![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
DAAR GAAT HET NU HEEL DE TIJD OM EN MEER WILLEN WE OOK NIET ZEGGEN en al de rest is flauwekul neem eens een koopjeskrant ge kunt ze denk ik ook op t internet vinden en zoek mij een kamer voor 3000fr niet voor mij maar om zelf te zien wat de echte prijzen zijn en niet de prijzen die gij in uwe kop nog hebt zitten... Ik heb eens mensen gekend en die hadden den besten huisbaas die ge u kunt voorstellen met alle respect maar nen ouwe mens gelijk gij die van de hedendaagse prijzen geen benul heeft en die dus flink onder de prijs verhuurt als ik zone huisbaas zou vinden ? ik zou hem in zijn waan laten maar zijn kot zou k niet afbreken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En was het bijna vergeten , die zelfde slaapkamerkes die ze als "studentenkot" verhuren aan pakweg 200€ verhuren ze meestal ook nog als domiciel bovenop aan een andere (die er nooit komen) . Soms 2 of 3 domiciels op één kamer + student . Dus hoeveel brengt dat op? 200 + 125 +125 + 125 = 575€ voor een "slaapkamerke" En zeg nu nog eens dat het normaal en goedkoop is? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 maart 2005 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
|
![]() Voila 200 euro dat is het absolute minimum voor een studenten-kamer
en dan hebt ge geen luxe een lavaboke gemeenschappelijke wc en douche
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat juist de huurders de prijzen opgedreven hebben door steeds meer eisen te gaan stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
|
![]() en wat vooral is dat is dat er zo veel profiteurs zijn die ons arm houden omdat we aan hen schatplichtig zijn
en dat die loempe arbeiders ons dan de schuld nog geven laf vind ik dat op de echte profiteurs durven ze niks zeggen en omdat ze gefrustreerd zijn omdat ze loonslaafjes mogen zijn denken ze dan wat te kunnen komen afgeven op ons. laf werkvolk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() Citaat:
graag de quote dan
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
|
![]() Citaat:
onder de 500 euro in brasschaat mag zelfs een appartement zijn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Virtueel ; PATS Allee wat mankeert er nu weer aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
|
![]() Citaat:
virtueel ook pats
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
|
![]() Citaat:
Ja omdat u generatie dat gepikt heeft bij ons zal da nie waar zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mama, papa en junior. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft geen zeggenschap over de eigendom van iemand anders. Lees er de rechten van de mens nog maar eens op na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net vanwege de huurproblematiek die de pan uitrijst wordt er van de overheid een grens gemaakt nu. Niet voor niks dus! (want tegen dat die gasten wakker schieten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
|
![]() Citaat:
diene mens zijn recht op eigendom ? of mijn recht op huisvesting ? wat gaat er voor ? antwoord aub met 1 vd twee mogelijkhheden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |