Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 april 2003, 19:30   #321
torvicx
Provinciaal Statenlid

torvicx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
De sexuele geaardheid maakt een onderscheid ( de hersenen ) niet de geslachtsorganen want die blijven PERFECT functioneren. Het ligt dus aan hun geaardheid en niet aan de anatomisch-fysiologische kenmerken van de penis.
EINDELIJK!

Ik ben blij dat je het nu eindelijk zelf inziet...
Wezen, WAT zie ik eindelijk zelf in ......?

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2003, 19:34   #322
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
De sexuele geaardheid maakt een onderscheid ( de hersenen ) niet de geslachtsorganen want die blijven PERFECT functioneren. Het ligt dus aan hun geaardheid en niet aan de anatomisch-fysiologische kenmerken van de penis.
EINDELIJK!

Ik ben blij dat je het nu eindelijk zelf inziet...
Wezen, WAT zie ik eindelijk zelf in ......?
Dat seksuele geaardheid niets te maken heeft met de geslachtsorganen of met de anatomisch-fysiologische kenmerken van de penis.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2003, 19:46   #323
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2003, 19:48   #324
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 13 april 2003, 19:50   #325
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Sorry hoor Paulus, ik antwoord slechts ...

Citaat:
Citaat:
Citaat:
In welke zin is dat zo ? Dat de penis voor hen geen heterosexuele gerichtheid heeft ?
In de zin dat ze geen erectie krijgen (hetgeen toch handig is als je een beetje aan procreatie wil doen) van het zien van de geslachtsdelen van de andere sexe. Ze krijgen die erectie wèl bij het zien van de edele delen van de eigen sexe.
Homo's dus .....

Welnu de penis van een homo is in NIETS te onderscheiden van een penis van een hetero. Nergens maken anatomie boeken onderscheid tussen geslachtsorganen van homo"s en van hetero"s . OOk homo"s kunnen zich voortplanten ......
Tenandere ; een impotente heterosexueel zal ook problemen krijgen met erecties , dat neemt toch niet weg dat ook zijn penis als geslachtsorgaan een heterosexuele gerichtheid heeft (ookal krijgt ook hij geen erectie bij het zien van een vagina ) .....
Nou wat kun je dan in heel deze posting van A tot Z lezen dan ? Geslachtsorganen kennen geen aard het zijn sex-instrumenten (homo"s komen toch ook klaar ) , feit is echter wel dat ze fysiologisch en anatomisch naar het tegenovergestelde geslachtsorgaan verwijzen, niet dan ..... ?
Als je een penis onderzoekt dan verwijst die toch naar een vagina ( als complementair orgaan) en een vagina naar een penis ....

In een heterosexuele relatie wordt de verwijzing naar het tegenovergestelde geslacht behouden, waardoor het sexuele contact in het verlengde ligt van de gerichtheid/ verwijzing van het geslachtsorgaan.
Terwijl bij een homosexueel contact die verwijzing naar het tegenovergestelde geslacht(sorgaan) per definitie niet gehonoreerd wordt aangezien het andere geslacht uit grond van het homosexuele contact niet vertegenwoordigd kan zijn als sexpartner.

Homo"s en hetero"s gebruiken dus hetzelfde sex-instrument voor sexuele activiteiten. Maar homo"s dienen vanuit hun geaardheid ( hersenen ) de heterogerichte sexorganen ( zodus verwijzend naar hun complementair geslachtsorgaan) te gebruiken in een context waar het object van de verwijzing per definitie uitgesloten is , aangezien het om een homosexueel contact gaat .....

Oud 13 april 2003, 19:51   #326
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hebben jullie er NOG niet genoeg van!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!
Oud 13 april 2003, 19:52   #327
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik wil het zelfs zo stellen ;

Citaat:
Homosexuelen hebben geen aan hun eigen sexuele geaardheid SPECIFIEK bedoelde geslachtsorganen om hun sexuele genoegens te uiten, ze zijn aangewezen op DEZELFDE organen als de heterosexuelen.
Maar deze geslachtsorganen zijn objectief gericht op de tegenovergestelde sexe (een anatomisch-fysiologisch observeerbare vaststelling ).
Terwijl deze laatste ( die tegenovergestelde sexe dus ) in een homosexuele verhouding per definitie niet betrokken is...
Zodus : in een homosexuele relatie kan men niet anders dan ONeigenlijk gebruik maken van de EIGEN geslachtsorganen omdat de homo-geaardheid TEGEN de heterosexuele verwijzing van deze geslachtsorganen gericht is.
De sexuele daad wordt op hetzelfde geslacht gericht maar de geslachtsorganen waarmee dat verricht wordt verwijzen door hun anatomische en fysiologische werking en constructie naar het tegenovergestekde geslacht .....

Met andere woorden ; opdat een homo aan zijn sexuele behoefte zou kunnen voldoen , dient een deel van zijn natuur ( zijn geaardheid, wat met zijn geslachtsorganen niets te maken heeft maar wel met delen van zijn hersenen ) tegen een ander deel van zijn natuurlijke constitutie in te gaan ( de heterogerichtheid van zijn eigen geslachtsorganen die in niets verschillen met die van de hetero"s ).

