![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
“De nieuwe WelkomEcho is er ! Een publicatie gebaseerd is op parlementaire verslagen en stemgedrag.”dixit Morel onterecht! Niet te verwonderen dat Morel dit onterecht kan vermelden. Ze weet toch dat de meesten, zoals ook de VB-ers op dit forum, die leugens en halve waarheden klakkeloos aanvaarden en niet de minste moeite doen om dit te gaan verifiëren op de website van de kamer. Nergens wordt in haar WelkomEcho verwezen naar gedateerde parlementaire verslagen (te vinden op de website van de kamer), waarop Marie-Rose Morel zich zogezegd baseert om haar leugens en halve waarheden te publiceren. Daarentegen is Stemming 19 terug te vinden in het “Integraal verslag - Plenaire vergaderingen N° 0046 - donderdag 22 januari 2004” Daar kan u zonder meer vaststellen dat bij stemming 19 de autonomie van de deelstaten is teruggeschroefd mede dankzij die 18 VB-kamerleden die hebben nagelaten TEGEN te stemmen! Richt u maar naar de VB-studiedienst met de vraag waar u al die leugens en halve waarheden om N-VA te bekladden, die Marie-Rose Morel publiceeert, kan terugvinden op de website van de kamer?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewijzen ervoor krijg ik als Belgicist te zien (hoewel ik het feit dan zou toejuichen) Ook de VB'ers krijgen het niet te zien, hoewel het (indien waar) hoogst beschamend voor hen zou zijn, en hen degraderen tot een partijtje dat flamingantisme enkel als schaamlap gebruikt om de rest van hun agenda te kunnen uitvoeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit een typische N-Va-ziekte die Morel naar haar nieuwe partij meegenomen heeft? ![]() Wanneer ik over een feit praat, dan kan ik het staven, en dan wacht ik niet tot het me gevraagd wordt, en dan maak ik er mij zeker niet van af met de dooddoener van 'zoek het zelf' Wie iets beweert behoort het te staven, niet degene die het betwijfelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb met de VB-studiedienst niets te maken en met MR Morel nog minder, en dat wil ik zo houden. Jij daarentegen spreekt op dit forum een duidelijke aantijging uit, die je nu al weken lang weigert hard te maken, en daar heb ik als poster wel iets mee te maken. Dus: hoe is met die stemming de Vlaamse autonomie teruggeschroefd?
Laatst gewijzigd door Egidius : 31 maart 2006 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Lijkt mij immers nuttige info voor Belgicisten: hoe span ik (extreem-)flaminganten voor het Belgische karretje. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Marie-Rose haalt immers feiten aan die ze nergens staaft met verwijzing naar gedateerde verslagen uit de kamer. Daarentegen staaf ik de bewering aangaande de kieswethervorming waar het gaat over bevoegdheden, dat bij stemming 19 de deelstaten een deel van hun autonomie verloren, met de verwijzing naar een integraal verslag van de kamer. U twijfelt aan het feit dat mijn bewering klopt. U wordt verwezen waar deze info te vinden is om mijn bewering te gaan verifiëren. Wat wilt u nog meer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet echt fraai, maar 't amuseert me. Wie het niet graag leest, kan het overslaan. Wie vindt dat ik ongelijk heb, mag het steeds weerleggen, dan is er amusante discussie. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de parallel met uw praat is wél overduidelijk. Citaat:
Citaat:
Een echte verwijzing bestaat uit een citaat én een link. Dat laat je evengoed als Morel dapper achterwege. Waarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||
|
![]() Citaat:
Terzijde: de NVA gedraagt zich niet enkel op Vlaams vlak als een punchbal. Op andere terreinen, die me ook nauw aan het hart liggen, is het identiek hetzelfde. Het is onbegrijpelijk dat die partij, na het vertrek van de Spiritisten, toch nog kans gezien heeft om de VU-ziekte ("gedaan met geven en toegeven", "wij stappen nooit in een regering die het franstalig onderwijs meer goed wil toestoppen" etc.) over te nemen en met vele factoren te vermenigvuldigen. Ik denk hierbij speciaal, met bezorgdheid en zonder leedvermaak, aan nogal wat vrienden en kennissen die als trouwe VU-militant de vanzelfsprekende overstap naar de NVA maakten en waarvan sommigen daar BMW nog steeds zitten. Hoe moeten zij zich voelen? Wat vangen ze met hun eergevoel en hun oprechtheid aan? Zijn ze te moe om een duidelijke lijn te trekken? Als ik aan deze mensen denk, vaak vijftigers en ouder, dan kan ik niet anders dan het ergste te vrezen voor de komende verkiezingsuitslag van de NVA Citaat:
Laatst gewijzigd door Egidius : 31 maart 2006 om 10:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je merkt hier op het forum voldoende dat er zelfs bij de jongere generatie velen probleemloos de ruggegraat slap maken, en meedraaien met alles wat vanuit de partijhoek gedecreteerd wordt, niet? Zelfs staalharde bewijzen van inkonsekwentie, woordbreuk en miskenning van de achterban, volstaan niet om de ogen te openen.............
