![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu het vol staat met kritiek op De Wever is die site ineens wél geloofwaardig en interessant. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 17 november 2020 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lees het artikel misschien eens en weerleg het of ga ermee akkoord ipv van wat grappig proberen te doen. Als uw Bardoganman geen voorzitter meer is valt de partij uit elkaar. Twee tactische blunders op 2 jaar hebben al zijn geloofwaardigheid onderuit gehaald. Hoe hij weer zit af te geven op de VLD, dat is niet meer dan rancuneuze calimeroshit.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 17 november 2020 om 16:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() Marrakesh was inderdaad een blunder van jewelste.
Proberen te scoren op het domein waar het VB heerst: De migrantenproblematiek. Er zijn trouwens veel meer redenen dat N-VA veel kiezers heeft verloren. - indexsprong - pensioenleeftijd verhogen (die nu trouwens niet terug verlaagd wordt, was dat niet belooft ?) Laatst gewijzigd door stuyckp : 17 november 2020 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat wegvluchten van de NVA dateert al van veel vroeger. Ik heb steeds een inhalig partijtje gezien dat de rode loper uitrolde voor overlopers en dat bovendien moest gered worden daaruit volgend; zelfs op plaatselijk vlak; door kunstgrepen waaronder sommige beter het levenslicht niet zagen. Een partijtje dat achter de schermen bestuurd werd door inhalige overlopers die er kwamen in opdracht. Een partijtje ook dat uitsluitend er geraakt via buiten de partijraad genomen beslissingen. Ik heb zelfs dat gewrocht tweemaal moeten redden via reddingsboeien. Tweemaal zelfs gebeurde dat zelfs om tegen mijn goesting een weg te volgen die mij zelf niet zinde. Achteraf is ook weeral gebleken dat ik het bij het rechte eind had. Maar goed dus. De NVA mag opnieuw starten van nul. Maar ik vrees echter dat ze weeral niet de juiste personen heeft mogen kiezen en dat de toegekende bevoegdheden een nieuwe opstart zullen afremmen en beletten. Werkelijk over niks mogen die brave NVA meiskes iets in de pot braken. Het is dus opnieuw bezig. Of het zou opnieuw een of andere Minister moeten zijn die die een nieuw paard moet leveren om de ploeg te trekken? Maar ik heb er ditmaal niks meer mee te maken. Al decennia zelfs niet meer. Mogelijk kan een nieuwe lichting gediplomeerden redding brengen. Want dat voetvolk zal de NVA moeten redden. Opnieuw dus. Want ikzelf ben de tel kwijt geraakt. En wat betreft mijn bouwgronden weet ik dat ik evenmin veel nog moet verwachten van "Lamme Goedzakken". Argwanende Vlamingen bestaan er niet in Vlaams-Brabant. Zij zien liever nooit iets van hetgeen er gebeurt in hun omgeving. Ogen sluiten en onder hun "beddebak" kruipen is het eindpunt van hun democratisch voelen. Trouwens er zijn er nog te veel die te weinig genoten van de democratie. Een partijkaart kopen moet volstaan en dan afwachten tot wanneer ze aan de beurt komen. Ik ben benieuwd. Zal er ooit iets veranderen? Laatst gewijzigd door werkman : 17 november 2020 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Blog van de Vlaamse Beweging, die de 'Belgicistische' analyse volgt dat Bart dom gedaan heeft met te gaan lopen uit de regering Michel, en dat het een stommiteit was om Lachaert te proberen kloten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ik het nog even wat 'leuker' maken, het barst nu toch al uit zijn voegen.
![]() Jong N-VA verveeld met steun Vlaams Belang voor Vlaamse Jeugdraad Dat gaat vonken geven denk ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ietsje dieper in het menu van het forum is er het subforum 'koetjes & kalfjes' wat de gebruikelijke plaats is waar men over quatsch en trivialiteiten kan discussiëren. Waarom probeer je niet om je mislukte vastgoed speculatie-verhaal daar te verkopen ? Lukt het niet ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is urine van Maria de landbouwster.
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik verkoop niks Panda. Ik ben U dankbaar dat ik het zo dikwijls mag in de verf zetten. Je blijft zo onnozel dat je het niet snapt. Blijf maar zagen over uw dode collaborateurs. Maar laat liefst wat plaats voor anderen hun meningen. Aan hoeveel interventies zit je al Panda? De laatste nog niet gewurgd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus NVA mag geen oppositie voeren en er op wijzen dat vld ondanks dat ze tegen de kernuitstap waren in hun programma dit wel verwezelijken? Want hierop wijzen veroorzaakt wel een heel giftige reactie bij Lachaert.
Dan maar wenen over figuren als Orban ed terwijl hier regeringspartijen vinden dat de oppositie hier ook maar voor spek en bonen moet bijzitten volgens hun en vooral hun mond niet mag opentrekken of kritiek mag hebben. Vld heeft ze zelf in de oppositie geduwd, families zijn nooit belangrijk geweest voor VLD. Spa moest PS dumpen in de Arizona coalitie die op tafel lag en in de huidige Vivaldi moest CD&V het CDH dumpen van VLD. In de Brusselse regering is MR ook gedumpt door de VLD... Om nog maar te zwijgen over Lachaert zijn tweet enkeke dagen na dat hij een hand aanbood. Wie wilt er zo n onbetrouwbare vrienden??? Laatst gewijzigd door Glennos1 : 18 november 2020 om 06:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Liefst niets leren van deze partij. leugens en haat; De nieuwe facsisten.
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zo!!
De Lafchaert vertoont serieuze symptomen van hysterische zenuwachtigheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat die oppositie partij nu braaf aan het lijnje van Lachaert zou moeten lopen. Lachaert schijnt maar niet te begrijpen dat hij met zijn coalitie, waar de meerderheid der Vlamingen niet voor gekozen hebben, de wind vanvore krijgt. Hij schijnt te zijn vergeten dat 1 van zijn partijkopstukken ooit een deel Vlamingen mestkevers noemde, op dat ze niet op zijn partij hadden gestemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Banneling
|
![]() Over natrappen gesproken.
Dat van die coalitie vorming daar heeft hij natuurlijk gelijk in. Men kan niet verwachten dat een puur open vld beleid gaat gevoerd worden. In feite zal er totaal geen open vld beleid gevoerd worden, maar daar gaat het niet over. Die opmerkingen die hij maakt over de regeringsvorming zijn misplaatst. En dat net na het interview in de zondag. Dat begrijp ik niet goed. Politici blijven vreemde wezens. Panda ? Vindt jij dit niet raar. Ik snap wel dat hij reageert op Francken, maar waarom dat natrappen ? Is dat omdat hij misschien nog geen antwoord heeft gehad van BDW, of een njet ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 november 2020 om 13:28. |
![]() |
![]() |