![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook niet dezen die pertinent weigeren ontrent eenzelfde thema zoals communautaire zaken, elke samenwerking weigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 29 augustus 2005 om 23:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het immense zeikgehalte van hun oeuvre is het enige raakpunt. De verschillen tussen beiden hun vocale werken zijn parate kennis. Uw leraar (m/v) zag u waarschijnlijk graag om u dergelijke simplistische vraag als geschenk te geven. Ik vermoed dat uw examen niveau muziekschool was?
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 30 augustus 2005 om 06:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bah! Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen hoor. Uw prof zal het ook affreuse muziek gevonden hebben. ![]() De verschillen tussen beide zijn nochtans enorm. Maar ik denk niet dat hier iemand geïnteresseerd is in een exposee daarover.
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Nu kan je m.i. de werken van Verdi en Wagner toch nog als muziek omschrijven. Ik weet niet of je bekend bent met de 20ste eeuwse 'muziek', zoals Schönberg, Cage, Glass, etc...? Als Verdi en Wagner zeikbakken zijn, dan zijn Schönberg, Cage en consoorten zeikbakken in het kwadraat ![]() [size=1]Edit:[/size]
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 30 augustus 2005 om 08:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |||||
Burger
|
![]() Citaat:
Maar beloofd , zal het niet meer doen... Luke[edit] [size=1]Edit:[/size]
geen Laatst gewijzigd door luke dierick : 30 augustus 2005 om 11:13. Reden: gebrek aan tekst |
|||||
![]() |
![]() |