![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het doet niets af aan het bestaan en de aanwezigheid van het Sars-Cov-2 virus. Dat virus is er en bestaat echt en is voor sommige echt de laatste druppel. |
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Hoogstens de helft. Maar 10.000 klinkt natuurlijk sensationeler dan 5.000.
|
|
|
|
#323 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Tja, wat is nu eigenlijk uw complottheorie, want je weigert te zeggen wat die nu eigenlijk inhoudt. Om alle mogelijke pistes open te houden? Citaat:
![]() In het jaar 2001 nog geen computers in omloop? De eerste computer waarop ik zelf werkte dateert van 1979 of zo (een Apple II kloon), en in de jaren '50 waren er ook al computers. Internet bestond al in de jaren '60, zij het dan in tekstvorm, en voor universiteiten en militairen. In de jaren '90 werd het ook voor gewone bedrijven en particulieren beschikbaar. Zelf had ik in 1993 al een privé account, met inbelmodem toen nog, en met modems werkte ik daarvoor al (bulletin boards oftewel BBS'en). Dus dat er in 2001 nog geen internet zou geweest zijn, is gewoon te gek voor woorden. En dat zijn dan de 'kritische' mensen die eens gaan bepalen dat het allemaal een complot is... Citaat:
Je vindt de links terug, maar zoals altijd, wat niet in je kraam past, doe je af als onbestaand.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 augustus 2020 om 17:22. |
|||
|
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het klopt er waren computers.
Ongeveer 60 m2 groot en er zat 4 megabyte op.
|
|
|
#325 | |
|
|
Citaat:
60 vierkante meter groot? Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. Van welk Melkwegstelsel kom jij?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 augustus 2020 om 17:39. |
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 augustus 2020 om 17:47. |
|
|
|
|
|
#327 | |
|
|
Citaat:
Mijn eerste ervaring met een computer was in 1979 met deze Apple II (in werkelijkheid een kloon, het formaat was echter hetzelfde). Nogal wat anders dan 60m², hee. (de Apple II bestond overigens al van in 1977) ![]() https://www.youtube.com/watch?v=CxJwy8NsXFs Kun jij eigenlijk lezen wat er staat?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 augustus 2020 om 17:55. |
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
|
Citaat:
Als er een betoging was, en de betogers zeggen dat ze met 10.000 waren, en de politie zegt dat het er 5.000 geweest waren, dan was er volgens u helemaal geen betoging geweest? Kunnen complotdenkers eigenlijk redeneren?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 augustus 2020 om 18:04. |
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar in 96 stelden ze ook nog niet veel voor. Jullie vergeten soms dat ik er toen ook was en ook een pc had.
|
|
|
|
#331 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aids was jaren 70. Uw schrijfsels hooguit ergens 2000. En uw archieven gaan terug 70 ergens. Op een computer waar je hoogstens wat dos commando's en iets van database kon maken. Nu verbind die datums eens met elkaar. En berust er in.
|
|
|
|
#332 | |||
|
|
Citaat:
Tot op vandaag is er geen echt geneesmiddel noch een werkend vaccin! Er bestaan wel AIDS remmers, maar pas in 1996 begon men er meerdere te combineren. Dus dat mijn artikels van 2000 dateren doet niets terzake, omdat er toen nog altijd mensen stierven, omdat : * ze geen vertrouwen in AIDS remmers * ze wilden geloven dat AIDS niet echt bestond (complotdenkers...) * ze maar één AIDS remmer kregen, en het virus resistent werd tegen die ene remmer. https://nl.wikipedia.org/wiki/Hiv-remmers Hier wordt nog maar eens bewezen dat ook toen al dit soort gekke complottheorieën de ronde deden : https://nl.wikipedia.org/wiki/Aids#:...heren%20nodig. Citaat:
Citaat:
Van Windows 3.1? Van Apple Macintosh? Je bent hier gigantisch door de mand aan het vallen als iemand die van de wereld niet weet. En juist die mensen zeggen dan dat we kritisch moeten zijn? Apple Macintosh : 1984, puur grafisch. ![]() Windows 1.0 : 1983 ![]() Windows 3.11 for Workgroups : 1993 ![]() Windows '95 (met Netscape browser): 1995 ![]() Windows 2000 : 2000 Maar jij spreekt van wat DOS commando's. ![]() Dat je dat allemaal niet weet, maar hier de expert komt uithangen...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 augustus 2020 om 18:55. |
|||
|
|
|
|
|
#333 | |
|
|
Citaat:
In 1996 was Netscape Navigator er al, een voor die tijd erg goede browser. ![]()
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 augustus 2020 om 18:44. |
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doe mij een plezier en stel u er mee op de vlooienmarkt.
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen wist dat aids er was.
Alleen waren er die geloofden dat zij het niet zouden krijgen. Meestal in de homo kringen allicht. En in afrika waar ze nog altijd geloven dat ze er vanaf zijn met een jonge maagd. Al dan niet verkrachten en zo. Maar dit gaat hier wel niet over aids in deze topic. Ook niet over uw oude kermiscomputers. Dus sluit dat af wil je?
|
|
|
#338 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Enkele virologen mogen naar justitie.
Van Dissel in Nederland. Fauci in great america. Klachten. https://www.facebook.com/10000163475...14902/?app=fbl
|
|
|
#339 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu op kanaal Z.
Iets in verband met een medicijn of vaccin. Maar belangrijk: een controle labo in België als ik me niet vergis vind iets dat de mannelijkheid zwaar aantast. Dat gaat nu al gans de tijd de ronde dat ze dit willen doen met de wereld. En kijk, vinden ze daar nu toch wel zoiets zeker? Kanaal Z. Kijk zelf.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 augustus 2020 om 20:16. |
|
|
|
|
|
#340 | |
|
|
Citaat:
Wat voor een zever verkondig jij hier allemaal? Iedereen die jouw nonsens daarover gelezen heeft, weet hoe weinig serieus men je nog moet nemen. Iemand die beweert dat in 2001 je met een PC niets ander kon dan was DOS commando's...
|
|