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 31 maart 2006 om 10:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
|
![]() ![]() ![]() Niet vergeten dat ik me, in tegenstelling tot jij, niet verheug in de NVA-afgang. Maar ook in de zaak-Doel is de houding van de NVA, en dhr. De Wever in het bijzonder, lamentabel. Citaat:
Ik was aanwezig bij de overwinningsviering toen de NVA-strekking in de VU het pleit gewonnen had. De sfeer was er een van grote opluchting: eindelijk waren de eeuwige foefelaars, krompraters en cabinettards afgeschud; eindelijk konden we voluit gaan en ons hoofd recht houden. Ik heb er ook in geloofd... Vlamingen hebben blijkbaar een uitgekiende aanleg om hun goede projecten te laten kapen door profiteurs en bedriegers, en Vlaamsnationalisten lijden daar misschien nog meer aan dan de doorsnee Vlaming. Alvorens je te hard triomfeert: ondanks die onpraktische eigenschap, zijn we er toch in geslaagd om het Belgisch separatistisch project te torpederen, ongeloofwaardig te maken en binnenkort te begraven. Citaat:
- of moegetergd vertrokken zijn - of permanente gewetensproblemen en een eindeloos rekbaar incasseringsvermogen hebben - of zwaar onder de drugs zitten. Laatst gewijzigd door Egidius : 31 maart 2006 om 11:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Fout, want ik verwijs naar gedateerde verslagen uit de kamer! Citaat:
Nogmaals Nergens wordt in de VB WelkomEcho verwezen naar gedateerde parlementaire verslagen, waarop Marie-Rose Morel zich zogezegd baseert om haar leugens en halve waarheden te publiceren. Daarentegen is Stemming 19 terug te vinden in het “Integraal verslag - Plenaire vergaderingen N° 0046 - donderdag 22 januari 2004” op de website van de kamer. Daar kan u zonder meer vaststellen dat bij stemming 19 de autonomie van de deelstaten is teruggeschroefd mede dankzij die 18 VB-kamerleden die hebben nagelaten TEGEN te stemmen! Richt u maar naar de VB-studiedienst met de vraag waar u al die leugens en halve waarheden om N-VA te bekladden, die Marie-Rose Morel publiceert, kan terugvinden in officiële gedateerde parlementaire verslagen?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De parallel is overduidelijk: noch jij, noch Morel maken hun beweringen hard met citaten en bronnen.
Citaat:
Citeer dus met link naar de tekst die jouw woorden zouden hard maken. Ik vind ze niet (omdat ze niet bestaan?) Citaat:
Citaat:
Zolang je dat niet kunt beschouw ik het als een van jouw talrijke brokjes plattestemmingmakerij. Citaat:
Jij moet je eigen beweringen hard maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nergens wordt in de VB WelkomEcho verwezen naar gedateerde parlementaire verslagen, waarop Marie-Rose Morel zich zogezegd baseert om haar leugens en halve waarheden te publiceren. Daarentegen is Stemming 19 terug te vinden in het “Integraal verslag - Plenaire vergaderingen N° 0046 - donderdag 22 januari 2004” op de website van de kamer. Daar kan u zonder meer vaststellen dat bij stemming 19 de autonomie van de deelstaten is teruggeschroefd mede dankzij die 18 VB-kamerleden die hebben nagelaten TEGEN te stemmen! Sedert wanneer is een verwijzing naar een integraal verslag van een specifieke plenaire vergadering geen bron? Wat baten kaars en bril als den uil niet zien en wil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
|
![]() Maar u zegt niet wat er in dat artikel 14 staat, en waarom het niet goedkeuren daarvan een terugschroeven van de Vlaamse autonomie zou inhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citeer dus uit uw bron, en verwijs met een link naar uw bron, zodat we uw citaat kunnen verifiëren, en bediscussiëren of uw interpretatie van het citaat correct is.
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
www.dekamer.be Ooit zal u wel eens stuiten op die 18 slapende VB-kamerleden! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |