Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2005, 20:34   #321
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Ik zou meer zeggen: kritiek is iets anders dan constant dezelfde veralgemenende zever over 'de' linkiewinkies en sossen te spuien.
bij mij moeten typen die beginnen over linkse ratten, of rechtse zakken alvast niet een discutie beginnen!
Ook niet dezen die pertinent weigeren ontrent eenzelfde thema zoals communautaire zaken, elke samenwerking weigeren.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 23:08   #322
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid

Pier den Drol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Hoe durft gij sentimentele Verdi-rotzooi vergelijken met het tijdeloos meesterwerk van Auber!!!
Uw muzikale smaak is duizendmaal perverter dan die van K3- en Eddy Wally-fans.
Manman.
Enkel Wagner schreef dégoutantere draken dan die Italiaanse zeikbak!
'Vergelijk de opera's van Verdi met die van Wagner', dat was mijn vraag op het examen van Muziekgeschiedenis. Spijtig genoeg raakte ik niet verder dan het opsommen der nationaliteiten van beide heren. Had ik nou maar gezegd dat het beide zeikbakken waren die nog niet aan de enkels van Eddy Wally raakten...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pier den Drol on 30-08-2005 at 00:21
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Hoe durft gij sentimentele Verdi-rotzooi vergelijken met het tijdeloos meesterwerk van Auber!!!
Manman.
'Vergelijk de opera's van Verdi met die van Wagner', dat was mijn vraag op het examen van Muziekgeschiedenis. Spijtig genoeg raakte ik niet verder dan het opsommen der nationaliteiten van beide heren. Had ik nou maar gezegd dat het beide zeikbakken waren die nog niet aan de enkels van Eddy Wally raakten...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Manman.
'Vergelijk de opera's van Verdi met die van Wagner', dat was mijn vraag op het examen van Muziekgeschiedenis. Spijtig genoeg raakte ik niet verder dan het opsommen der nationaliteiten van beide heren. Had ik nou maar gezegd dat het beide zeikbakken waren die nog niet aan de enkels van Eddy Wally raken...[/size]
[/edit]
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello

Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 29 augustus 2005 om 23:21.
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 02:04   #323
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
'Vergelijk de opera's van Verdi met die van Wagner', dat was mijn vraag op het examen van Muziekgeschiedenis.
Een kadoo-vraag.

Citaat:
Spijtig genoeg raakte ik niet verder dan het opsommen der nationaliteiten van beide heren. Had ik nou maar gezegd dat het beide zeikbakken waren die nog niet aan de enkels van Eddy Wally raakten...
Een goed uitgangspunt.
Het immense zeikgehalte van hun oeuvre is het enige raakpunt.

De verschillen tussen beiden hun vocale werken zijn parate kennis.
Uw leraar (m/v) zag u waarschijnlijk graag om u dergelijke simplistische vraag als geschenk te geven. Ik vermoed dat uw examen niveau muziekschool was?
Oud 30 augustus 2005, 05:54   #324
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Een kadoo-vraag.

Een goed uitgangspunt.

Uw leraar (m/v) zag u waarschijnlijk graag om u dergelijke simplistische vraag als geschenk te geven. Ik vermoed dat uw examen niveau muziekschool was?
Het was een 'getrokken' vraag, en het niveau universitair. Maar inderdaad, desondanks mijn gebrek aan kennis heeft de prof. mij vriendelijk bejegend. Het was misschien eerder medelijden.[edit]
[size=1]After edit by Pier den Drol on 30-08-2005 at 07:12
Reason:

Citaat:
Een kadoo-vraag.

Een goed uitgangspunt.

Het was een 'getrokken' vraag, en het niveau universitair. Maar inderdaad, desondanks mijn gebrek aan kennis heeft de prof. mij vriendelijk bejegend. Het was misschien eerder medelijden.[/size]

Citaat:
Een kadoo-vraag.

Een goed uitgangspunt.

Unief.[/size]
[/edit]
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello

Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 30 augustus 2005 om 06:12.
Oud 30 augustus 2005, 07:50   #325
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Raar hé, voor een Vurige Voorstander van de 'directe democratie', altijd op de kap zitten van iemand die toevallig respect heeft voor een ideologie die u zwaar tegen de borst stuit.
Zeg menneken, een voorstander van democratie moet masochist zijn of wat? Is het niet juist erg logisch dat democraten gruwen van totalitaire ideologiëën en leiders, die niets anders nastreven dan de mens kneden tot willoze robotten in de hand van staat en partij?

Bah!

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 07:52   #326
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
ik weet dat hij er enorm veel werk ingestoken heeft in ik vind dus dat hij het zeker verdiend om wat boeken te verkopen.
En, lukt dat wat?

