Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2022, 19:15   #321
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Heel ons strafsysteem gaat nochtans uit van de gedachte dat eens de straf is uitgezeten, je een nieuwe start verdient.
Dat gaat over een strafsysteem.
Ik heb het over hoe je als mens naar een ander kijkt.
Als je iemand zijn vrouw ziet afranselen, dan maakt het niet uit of die dan zijn straf uitgezeten heeft, als je die nadien gedichten hoort declareren vol bewondering voor de vrouwen, dan is en blijft dat fake overkomen.
Oud 1 juni 2022, 19:18   #322
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik stelde geen theologische vraag, of enige theoretische beschouwing rond deze of gene godsdienst. Maar ging voort op jouw bewering dat de islam mijn (als burger van dit land) rechten zou beperken.

Hoe dan wel ? Ik voel geen enkele beperking en weet totaal niet wat jou zo verontrust lijkt te maken.
Een tijdje geleden ging het over het uithangen van een regenboogvlag in een Antwerpse school en de heibel die daarop volgde.
Je stak je kop in het zand en gaf direct die islamieten gelijk.
Op die manier "voel" je het natuurlijk nooit.
Oud 1 juni 2022, 19:19   #323
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Inderdaad

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 19:21   #324
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Vond jij het VB niet veel te soft?
Filip Dewinter zou wel een goede minister president zijn. Ik weet dat hij geeft om het voortbestaan van het blanke ras.

Oud 1 juni 2022, 19:24   #325
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Een tijdje geleden ging het over het uithangen van een regenboogvlag in een Antwerpse school en de heibel die daarop volgde.
Je stak je kop in het zand en gaf direct die islamieten gelijk.
Op die manier "voel" je het natuurlijk nooit.
?

Stoffeer die bewering eens als je wil...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 19:26   #326
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Filip Dewinter zou wel een goede minister president zijn. Ik weet dat hij geeft om het voortbestaan van het blanke ras.
Max, jij draait meestal niet rond de pot : wil jij eens duidelijkheid geven of het Blok nu enkel islamieten wil expulseren of alle andere rassen en met prioriteit de afrikanen ?
Oud 1 juni 2022, 19:28   #327
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stelde geen theologische vraag, of enige theoretische beschouwing rond deze of gene godsdienst. Maar ging voort op jouw bewering dat de islam mijn (als burger van dit land) rechten zou beperken.

Hoe dan wel ? Ik voel geen enkele beperking en weet totaal niet wat jou zo verontrust lijkt te maken
Misschien moet ik u het principe anders proberen duidelijk maken.

Kijk, lees deze zin:

Het VB zegt dat alleen moslimrechten bestaan, mensenrechten, zoals wij ze kennen, bestaan niet.

Voelt u de razernij opkomen? Goed, vervang nu "het VB" door "De islam".

Begrijp je het nu?
Oud 1 juni 2022, 19:44   #328
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Max, jij draait meestal niet rond de pot : wil jij eens duidelijkheid geven of het Blok nu enkel islamieten wil expulseren of alle andere rassen en met prioriteit de afrikanen ?
Islamieten hebben prioriteit omdat ze het meest overlast veroorzaken en het meest hun cultuur/religie komen opdringen. Maar dat betekent niet dat er geen probleem is met omvolking door andere vreemdelingen.

Oud 1 juni 2022, 19:57   #329
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kun je niet beter effe met Xenophon de violen gelijk stellen, want jij zegt nu diametraal het tegenovergestelde als wat hij stelt...

-zit het probleem bij de makak ? (old style Vlaams Blok)
-zit het probleem enkel bij de islamieten ? (new style marketing Vlaams Belang als ontsnappingsroute om geen racist als predicaat mee te krijgen)
-of zijn ze allemaal rot, maar.... please... zeg dat dan.
Please enlighten us.
zo te zien wil je simplisme tot kunst verheffen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 20:02   #330
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus uit de vaststelling dat ze dergelijk bruin-ranzig discours NIET hanteren, concludeer jij dat ze het in realiteit wel onderschrijven ?

