Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2005, 14:36   #321
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Er was heel veel volk op z'n begrafenis. Wat me opviel: veel jonge gasten en meisjes.
Inderdaad, dat is me ook opgevallen. Net als het weinige "VB-volk" overigens...
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2005, 14:37   #322
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Nachtuil
Kom je v/d crematie?
Was het een lekker vuurtje?
Qua niveau past u met de dag meer bij de BUBbelclub.
Oud 8 oktober 2005, 14:39   #323
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Droom gerust verder thePiano. Het is niet van de dwaze massa dat er iets verwacht wordt. Bert Eriksson wist dat al, we weten dat nu ook allemaal.
Dus Guderian, jij had grootse verwachtingen van den Beer (hieronder links op de foto) en zijn zatte bende? Je hebt ze toch nog allemaal op een rijtje hoop ik?

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by thePiano on 08-10-2005 at 15:39
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Droom gerust verder thePiano. Het is niet van de dwaze massa dat er iets verwacht wordt. Bert Eriksson wist dat al, we weten dat nu ook allemaal.
Dus Guderian, jij had grootse verwachtingen van den Beer (hieronder links op de foto) en zijn zatte bende? Je hebt ze toch nog allemaal op een rijtje hoop ik?

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Dus Guderian, jij had grootse verwachtingen bij deze bende zatlappen van den Beer (hieronder links op de foto) en zijn zatte bende? Je hebt ze toch nog allemaal op een rijtje hoop ik?

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door thePiano : 8 oktober 2005 om 14:39.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2005, 14:39   #324
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Mijn hartje bloeit. Nu nog milieuvriendelijk recycleren...
Uw hart recycleren?!? Rare jongens, die Humo-filosofen.
Oud 8 oktober 2005, 14:40   #325
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Men hoeft al lang geen verwachtingen meer te koesteren omdat de VMO deze al lang heeft ingelost, ze hebben in hun bestaan tenslotte veel verwezenlijkt.
Oud 8 oktober 2005, 14:40   #326
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, dat is me ook opgevallen. Net als het weinige "VB-volk" overigens...
Tja wat had je verwacht? Dat ze hun carière zouden op het spel zetten voor iemand wiens rol reeds lang was uitgespeeld. Ten andere. Waarom is het voor u geen probleem dat een Dewinter naar Israël gaat maar wel een probleem als ie (of andere kopstukken) niet naar die begrafenis komt? De logica die er achter zit is immers identiek.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2005, 14:42   #327
thePiano

Standaard

Citaat:
Men hoeft al lang geen verwachtingen meer te koesteren omdat de VMO deze al lang heeft ingelost, ze hebben in hun bestaan tenslotte veel verwezenlijkt.
Economisch gezien was de VMO inderdaad een Vlaams wonder. De brouwerijen gingen haast failliet toen den Beer zijn café Odal sloot.
Oud 8 oktober 2005, 14:42   #328
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Een simpele barbecue... alleen een zeer indringende, onplezierige en zure stank.
Hou misschien in het vervolg uw bakkes dicht, dan zal het minder stinken.
Oud 8 oktober 2005, 14:44   #329
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Tja wat had je verwacht? Dat ze hun carière zouden op het spel zetten voor iemand wiens rol reeds lang was uitgespeeld. Ten andere. Waarom is het voor u geen probleem dat een Dewinter naar Israël gaat maar wel een probleem als ie (of andere kopstukken) niet naar die begrafenis komt? De logica die er achter zit is immers identiek.
Neen, dat is hij niet. Maar de reden is niet bestemd voor een forum als dit.
Oud 8 oktober 2005, 14:46   #330
thePiano

Standaard

[size=3]Ik heb me altijd wel geamuseerd met de bijnamen die ze elkaar gaven en waardoor op den duur niemand meer de echte namen kende (wat zeker niet de bedoeling is geweest want daar waren ze veel te stom voor): Grijze Maurice, Schele Fons, Zot Gusje van de Voilkar, Pietje de Dood, den Blauwe Geschelpte, Fraans Zwaans, Altijd Zat, Smalle Flora, Mariette Dikke Tet enz... Een waar gemis die VMO'rs van toen.[/size]

Ps: let op de mannen op de foto: ze lopen echt alle kanten op, niemand weet waar ze naar toe moeten, niet moeilijk te weten dat hun aanvoerder een gediplomeerde alcolieker was.

