![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er hangt hier op dit ogenblik een karikatuur van eentje op een kast, hij heeft er ook smakelijk mee gelachen.
![]() |
![]() |
#322 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
iemand out zich als homo, in dit geval basketsters, en als ik da tegen ne collega zeg tijdens de koffiepauze maak ik me schuldig aan homofobie? mja dan gaan e vele mensen meoten wegsteken vrees ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar de smeerlapperijen van Dusauchoit niet tot zijn ontslag hebben geleid, heeft de BRT een precedent geschapen. Als ze nu hard optreden tegen Demarez, bekennen ze openlijk dat ze een links agitprop vehikel zijn, waar gaybashing strenger gestraft word dan het verheerlijken van moord op politieke tegenstanders.
![]() |
![]() |
#324 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#325 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#326 |
Minister-President
|
![]() En eveneens dat zijn scalp zou worden geëist door de woke hyena's ter linkerzijde.
![]() |
#327 |
Minister-President
|
![]() Is nochtans authentieke linkse haattaal. Schiet niet op de boodschapper, maar op de presentator, de muzikant, de journalist en de TV-programma maker.
![]() |
#328 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Islam bestaat er geen homoseksualiteit of is er geen plaats voor. Wat moet de VRT met de voetbal wedstrijden volgend jaar in Qatar ? Welke blaam gaan ze daar aan geven ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2021 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch eigenaardig dat we die religie erkennen en subsidiëren ? Ken jij islam vrouwen of mannen die openlijk hun geaardheid beleven ? Ik in Brussel ken er geen enkele. Je leest het goed ; geen enkele. Jij wel ? Ik lees het graag. Even wat info om mee te beginnen ; In de Koran wordt homoseksualiteit niet expliciet genoemd, maar hoort het bij het rijtje van de ''gruweldaden'', waar ook bijvoorbeeld pedofilie bij hoort. ... Het is dus volgens de Koran in principe niet verboden om gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht te hebben, mits er niks mee wordt gedaan. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2021 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan op de arbeidsrechtbank: ja maar meneer de voorzitter, hij heeft in onze kantine luidop gezegd dat lesbo's eens goed gepakt moeten worden. Met zo iemand kunnen wij toch geen auto's meer assembleren ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Auto's worden niet zelden geassembleerd door Turken. Ik weet niet hoe die denken over lesbo's. Wat denk jij ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2021 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog tijd om dit nummer te verbannen
![]() Meisjes : ze komen goed van pas ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=HGvd2Losxdo Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2021 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 augustus 2021 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij heeft ook nergens gezegd dingen gezegd zoals dat hun geaardheid de reden si dat ze geen medaille hebben behaald. Ik zie geen homofobie, nergens. het stuk bestaat uit 2 delen 1) een opsomming/speculatie over welke cats lesbisch zijn. Ik zie neit in wat daar mis mee is, laat staan homofoob. 2) een opsomming van bepaalde speelsters die hij minder aantrekkelijk vindt. Op de klassiek bekende mannelijk boertige wijze die alle mannen herkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, rechtszaken kunnen hier lang aanslepen. Daarom denk ik dat er hier zoiets gaat komen als vrijwillig ontslag in onderlinge toestemming met een gouden handdruk. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 augustus 2021 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
|
![]() Citaat:
Is het goedkeuren van moord op politieke tegenstanders een bagatel vergeleken met grappen maken over, laar ons eerlijk zijn, seksuele devianten?
![]() |
![]() |
#339 |
|
![]() Demarez is niet gestraft. Hij is even op non-actief gezet, maw vakantie en hij trekt zijn volledig loon. Misschien lijdt zijn ego eronder, omdat hij even niet meer op TV mag verschijnen maar dat is dan ook alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof homoseksualiteit grenzen heeft wat landen en volkeren betreft. Die percentages liggen overal gelijk. Alleen loop je er beter niet met te koop in landen zoals Iran en Saoedi-Arabië.
|
![]() |
![]() |