aanvaarden?
Als staatssecretaris maakt het geen fluit uit in welk parlement je zit. Je moet zelfs geen parlementair zijn.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 18:07   #324
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
De Wever zei : "Ik kreeg bijna een beroerte toen ik van Bracke te horen kreeg dat hij gratis gewerkt had voor Telenet".

Ja stel je voor dat Trump gratis voor de Russen zou werken

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 februari 2017 om 18:07.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 18:07   #325
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
O ja, even afwachten wat de reacties van de andere partijen gaan zijn op het globale voorstel van Kennis.

.
Kennis zegt dat hij is gaan graaien in intercommunales om een wetsvoorstel te kunnen opstellen om dat af te schaffen. Na 4 jaar graaien is hij nog steeds bezig met dat wetsvoorstel te schrijven.
Denkt U dat de mensen idioten zijn?
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 18:08   #326
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als hun aanvoerder staat te liegen dat hij zwart ziet kun je dat niet anders dan geheel veroordelen.
Zelfs dan zeg ik nog dat het de Belgische ziekte is en dat het die Belgische ziekte is die met man en macht moet bestreden worden; maar zeker niet door die elementen die hen nu nog iets in de weg leggen uit te schakelen...
Zo oerdom ben ik nog niet...
Oud 20 februari 2017, 18:11   #327
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
We zullen zien. Ik geloof nooit dat iedereen dat circus gaat geloven. Het lijkt mij vrijwel zeker dat er vandaag of morgen de ene of andere de inhoud van Bracke's aanslagbiljet in de ring zal gooien als blijkt dat telenet wel degelijk die sommen aan Bracke heeft overgemaakt, en dan vallen er een deel door de mand. Vooral als hiervoor BVBA's of NV's of dergelijke zijn aangewend. Dan is het doodsimpel om daarvan de jaarrekening op te vragen.
Denk je nu echt dat dat klein circusje van de NVa het grote Belgische circus, dat op zijn grondvesten davert en waarvan elke dag nieuw geschoemel, steeds weer van een nog veel grotere afmeting, bloot gelegd wordt, kan verbergen???
Oud 20 februari 2017, 18:14   #328
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het zijn "sjoemelaars" Marie,...sjoemelaars
Als dat het enig commentaar is dat je hebt neem ik het woord sjoemelaar wel over...
Oud 20 februari 2017, 18:14   #329
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfs dan zeg ik nog dat het de Belgische ziekte is en dat het die Belgische ziekte is die met man en macht moet bestreden worden; maar zeker niet door die elementen die hen nu nog iets in de weg leggen uit te schakelen...
Zo oerdom ben ik nog niet...
Gij zijt zoals een vrouw die elke dag wordt afgeranseld door haar man en zelfs als ze in het ziekenhuis wordt geslagen tegen de politie zegt dat ze vd trap is gevallen.
Heb jij geen zelfrespekt, Mevrouw?
Oud 20 februari 2017, 18:15   #330
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Kennis zegt dat hij is gaan graaien in intercommunales om een wetsvoorstel te kunnen opstellen om dat af te schaffen. Na 4 jaar graaien is hij nog steeds bezig met dat wetsvoorstel te schrijven.
Denkt U dat de mensen idioten zijn?
Demonen, hoe kon Kennis dat doen??? Is het hij die al die graaisystemen heeft opgezet???
Oud 20 februari 2017, 18:16   #331
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk je nu echt dat dat klein circusje van de NVa het grote Belgische circus, dat op zijn grondvesten davert en waarvan elke dag nieuw geschoemel, steeds weer van een nog veel grotere afmeting, bloot gelegd wordt, kan verbergen???
Klein circus?
Zelfs de leider van uw partij zegt openlijk dat hij het heel erg zou vinden als andere partijen het wetsvoorstel tegen cumuleren gestemd krijgen.
Oud 20 februari 2017, 18:18   #332
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Demonen, hoe kon Kennis dat doen??? Is het hij die al die graaisystemen heeft opgezet???
Mevrouw, U verdedigt de pater die uw kind misbruikte met de argumentatie dat die andere paters dat al jaren ervoor met uw andere kinderen gedaan hebben. Heeft U geen zelfrespekt?
Oud 20 februari 2017, 18:18   #333
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij zijt zoals een vrouw die elke dag wordt afgeranseld door haar man en zelfs als ze in het ziekenhuis wordt geslagen tegen de politie zegt dat ze vd trap is gevallen.
Heb jij geen zelfrespekt, Mevrouw?
Neen, demonen, ik ben niet als een vrouw die elke dag wordt afgeranseld door haar man... Ik blijf geen dag langer bij een man die maar durft zijn hand naar mij op te steken...
Ik klaag aan wat niet mag en kan en ik wacht niet totdat ik in het ziekenhuis wordt geslagen om dan pas beginnen te jammeren... zoals de meeste totaal verdwaasde en meelopende schapen hier in la Belgique doen...
Oud 20 februari 2017, 18:29   #334
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Klein circus?
Zelfs de leider van uw partij zegt openlijk dat hij het heel erg zou vinden als andere partijen het wetsvoorstel tegen cumuleren gestemd krijgen.
En wat denk je dat een wetsvoorstel tegen cumuleren verandert aan de graaipolitiek en de politieke omkooppraktijken van de maffia die aan de macht is???
Wat verschil denk je dat het voor het bestuur van het land uitmaakt of er nu één, twee of drie verschillende ventjes van dezelfde partij in al die construkties hun zakken vullen???
Wat verschil maakt het voor de burgers of die extreme bedragen aan één man of aan meerdere mannen uitgedeeld worden??? Denk je nu echt dat we daarom een beter bestuur gaan krijgen??? Denk je nu echt dat we daarom minder gaan betalen voor onze nutsvoorzieningen???