De GESLACHTsorganen zijn niet asexueel of polysexueel, je hebt mannelijke en vrouwelijke geslachtsorganen, die in hun anatomie en fysiologie naar de tegenovergestelde geslachtsorgaan verwijzen (wat niet zo verwonderlijk is want oorspronkelijk kon de ongeboren foetus nog een geslacht in een van beide richtingen ontwikkelen vanuit HETZELFDE orgaan ) . Je kunt als hermafrodiet ze allebei meegekregen hebben, of voor mijn part door een gril van de natuur er geen hebben, maar er bestaat geen DERDE soort geslachtsorgaan dat homogericht zou zijn....

Het is met heterosexueel-gerichte geslachtsorganen ( dit is dus hun lichamelijke constitutie die dezelfde is als die van de hetero"s ) waarmee homo"s aan hun sexuele voorkeur/geaardheid (dit ligt dan aan hun hersenen, waar verschillen waar te nemen zijn met die van de hetero"s ) uiting moeten geven.

Heterosexueel contact gebruikt de GESLACHTsorganen in EIGENLIJKE ZIN, aangezien hun sexuele geaardheid op het andere geslacht gericht is, terwijl homosexueel contact in ONEIGENLIJKE ZIN gebruikt wordt omdat de sex-organen naar het tegenovergestelde geslacht verwijzen maar de homo-geaardheid de sexuele contact op HETZELFDE geslacht richt en op deze wijze aan de bevrediging van de sexuele behoefte kan komen.

Welnu : gebruiken homosexuelen in hun sexueel verkeer hun geslachtsorganen oneigenlijk of niet ? WIJKEN ze af van de heterosexuele gerichtheid van deze geslachtsorganen of niet ? Gaat de homo-geaardheid TEGEN de heterosexuele gerichtheid van de geslachtsorganen in of niet ?
[list]o

Oud 13 april 2003, 19:54   #328
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Wind je toch niet zo op Paulus, ik geef onze vriend gewoon wat leesvoer om vannacht rustig te kunnen herkauwen .....

Oud 13 april 2003, 19:59   #329
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wind je toch niet zo op Paulus, ik geef onze vriend gewoon wat leesvoer om vannacht rustig te kunnen herkauwen .....
Hmm.. opwindend vind ik het gegeven niet echt

Oud 13 april 2003, 20:01   #330
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hmm.. opwindend vind ik het gegeven niet echt

Nou anderen misschien wel, mensen wijken af in wat ze opwinded vinden ........

Oud 13 april 2003, 20:04   #331
bartje
Minister-President

Standaard

Ja genoeg voer, en voer waar in niets staat bewezen dat homofilie pervers is... dus we blijven er bijgevolg op wachten.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2003, 20:09   #332
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Ja genoeg voer, en voer waar in niets staat bewezen dat homofilie pervers is... dus we blijven er bijgevolg op wachten.
Mooi dan blijf ik wachten totdat gij leert lezen en denken EN ertegen kunt dat homofilie en perveersie in een adem genoemd worden .....
Ga dan maar eens in in wat ik geschreven heb, angst jaag je misschien weg door te fluiten, argumenten daarentegen .....

En daarbij jouw blinde ontkenning per definitie kennen we reeds die kunnen we nu zelf ook posten .....

Oud 13 april 2003, 20:11   #333
bartje
Minister-President

Standaard

En we blijven maar wachten, wachten, wachten, Raf, ik, Superstaaf, en nog véél anderen hebben hier al genoeg argumenten aangehaald dat homofilie niet pervers is, het kan totaal niet aangetoond worden. Dus nogmaals bewijs dat homofilie pervers is?
Oud 13 april 2003, 20:13   #334
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Als jullie aan pagina 2641 zitten, kom ik nog eens kijken!

Oud 13 april 2003, 20:15   #335
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
En we blijven maar wachten, wachten, wachten, Raf, ik, Superstaaf, en nog véél anderen hebben hier al genoeg argumenten aangehaald dat homofilie niet pervers is, het kan totaal niet aangetoond worden. Dus nogmaals bewijs dat homofilie pervers is?
Jij hebt helemaal niets beargumenteerd, dat kan iedereen vaststellen.
Waar heb jij aangetoond dat homofilie niet pervers is, aangezien je in een van je laatste postings zelf gesteld hebt dat je dat niet KON. Je had daar een akt voor nodig of zoiets ......