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 08:15   #327
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Het was een 'getrokken' vraag, en het niveau universitair.
Okay.
Citaat:
Maar inderdaad, desondanks mijn gebrek aan kennis heeft de prof. mij vriendelijk bejegend. Het was misschien eerder medelijden.
Medelijden?
Neen hoor.
Uw prof zal het ook affreuse muziek gevonden hebben.
De verschillen tussen beide zijn nochtans enorm.
Maar ik denk niet dat hier iemand geïnteresseerd is in een exposee daarover.
Oud 30 augustus 2005, 08:36   #328
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Okay.

Medelijden?
Neen hoor.
Ik ontken ook niet dat er geen verschil is, anders was het waarschijnlijk geen examenvraag waard. Alleen, spijtig genoeg, kon ik de verschillen op het cruciale moment niet opsommen, en dat zou ik nu ook nog niet kunnen (shame on me!). Je hebt ongetwijfeld gelijk dat er hier niemand in een exposee geïnteresseerd zou zijn, op mijzelve na. Ge moogt mij steeds met uw kennis verblijden, daar ik volgende week opnieuw bij de desbetreffende professor op het appel dien te verschijnen .
Nu kan je m.i. de werken van Verdi en Wagner toch nog als muziek omschrijven. Ik weet niet of je bekend bent met de 20ste eeuwse 'muziek', zoals Schönberg, Cage, Glass, etc...? Als Verdi en Wagner zeikbakken zijn, dan zijn Schönberg, Cage en consoorten zeikbakken in het kwadraat [edit]
[size=1]After edit by Pier den Drol on 30-08-2005 at 09:37
Reason:

Citaat:
Okay.

Medelijden?
Neen hoor.
Ik ontken ook niet dat er geen verschil is, anders was het waarschijnlijk geen examenvraag waard. Alleen, spijtig genoeg, kon ik de verschillen op het cruciale moment niet opsommen, en dat zou ik nu ook nog niet kunnen (shame on me!). Je hebt ongetwijfeld gelijk dat er hier niemand in een exposee geïnteresseerd zou zijn, op mijzelve na. Ge moogt mij steeds met uw kennis verblijden, daar ik volgende week opnieuw bij de desbetreffende professor op het appel dien te verschijnen .
Nu kan je m.i. de werken van Verdi en Wagner toch nog als muziek omschrijven. Ik weet niet of je bekend bent met de 20ste eeuwse 'muziek', zoals Schönberg, Cage, Glass, etc...? Als Verdi en Wagner zeikbakken zijn, dan zijn Schönberg, Cage en consoorten zeikbakken in het kwadraat [/size]

Citaat:
Okay.

Medelijden?
Neen hoor.
Ik ontken ook niet dat er geen verschil is, anders was het waarschijnlijk geen examenvraag waard. Alleen, spijtig genoeg, kon ik de verschillen op het cruciale moment niet opsommen, en dat zou ik nu ook nog niet kunnen (shame on me!). Je hebt ongetwijfeld gelijk dat er hier niemand in een exposee geïnteresseerd zou zijn, op mijzelve na. Ge moogt mij daarentegen steeds met uw kennis verblijden, daar ik volgende week opnieuw bij de desbetreffende professor op het appel dien te verschijnen .
Nu kan je m.i. de werken van Verdi en Wagner toch nog als muziek omschrijven. Ik weet niet of je bekend bent met de 20ste eeuwse 'muziek', zoals Schönberg, Cage, Glass, etc...? Als Verdi en Wagner zeikbakken zijn, dan zijn Schönberg, Cage en consoorten zeikbakken in het kwadraat [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 30 augustus 2005 om 08:37.
Oud 30 augustus 2005, 11:09   #329
luke dierick
Burger

Stuur een bericht via Instant Messenger naar luke dierick Stuur een bericht via MSN naar luke dierick Stuur een bericht via Yahoo naar luke dierick
Standaard kan het niet in het nederlands?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor
Kan het aub in het nederlands?
Natuurlijk, maar ik wou aan die forumgenoot even tonen dat wij ook de derde nationale taal voldoende beheersen...Vooral de aanwezigheid van mensen uit de oost-kantons verdienen onze aandacht, meen ik , omdat zij ook een betwistbare geschiedenis kennen ...als belgen...
Maar beloofd , zal het niet meer doen...
Luke[edit]
[size=1]After edit by luke dierick on 30-08-2005 at 12:13
Reason: gebrek aan tekst

Citaat:
Natuurlijk, maar ik wou aan die forumgenoot even tonen dat wij ook de derde nationale taal voldoende beheersen...Vooral de aanwezigheid van mensen uit de oost-kantons verdienen onze aandacht, meen ik , omdat zij ook een betwistbare geschiedenis kennen ...als belgen...
Maar beloofd , zal het niet meer doen...
Luke[/size]

Citaat:
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door luke dierick : 30 augustus 2005 om 11:13. Reden: gebrek aan tekst
luke dierick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be