Demonen, het systeem moet uitgemest worden en ipv daar onmondige politiekers te zetten die zelfs niet weten wat er beslist wordt en er alleen zijn om zogezegd een zweem van politieke inzage te bestendigen... maak van die functies banen waar personeel wordt opgezet dat weet wat het doet en waarover het gaat en dat dan ook verantwoordelijkheid moet afleggen voor zijn werk...
Als je de bedragen zien die ze uitstrooien is het heel goed mogelijk om daar echte banen van te maken en heel het systeem zou wel eens veel politiek openlijker kunnen gespeeld worden dan het huidige geschoemel...
Het gaat niet om cumuleren alleen want men laat de mensen cumuleren om ze zo monddood te maken... Wij moeten verantwoordelijke mensen hebben die de intercommunales en andere instellingen controleren zoals het hoort ipv die stromannen waar we nu mee opgescheept zitten...
Oud 20 februari 2017, 18:29   #335
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dat het enig commentaar is dat je hebt neem ik het woord sjoemelaar wel over...
't is niet kwaad bedoeld marie
Oud 20 februari 2017, 18:31   #336
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Mevrouw, U verdedigt de pater die uw kind misbruikte met de argumentatie dat die andere paters dat al jaren ervoor met uw andere kinderen gedaan hebben. Heeft U geen zelfrespekt?
Demonen, hoe durf je; het ben jij die het systeem van al die paters naar de mond praat en in stand houdt...
Ik ga er als een moeder die haar kinderen voor meer onheil moet behoeden tegenaan...
Oud 20 februari 2017, 18:32   #337
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
't is niet kwaad bedoeld marie
Het is ook niet kwaad opgenomen; ik had wel gedacht dat je meer commentaar op de inhoud zoudt hebben gegeven...
Oud 20 februari 2017, 18:35   #338
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja stel je voor dat Trump gratis voor de Russen zou werken
Dat moet kunnen hé,...gratis. Bracke deed het ook gratis hé, hij kreeg 12000 euro + 2000 euro per vergadering maar hij werd niets betaalt per advies, dus het advies was gratis. "Of zoiets"!!!
Oud 20 februari 2017, 18:35   #339
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Nu blijkt dat Bracke toch geen graaier is staan er hier wel een paar in hun onderbroek he
Speelt geen rol, Het masker is afgerukt, de schoonheid bezoedeld!
Oud 20 februari 2017, 18:38   #340
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is ook niet kwaad opgenomen; ik had wel gedacht dat je meer commentaar op de inhoud zoudt hebben gegeven...
Oh, ik zit veel in Italië, ik ben dus meer gewoon dan dat gesjoemel van de NVA, wat niet wil zeggen dat we het maar voor lief moeten aanvaarden.

Laatst gewijzigd door Garry : 20 februari 2017 om 18:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be