Oud 13 april 2003, 20:15   #336
bartje
Minister-President

Standaard

Bewijs dat homofilie pervers is?
Oud 13 april 2003, 20:22   #337
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil het zelfs zo stellen ;

Citaat:
Homosexuelen hebben geen aan hun eigen sexuele geaardheid SPECIFIEK bedoelde geslachtsorganen om hun sexuele genoegens te uiten, ze zijn aangewezen op DEZELFDE organen als de heterosexuelen.
Maar deze geslachtsorganen zijn objectief gericht op de tegenovergestelde sexe (een anatomisch-fysiologisch observeerbare vaststelling ).
Terwijl deze laatste ( die tegenovergestelde sexe dus ) in een homosexuele verhouding per definitie niet betrokken is...
Zodus : in een homosexuele relatie kan men niet anders dan ONeigenlijk gebruik maken van de EIGEN geslachtsorganen omdat de homo-geaardheid TEGEN de heterosexuele verwijzing van deze geslachtsorganen gericht is.
De sexuele daad wordt op hetzelfde geslacht gericht maar de geslachtsorganen waarmee dat verricht wordt verwijzen door hun anatomische en fysiologische werking en constructie naar het tegenovergestekde geslacht .....

Met andere woorden ; opdat een homo aan zijn sexuele behoefte zou kunnen voldoen , dient een deel van zijn natuur ( zijn geaardheid, wat met zijn geslachtsorganen niets te maken heeft maar wel met delen van zijn hersenen ) tegen een ander deel van zijn natuurlijke constitutie in te gaan ( de heterogerichtheid van zijn eigen geslachtsorganen die in niets verschillen met die van de hetero"s ).

De GESLACHTsorganen zijn niet asexueel of polysexueel, je hebt mannelijke en vrouwelijke geslachtsorganen, die in hun anatomie en fysiologie naar de tegenovergestelde geslachtsorgaan verwijzen (wat niet zo verwonderlijk is want oorspronkelijk kon de ongeboren foetus nog een geslacht in een van beide richtingen ontwikkelen vanuit HETZELFDE orgaan ) . Je kunt als hermafrodiet ze allebei meegekregen hebben, of voor mijn part door een gril van de natuur er geen hebben, maar er bestaat geen DERDE soort geslachtsorgaan dat homogericht zou zijn....

Het is met heterosexueel-gerichte geslachtsorganen ( dit is dus hun lichamelijke constitutie die dezelfde is als die van de hetero"s ) waarmee homo"s aan hun sexuele voorkeur/geaardheid (dit ligt dan aan hun hersenen, waar verschillen waar te nemen zijn met die van de hetero"s ) uiting moeten geven.

Heterosexueel contact gebruikt de GESLACHTsorganen in EIGENLIJKE ZIN, aangezien hun sexuele geaardheid op het andere geslacht gericht is, terwijl homosexueel contact in ONEIGENLIJKE ZIN gebruikt wordt omdat de sex-organen naar het tegenovergestelde geslacht verwijzen maar de homo-geaardheid de sexuele contact op HETZELFDE geslacht richt en op deze wijze aan de bevrediging van de sexuele behoefte kan komen.

Welnu : gebruiken homosexuelen in hun sexueel verkeer hun geslachtsorganen oneigenlijk of niet ? WIJKEN ze af van de heterosexuele gerichtheid van deze geslachtsorganen of niet ? Gaat de homo-geaardheid TEGEN de heterosexuele gerichtheid van de geslachtsorganen in of niet ?
[list]o
De redenering zou misschien nog kunnen opgaan als hetero's ALLEEN seks hadden om kindjes te verwekken. Aangezien dat niet altijd (of zelfs meestal niet) het geval is, gebruiken ze hun geslachtsorganen met een ander doel dan louter procreatie en volgens jouw redenering dus ONEIGENLIJK. Als ik jouw redenering volg, kan ik alleen maar concluderen dat seks tussen hetero's "pervers" is.

Citaat:
Oud 13 april 2003, 20:23   #338
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Bewijs dat homofilie pervers is?
Nou speciaal voor een untermensch als jij dan :

Homofilie is pervers omdat twee natuurlijke gegevens met elkaar in conflict komen bij de uitvoering van de homofiele sexualiteit.

De geaardheid van hun voorkeur ( hun hersenen ) laat de gerichtheid van hun geslachtsorganen ( die identiek zijn aan die van heterosexuelen, zodus daar in niet in verschillen ook niet in de complementariteit met de tegengestelde geslachtsorganen van de andere sexe ) niet alleen niet tot haar recht komen maar gaat er zelfs TEGEN IN, aangezien de andere sexe waar de geslachtsorganen mee complimentair zijn per definitie uitgesloten is van de homogerichte sexualiteit.

voila omdat je zulke mooie ogen hebt schatje .......
XXX

Oud 13 april 2003, 20:25   #339
bartje
Minister-President

Standaard

Ooit ergens bewezen wat je daar neerschrijft??? Nee me dunkt. En zoals Raf schrijft wat dan met hetero's die geen kinderen kunnen krijgen, of al kinderen hebben etc. etc. etc. zijn die ook pervers??? Geef daar eens een antwoord op. Homofilieis liefde tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht. Zij hebben sex met elkaar maar of dat nu pervers is??? Zou niet weten wat?
Oud 13 april 2003, 20:26   #340
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Heb ik 10 postings geleden dan niet gesteld dat er ook afwijkend heterosexueel contact was dan ? Maar dat homo"s op dubbele wijze afwijken ..... Eindelijk lees je wat ik post .....

Nou slimme Raffie Raf, mijn redenering gaat zelfs dan op.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be