![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dan is het een leugen. Zoek anders eens het verschil op tussen een beledinging en een leugen, want het is u precies nog niet helemaal duidelijk hé. Als ik zou zeggen dat ik u een idioot en een kalf vind, dan is dat een belediging. Als ik echter zou zeggen dat uw IQ slechts 60 bedraagt dan is dat (waarschijnlijk) een leugen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toemaatje. belediging BETEKENIS & DEFINITIE belediging - zelfstandig naamwoord uitspraak: be-le-di-ging 1. opmerking waarmee je iemand pijn doet •dat hij me een leugenaar noemde, was een belediging. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juni 2021 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Minister-President
|
![]() Iemand figuurlijk pijn doen is erg subjectief. Er zij er met lange tenen en eg zijn 'waterhonden'. Dus wat u beledigingen noemt, kan niet objectief alsdusdanig veroordeeld worden. Er zal steeds afhankelijk van de persoon interpretatie kunnen zijn. Linksen en Belgisch-nationalisten met hun lange tenen vinden het minste een belediging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op welke manier is de reële situatie dan een belediging?
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beledigen in de rechtszalen is toegelaten.
Lach mee: “Voor mensen zoals u trek ik naar de zee, daar kunnen de idioten maar langs drie kanten komen” “Dat moet een leuk feestje geweest zijn voor jouw kindje, zo wat shaken op lachgas.” “Kom in het vervolg eens tot Laarne gereden, dan kan ik je in Dendermonde veroordelen.” “Dat is hier niet blind gekocht maar bloot gekocht” https://www.hln.be/gent/politierecht...omen~a8fbcdd4/
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap echt niet waarom er nog mensen die over het paard getilde kloothommel met een obees egoprobleem en die al jaren recht spreekt als 'Judge Roy Bean' ernstig nemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Puur machtsmisbruik dus.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 30 juni 2021 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#331 | |