![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de kiezer. N-VA heeft 30% van de stemmen, dat is geen 100%, zelfs geen meerderheid.
Er zijn nog andere ideeën in Vlaanderen dan die van de N-VA hoor, mag het?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In Durbuy? Vanuit je zetel of vanachter het aanrecht? |
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 augustus 2017 om 13:51. |
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ik weet, door jarenlange ervaring dat het niet de huidige Vlaamse media is die mij de waarheid vertelt... Ten andere waarom hebben de meeste bladen het commentaar van de leden via internet aan banden gelegd??? De leden maakten duidelijk van welk laag allooi de meeste van de commentaren van hun journalisten wel was... |
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Banneling
|
Waar was je toen je bedacht dat Herman De Croo minister was?
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wanneer gaan jullie eindelijk afleren dat, als wij afgeven over het laag bij de grondse en éénduidige commentaar van de kranten dat wij dan zouden willen dat alleen het NVa aan bod zou mogen komen... Wij vragen meer eerlijkheid... Is dat te veel gevraagd??? Moeten wij daarom uitgemaakt worden dat wij alleen de NVa indoctrine zouden willen lezen en voor NVA slaafjes??? Man, man, hebben jullie echt niet meer inhoudelijk commentaar te geven??? Zijn jullie echt blij met alleen maar steeds weer één en dezelfde klok te horen??? |
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Banneling
|
Toch raar dat wanneer de media zeggen dat Herman De Croo de N-VA een puistje genoemd heeft, de media wel de Waarheid spreken, Marie...
Is dat ook niet een beetje in tegenstrijd met "geloof altijd het tegenovergestelde van wat er gepubliceerd wordt"? |
|
|
|
|
|
#330 |
|
Banneling
|
Zijn dat geen media??
Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 augustus 2017 om 13:57. |
|
|
|
|
|
#331 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar goed, ik zal niet aandringen. De Waarheid zal wel altijd uw exclusieve bron van kennis blijven vrees ik.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 augustus 2017 om 14:03. |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hewel Jack, dan geloof ik dat... Zelfs zonder de minste problemen... Als ze mij van de andere kant komen vertellen dat BDW racistische praat rondstrooit en hem al onmiddellijk daarvoor, dagenlang, aan de schandpaal nagelen, terwijl die man gewoon zegt wat wetenschappers verkondigen en wat al vele andere politiekers van andere families voor hem gezegd hebben zonder dat daar een mediahaan naar kraait... hewel Jack, je gelooft mij of je gelooft mij niet, maar dan weet ik dat de krant regelrecht aan het liegen is en probeert mij zijn verblindende indoctrinatie op te dringen... En dan heeft die krant, zo lang hij dezelfde lijn aanhoudt, het voor mij verkorven over de ganse lijn... zelfs als ik het feitenmateriaal dat hij verstrekt wel zal blijven aannemen... Maar er zal altijd een lampje blijven branden om te zien of hij niet te éénzijdig nieuws verstrekt en of hij misschien heel belangrijk feitenmateriaal achterhoudt... |
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
Banneling
|
Geloof je mij, Marie, wanneer ik je zeg dat Herman De Croo, geen Vlaams minister is?
|
|
|
|
|
|
#335 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#336 |
|
Europees Commissaris
|
Mensen zijn gewoontedieren en zeker oudere mensen zijn niet meer mee met hun tijd. Figuren als De Croo en Eyskens denken nog steeds als in de tijd dat ze als politicus actief waren, maar die tijden zijn thans volledig verandert. Vandaar dat ze nog nauwelijks relevant zijn en ze de bal doorgaans volledig misslaan over actuele thema's.
|
|
|
#337 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel % halen die dan?
|
|
|
|