![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta er niet van te kijken dat de belgicistjes content zijn omdat de Vlaming WEER in de zak is gezet. Ze krijgen daar zo te zien zelfs een orgasme van.
De deal waar Henri en co zo enthousiast over zijn wordt nochtans zelfs binnen Vivaldi niet zo ervaren. Crootje komt er zelfs uit als een heimelijke klootzaak die zijn eigen coalitiegenoten niets gunt. De media zijn evenmin enthousiast, en steken dat niet onder stoelen en banken. Wedden dat Crootje de volgende peiling een heel dekbed van zijn pluimen verliest? Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 februari 2022 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen de Vlaming wordt in de zak gezet als de kerncentrales sluiten. Ook de belgicistjes en hun Franstalige vriendjes zullen de bonen fretten.
Citaat:
Juicht Belgicistjes. Juicht! Want zo'n fantastische regering als De Croo I hebben we nog nooit gehad!
![]() |
![]() |
#323 | |
Minister
|
![]() Citaat:
“De regering subsidieert gascentrales. Maar de burger met zijn gaskachel moet het zelf oplossen. Dat krijg je niet uitgelegd”
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het worden hier Afrikaanse toestanden waar de burger voor niets nog geld zal hebben, dus zeker ook geen elektrische auto. Volledig afhankelijk zal zijn van netwerken van uit het buitenland, internet, elektriciteit, gas, aankopen bij bol....enz. Omdat onze politici al decennia wat we hebben uitverkopen om hun plaatste in de EU te verzilveren. Verkopen aan het buitenland en weigert te investeren in ons eigen land. Boven dien de bedrijven die er zijn kapot belasten zodat ook die vertrekken. Kijk naar hoe het nu gesteld is in Wallonië, zo word het hier ook. Alleen dan zal er geen Vlaanderen meer zijn die de monden zal vullen zoals nu al decennia gebeurd voor Wallonië met Vlaams geld
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 februari 2022 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu de Vlamingen, eens te meer, het hardst getroffen worden in hun portemonnee zal het Crootje zijn die, eindelijk, de bonen zal fretten.
![]() |
![]() |
#326 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En daarom zal opteren voor gewoon de staatsgreep Vivaldi verder te zetten!!!!! ( want na vorige verkiezing hebben ze de kiezer hun keuze ook 100% genegeerd)
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 februari 2022 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2021 was de export van elektriciteit in ons land weliswaar hoger dan de import, toch was de import groter dan ooit te voren. Ons land heeft zelfs tegen negatieve prijzen geëxporteerd. Dat zal je niet ontgaan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snapt u dat niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen dat dan ook nog betalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen jouw lievelingen niet wat die verrekte Vlamingen kunnen? Zorgen dat er wél gas voorhanden is?
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Croo zal dan een half dozijn dweilen nodig hebben om vervroegde verkiezingen te kunnen voorkomen.
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar twijfel ik niet aan. Er zit daar niks anders dan zakkenvullers.
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vivaldi is zo dood als een pier. Tot spijt van de paljassen IN de federale regering.
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa verbiedt zelfs om korting te geven op de BTW op mazout. Nochtans is er niet overal een aardgasaansluiting. Vriend van mij wilde aansluiten op aardgas, er ligt een leiding in de straat, die leiding ligt echter op bijna 100 meter van z'n huis. U kunt het al raden hé. De volledige kostprijs van de verlenging van die leiding zou op zijn kosten komen. Tussen zijn huis en de leiding, liggen enkele bouwkavels, bouwkavels, eens er gebouwd wordt, niet meer mogen aansluiten op gas, die eigenaars gaan dus niet meebetalen voor de gasleiding. En ja, zijn huis is het laatste in de straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De leidingen zijn te duur voor de beperkte aansluitingen. Wij vragen hier al 15 jaar voor een gasleiding, ze zal er nooit komen. |
|
![]() |
![]() |