Dat zijn synoniemen, Schoof...

- neen, niet ongenuanceerd beschimpen... Dat is veeeel te zacht... Uit alle macht bestrijden, bespuwen, systematisch hun onmenselijkheid aan de kaak stellen, en hun hypocrisie ontmaskeren.

-tot voor enkele jaren is copy/paste hetzelfde als anno 2022 of 1992, toen hun Hauptmann zijn leiddraad schreef hoe men alle 'vreemdelingen' moet expulseren. Nil novi sub sole.

Hij doet wat elke marketeer doet : de boel met gladde praatjes wat proberen te fatsoeneren, zonder echter inhoudelijk iets te veranderen. Moest hij dat echt willen doen, dan zou hij beginnen met de antwerpse beerput te ledigen en bv PhDW en Van Rooy uit de partij te stampen.
U doet veel moeite, maar kunt toch je haat tegenover ongeveer een kwart van de Vlaamse bevolking niet verbergen, enkel en alleen omwille van hun politieke keuze in het kieshokje.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 20:06   #331
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heel ons strafsysteem gaat nochtans uit van de gedachte dat eens de straf is uitgezeten, je een nieuwe start verdient.
Ons strafsysteem is een juridische realiteit. Het principe van een tweede kans na het uitzitten van de straf is een juridisch pareltje dat erg belangrijk is.

De sociologische en psychologische realiteit zijn wel even anders. Zo ben ik best wel bereid om heel wat mensen een tweede kans te geven, maar in sommige gevallen zal me dat niet lukken. (de beste optie dan is: afstand houden)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 1 juni 2022, 20:11   #332
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kun je niet beter effe met Xenophon de violen gelijk stellen, want jij zegt nu diametraal het tegenovergestelde als wat hij stelt...

-zit het probleem bij de makak ? (old style Vlaams Blok)
-zit het probleem enkel bij de islamieten ? (new style marketing Vlaams Belang als ontsnappingsroute om geen racist als predicaat mee te krijgen)
-of zijn ze allemaal rot, maar.... please... zeg dat dan.
Please enlighten us.
Lees eens een krant.

Oud 1 juni 2022, 20:29   #333
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
?
Stoffeer die bewering eens als je wil...
Ik heb hier reacties van belgicisten gelezen dat ze voor de absolute neutraliteit waren, direct kop in het zand dus, want dan kan die vlag niet, en krijgt de moslimhaat dus weer gelijk.
Maar begrijp ik hieruit dat je er wél een inperking van je rechten in ziet?
In dat geval heb je net bewezen dat islam wel degelijk je rechten wil afpakken.
Oud 1 juni 2022, 20:40   #334
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Misschien moet ik u het principe anders proberen duidelijk maken.

Kijk, lees deze zin:

Het VB zegt dat alleen moslimrechten bestaan, mensenrechten, zoals wij ze kennen, bestaan niet.

Voelt u de razernij opkomen? Goed, vervang nu "het VB" door "De islam".

Begrijp je het nu?
Wat jij niet lijkt te begrijpen/accepteren is dat uitspraken ergens in de bergen van Kandahar of de woestijnbak van Mekkah nul komma nul draagwijdte hebben buiten de perimeter van hun leefwereld.

