![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() Al die bedragen waarover hier gesproken worden, zelfs de pree van de schoemelende politiekers liggen voor mij al veel te groot om nog over enige redelijkheid te kunnen spreken...
Maar het gaat niet om bedragen, sukkelaar, alles draait om systemen waar die bedragen in honderdvoud, duizendvoud over de toog gaan... En tot nu toe is de NVa niet schuldig aan die systemen maar zijn het onze klassiekers wier poten die vetpotten afromen... Is het verdomme zo moeilijk om het verschil te zien tussen feiten en systemen die die feiten oproepen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 februari 2017 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denkt U dat de mensen idioten zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo oerdom ben ik nog niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jij geen zelfrespekt, Mevrouw? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() Demonen, hoe kon Kennis dat doen??? Is het hij die al die graaisystemen heeft opgezet???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs de leider van uw partij zegt openlijk dat hij het heel erg zou vinden als andere partijen het wetsvoorstel tegen cumuleren gestemd krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() Mevrouw, U verdedigt de pater die uw kind misbruikte met de argumentatie dat die andere paters dat al jaren ervoor met uw andere kinderen gedaan hebben. Heeft U geen zelfrespekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik klaag aan wat niet mag en kan en ik wacht niet totdat ik in het ziekenhuis wordt geslagen om dan pas beginnen te jammeren... zoals de meeste totaal verdwaasde en meelopende schapen hier in la Belgique doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat verschil denk je dat het voor het bestuur van het land uitmaakt of er nu één, twee of drie verschillende ventjes van dezelfde partij in al die construkties hun zakken vullen??? Wat verschil maakt het voor de burgers of die extreme bedragen aan één man of aan meerdere mannen uitgedeeld worden??? Denk je nu echt dat we daarom een beter bestuur gaan krijgen??? Denk je nu echt dat we daarom minder gaan betalen voor onze nutsvoorzieningen??? Demonen, het systeem moet uitgemest worden en ipv daar onmondige politiekers te zetten die zelfs niet weten wat er beslist wordt en er alleen zijn om zogezegd een zweem van politieke inzage te bestendigen... maak van die functies banen waar personeel wordt opgezet dat weet wat het doet en waarover het gaat en dat dan ook verantwoordelijkheid moet afleggen voor zijn werk... Als je de bedragen zien die ze uitstrooien is het heel goed mogelijk om daar echte banen van te maken en heel het systeem zou wel eens veel politiek openlijker kunnen gespeeld worden dan het huidige geschoemel... Het gaat niet om cumuleren alleen want men laat de mensen cumuleren om ze zo monddood te maken... Wij moeten verantwoordelijke mensen hebben die de intercommunales en andere instellingen controleren zoals het hoort ipv die stromannen waar we nu mee opgescheept zitten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga er als een moeder die haar kinderen voor meer onheil moet behoeden tegenaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speelt geen rol, Het masker is afgerukt, de schoonheid bezoedeld!
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, ik zit veel in Italië, ik ben dus meer gewoon dan dat gesjoemel van de NVA, wat niet wil zeggen dat we het maar voor lief moeten aanvaarden.
Laatst gewijzigd door Garry : 20 februari 2017 om 18:38. |
![]() |
![]() |