![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#324 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#325 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#326 |
Europees Commissaris
|
![]() ORDE!! Alsjeblief seg, iedereen hier, probeer een discussie te voeren op basis van argumenten zonder elkaar persoonlijk te beginnen viseren etc. (dat geldt ook voor u Bartje)
En sorry Godfried dat ik er in het midden van de nacht niet direct veel aandacht aan besteed of ik dt fouten maak, maar ik denk dat dat hier wel het minste is ook en het is maar beetje kleintjes om daarover te beginnen vitten, Het gaat over inhoud!!!! En dat moeders de bron zijn van elke economische activiteit is wel een zeer religieus getinte uitspraak lijkt mij zo, als licenciaat in de economie zou ik iets meer deskundigheid verwachtten van jou. Ik blij mij afvragen waarom u zo'n problemen heeft omtrent bisexualiteit (en niet met homosexualiteit, ten slotte kunnen bisexuelen zich nog voort planten, en dat is een argument van waaruit u misschien nog zou kunnen redeneren ingegeven door u geloofsovertuiging) maar ik vind het wel alles behalve dat u het op 1hoopje gooit met strafbare feiten!! zoals pedofilie etc. en daar u allen zulke fervente aanhangers bent van het Grieks en Latijn, wie is Mvr Coolen om te veroordelen wat reeds onder de Grieken de meest normale zaak van de wereld was (nl bisexualiteit) Ik herhaal even mijn vraag of er geen aparte topic is over onderwijs? Ik vind helemaal niet dat de onderwijsvrijheid beknot dient te worden en ik vind het helemaal niet correct dat de verschillende onderwijsnetten niet dezelfde behandeling krijgen en net daarom is het veel beter en gestructureerder om 1onderwijsnet te hebben (bent u in alle eerlijkheid niet gewoon bang dat dat tot gevolg zou hebben dat er ook op uw katholieke - bijna allochtoon-vrije school - ook allochtonen zullen toestromen ?) En Jan ivm die abortus ik zei ik zal i NIET veroordelen. Maar goed dat is een punt waar discussie geen zin heeft daar het toch onmogelijk is om u van mijn standpunt te overtuigen en visa versa, al is dat natuurlijk ook niet echt meer nodig navenant abortus en euthanasie opgenomen zijn in de wetgeving. U redenatie ivm de burgemeester gaat anders toch heus wel niet op (voorlopig) want - zelfs wanneer de burgemeester rechtstreeks verkozen zou worden - nooit zal De Winter (en het VB) een meerderheid achter zich krijgen in de gemeenteraad. Bijgevolg is besturen ook onmogelijk en dit is helemaal niet ondemocratisch want de meerderheid beslist doodeenvoudig (en bij die meerderheid hoort het VB dus niet bij) Ik vind het trouwens best wel een boeiende discussie ondertussen ondanks alles ![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#328 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat die rechtstreekse burgemeestersverkiezing betreft, als dat FDW zal zijn tegen een andere kandidaat die niet uit VLD kamp zou komen zou mijn keuze héél vlug gemaakt zijn. Maar ik berust op het gezond verstand van de Antwerpenaren. |
||
![]() |
![]() |
#329 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#330 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#331 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#332 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#333 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk met toon dat hij bedoelt : tegenspreken. En ja, da's iets modern hé. Komt ook niet voor in oud noch nieuw testament waarschijnlijk. |
|||
![]() |
![]() |
#334 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#335 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#336 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaam Blok 8:a "De overheid moet misbruiken voorkomen en de economische ontwikkelingen zonodig bijsturen op cultureel, sociaal en ecologisch vlak"
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaams Blok 3:e Kinderbijslag
Kan ik mij in terugvinden! ![]() 'k verschiet er zelf van ![]() Waarom de herverdeling tussen lage en hoge inkomsten daar nu bijgesleurd wordt snap ik echter NIET. |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Nog altijd geen antwoord van onze Jan? Hij moet nu toch al kans gehad hebben om met zijn companen te overleggen over een mogelijke uitleg van het VB-programma?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#339 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#340 | ||
Gouverneur