In de ontwikkelde wereld (= de westerse wereld) is men niet bezig met Shariah bullshit noch met de shit die pijpekrullen Joden menen als voorbeeld te moeten volgen. Idem zo met de adepten van de Romeinse versie van het Jodendom (het christianisme) of zijn latere poging tot terugkeer naar de originele versie (= het protestantisme)
Oud 1 juni 2022, 20:45   #335
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Behalve als het extreemrechtse misdaden zijn.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 20:48   #336
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
In de ontwikkelde wereld (= de westerse wereld) is men niet bezig met Shariah bullshit noch met de shit die pijpekrullen Joden menen als voorbeeld te moeten volgen. Idem zo met de adepten van de Romeinse versie van het Jodendom (het christianisme) of zijn latere poging tot terugkeer naar de originele versie (= het protestantisme)
Ah, dus die aanslagen in Zaventem hebben wij maar gedroomd?
Die Franse leraar die vermoord werd omdat hij een cartoon getoond had van een jihad strijder, dat was ook maar een droom?
Charlie Hebdo?
Onbestaande.
Aanslag op het Joods museum?
Panda weet van niets.
Regenboogvlag leidt tot rellen?
Panda doet alsof zijn neus bloedt.
Je steekt je kop in het zand, zoveel is duidelijk.
Oud 1 juni 2022, 20:53   #337
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
U doet veel moeite, maar kunt toch je haat tegenover ongeveer een kwart van de Vlaamse bevolking niet verbergen, enkel en alleen omwille van hun politieke keuze in het kieshokje.
Mijn haat is niet gericht tgo de idioten die ervoor stemmen, achterlijk zijn is in een democratie niet verboden. Maar wel tgo de Heydrich-Goebbels-Degrelle-Verschaeve-Mengele bende die doet alsof ze een normale politieke partij zijn en ondertussen het mentaal zwakste segment van de bevolking manipuleren om voor hun infecte en desastreuse ideologie te stemmen.
Oud 1 juni 2022, 20:55   #338
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Mijn haat is niet gericht tgo de idioten die ervoor stemmen, achterlijk zijn is in een democratie niet verboden. Maar wel tgo de Heydrich-Goebbels-Degrelle-Verschaeve-Mengele bende die doet alsof ze een normale politieke partij zijn en ondertussen het mentaal zwakste segment van de bevolking manipuleren om voor hun infecte en desastreuse ideologie te stemmen.
Kop diep in het zand.
Er zijn geen problemen met moslims.
Alles gaat goed.
Als ik de problemen niet zie, zijn ze er niet...
Oud 1 juni 2022, 20:59   #339
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde;9970309[B
]Ik heb hier reacties van belgicisten gelezen dat[/b] ze voor de absolute neutraliteit waren, direct kop in het zand dus, want dan kan die vlag niet, en krijgt de moslimhaat dus weer gelijk.
Maar begrijp ik hieruit dat je er wél een inperking van je rechten in ziet?
In dat geval heb je net bewezen dat islam wel degelijk je rechten wil afpakken.
Mijn vraag was om jouw bewering te stofferen, niet om er een extra laagje zever overheen te leggen...

"ik heb hier gelezen dat..." is huisvrouwen-gelul, hou het bij controleerbare feiten en bronnen aub. We zijn hier tenslotte niet op het theekransje van de boemelies van het ACW of nog erger.
Oud 1 juni 2022, 21:01   #340
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Mijn vraag was om jouw bewering te stofferen, niet om er een extra laagje zever overheen te leggen...
Mooi gekronkeld om niet op de vraag te hoeven te antwoorden.
Jij beweerde dat je op geen enkele manier voelt dat vanuit de islam geprobeerd wordt je rechten af te pakken.
Ik geef u een concreet voorbeeld, en je loopt ervan weg.
Je steekt gewoon je kop in het zand, daar kan uw gescheld niets aan veranderen.
U zult er ook geen kiezers mee terugwinnen.
Mensen stemmen niet op een partij omdat ze uitgescholden worden omdat ze voor iets anders stemmen.

Citaat:
"ik heb hier gelezen dat..." is huisvrouwen-gelul, hou het bij controleerbare feiten en bronnen aub. We zijn hier tenslotte niet op het theekransje van de boemelies van het ACW of nog erger.
Het huisvrouwengelul dat ik van jou en andere belgicisten gelezen heb, dus.
Maar concreter en feitelijker dan de aanslagen in Zaventem, de aanslag op het Joods museum, Charlie Hebdo, enz. gaat het niet worden.
Maar u loopt er voor weg...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 1 juni 2022 om 21:05.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be