[edit]
[size=1]After edit by thePiano on 08-10-2005 at 15:58
Reason:

[size=3]Ik heb me altijd wel geamuseerd met de bijnamen die ze elkaar gaven en waardoor op den duur niemand meer de echte namen kende (wat zeker niet de bedoeling is geweest want daar waren ze veel te stom voor): Grijze Maurice, Schele Fons, Zot Gusje van de Voilkar, Pietje de Dood, den Blauwe Geschelpte, Fraans Zwaans, Altijd Zat, Smalle Flora, Mariette Dikke Tet enz... Een waar gemis die VMO'rs van toen.[/size]

Ps: let op de mannen op de foto: ze lopen echt alle kanten op, niemand weet waar ze naar toe moeten, niet moeilijk te weten dat hun aanvoerder een gediplomeerde alcolieker was.

[/size]

[size=1]After edit by thePiano on 08-10-2005 at 15:58
Reason:

Ps: let op de mannen op de foto: ze lopen echt alle kanten op, niemand weet waar ze naar toe moeten, niet moeilijk te wetn dat hun aanvoerder een gediplomeerde alocolieker was.

[/size]

[size=1]After edit by thePiano on 08-10-2005 at 15:54
Reason:

[size=3]Ik heb me altijd wel geamuseerd met de bijnamen die ze elkaar gaven en waardoor op den duur niemand meer de echte namen kende: Grijze Maurice, Schele Fons, Zot Gusje van de Voilkar, Pietje de Dood, den Blauwe Geschelpte, Fraans Zwaans, Altijd Zat, Smalle Flora, Mariette Dikke Tet enz... Een waar gemis die VMO'rs van toen.[/size]

Ps: let op de mannen op de foto: ze lopen echt alle kanten op, niemand weet waar ze naar toe moeten.

[/size]

[size=1]After edit by thePiano on 08-10-2005 at 15:52
Reason:

[size=3]Ik heb me altijd wel geamuseerd met de bijnamen die ze elkaar gaven en waardoor op den duur niemand meer de echte namen kende: Grijze Maurice, Schele Fons, Zot Gusje van de Voilkar, Pietje de Dood, den Blauwe Geschelpte, Fraans Zwaans, Altijd Zat, Smalle Flora, Mariette Dikke Tet enz... Een waar gemis die VMO'rs van toen.[/size]

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[size=3]Ik heb me altijd wel geamuseerd met de bijnamen die ze elkaar gaven en waardoor op den duur niemand meer de echte namen kende: Grijze Maurice, Schele Michel, Zot Gusje van de Voilkar, Pietje de Dood, den Blauwe Geschelpte, Fraans Zwaans, Altijd Zat, Smalle Flora, Mariette Dikke Tet enz... Een waar gemis die VMO'rs van toen.[/size]

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door thePiano : 8 oktober 2005 om 14:58.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2005, 15:06   #332
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Hopelijk voor Eriksson, ging hij in "Grand Tradition" door de schouw.......op de tonen van het "Horst Wessel" 8)
Jeps, den Beer die altijd pro-crematoria was, maar het bestaan ervan tijdens WOII altijd heeft ontkend, heeft er uiteindelijk zelf te maken mee gekregen. Loontje komt om zijn boontje. Hihi
Oud 8 oktober 2005, 15:11   #333
Slingshot
Vreemdeling

Standaard

Wat was uwe bijnaam Piano?

Slingshot
Slingshot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2005, 15:15   #335
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jeps, den Beer die altijd pro-crematoria was, maar het bestaan ervan tijdens WOII altijd heeft ontkend, heeft er uiteindelijk zelf te maken mee gekregen. Loontje komt om zijn boontje. Hihi
Maar dat is luchtvervuiling!!
Niemand van VLAREM-normen of het Kyoto-verdrag gehoord?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2005, 15:19   #336
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slingshot
Wat was uwe bijnaam Piano?

Slingshot
Djenghis Khan
Oud 8 oktober 2005, 15:21   #337
thePiano

Standaard

Citaat:
Lap, dubbelaccount N° "zoveel"
Jeps, het origineel is de schoorsteen uitgedwarreld
Oud 8 oktober 2005, 15:35   #338
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Dewinter was niet in 't land.
Overigens heeft het VB wel zijn eer betuigt vandaag, hoor. Maar hoe en wanneer, dat zijn jullie zaken niet
Oud 8 oktober 2005, 15:36   #339
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Hopelijk voor Eriksson, ging hij in "Grand Tradition" door de schouw.......op de tonen van het "Horst Wessel" 8)
Een linkse sul als jij verdient zelfs geen eervolle begrafenis, een hol in de grond zal volstaan.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2005, 15:53   #340
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Een linkse sul als jij verdient zelfs geen eervolle begrafenis, een hol in de grond zal volstaan.
Wij zullen jou in je Zwarte Pyama dagelijks opvoeren als een typetje gespeeld door Chris Van den Durpel op VT4. Kunnen we nog lang blijven nalachen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be