Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2006, 10:08   #321
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat alles zo in zijn werk is gegaan.

Hans komt thuis van een zware dag Stem-voor-de-Koning foldertjes bussen, en is te moe om nog beginnen aan het peiling-vervalsen van deze week. Met een pint en een zak noten zet hij zich voor de TV, en ziet het nieuws, dat natuurlijk de schietpartij vermeldt.
Hans zit breed glimlachend voor de televisie en denkt 'Oui!!! Enfin nog iets que ik les Flamingants peux aansmeren' (individuele tweetaligheid)
Na een topic geopend te hebben op dit eigenste forum, denkt hij tevreden: 'De één sa mort, et le pain van de ander...'

Mijnheer de Voorzitter, u bent een ordinaire opportunist die de dood van onschuldigen misbruikt om zijn overtuiging te propageren. We dachten allemaal al dat u niet lager kon zinken, maar u hebt natuurlijk hiermee het tegendeel bewezen.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2006, 10:14   #322
berre
Minister

berre's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nighthearse Bekijk bericht
Deze moord verbaasd mij dus helemaal niet he. Sterker; ik denk dat steeds meer mensen in staat zijn tot zulke daden over te gaan. En het is nogal simplistisch om het vlaams belang met de vinger te wijzen. Steeds meer mensen geraken ervan overtuigd dat een multiculurele samenleving niet werkt...mensen voelen zich niet veilig met bendes marokanen en turken die door de straten trekken; en je kan die mensen geen ongelijk geven...het ZIJN geweldadige en onredelijke 'mensen'. Ik vind het wel verschrikkelijk dat er twee vrouwen en een kind zijn neergeschoten. Ik roep daarom ook iedereen op om te strijden tegen die bendes marokanen en er geen weerloze mensen bij te betrekken; dat is namelijk HUN werkwijze. Zorg dat lafheid ook niet ons handelsmerk wordt!!

Racisme is ruimer dan het vlaams belang...marokanen en turken werken de haat zelf in de handen...het zijn dieren, ze kennen alleen agressie en zijn op cognitief vlak bijzonder achtergesteld, face it! En aan al die politiek correcten; steeds meer mensen zijn hiervan overtuigd en het zijn zeker niet allemaal vlaams belangers...
mijn god toch, praat toch niet over 'marokanen en turken'. je noemt ze allen dieren en zegt dat ze enkel aggresie en geweld kennen. het draait hier om een klein deel van de allochtone gemeenschap die de boel hier in dit land verpest voor het andere deel die hier graag in vrede met ons zouden willen leven.
berre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2006, 10:26   #323
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Hans, je bent echt walgelijk, net zo walgelijk als bepaalde extreem-rechtsen die de moord op joe recupereerden voor hun racistisch gedachtengoed.

Echt, ik kots van wat ik hier allemaal lees. Dat stom welles-nietes spelletje van links/rechts op de kap van mensen die voor niets gestorven zijn.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2006, 11:08   #324
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik geef zijn genetische voorgangers wat krediet... Dus ik heb het over 'worden' eerder dan geboren worden als...
waarmee je de schuld dus bij de opvoeders legt.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2006, 11:11   #325
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Actie NVA in Strépy vorig jaar: Walen zijn dieven. Zeer verdraagzaam !
U hebt blijkbaar niets van die aktie begrepen. De waalse politici zijn een bende dieven en uitzuigers, dat is waar.
Tegen het Waalse volk hebben wij niets. En de franstaligen moeten hier niet 'buiten' (waar 'hier' ook is...), zolang ze maar Nederlands spreken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 13 mei 2006, 11:14   #326
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans
Hoe lang gaan we het Vlaams-nationalisme nog tolereren in een verdraagzaam België?

Voor uw leesplezier, een stukje uit een verhandeling, dat hier zeker van toepassing is.

Citaat:
Vrije meningsuiting is misschien de meest bedreigde vrijheid van de mens. Ik heb reeds vermeld dat deze vrijheid een absoluut begrip is. Het verbieden van één mening, hoe extreem die ook is, vernietigt de vrije meningsuiting totaal.
Dat is echter wat er tegenwoordig gebeurt in ons land, en in feite in de gehele wereld. De meest extreme overtuigingen worden doodgezwegen, door ondemocratische wetten, wat ervoor zorgt dat iedere dag de democratie een stap dichter naar het graf, en naar de geschiedenisboeken zet.
In een ware democratie kan men iemands opvattingen immers verachten, maar moet men bereid zijn om de persoonlijke visie even aan de kant te zetten, en te strijden voor iemands recht om de zo gehate opvattingen, uit te spreken en te beargumenteren.

De democratie is stilaan moegestreden, en het enige wat wij doen, is ondemocratische meningen de wapens geven om het werk af te maken. Als er niets gedaan wordt, als deze beperkingen op de vrije meningsuiting niet volledig weggenomen worden, zullen we op een dag wakken worden en beseffen dat de democratie verdwenen is.
Nu is het nog niet te laat, maar morgen kan het dat wel zijn.
Oud 13 mei 2006, 11:14   #327
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
U hebt blijkbaar niets van die aktie begrepen. De waalse politici zijn een bende dieven en uitzuigers, dat is waar.
Tegen het Waalse volk hebben wij niets. En de franstaligen moeten hier niet 'buiten' (waar 'hier' ook is...), zolang ze maar Nederlands spreken.
Bedenk "Sale Flamand" is evengoed frans als "salut" en "merci" ... Waarom nog nederlands leren als men de taal van Molière spreekt. 8)
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2006, 11:16   #328
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Vrije meningsuiting is misschien de meest bedreigde vrijheid van de mens. Ik heb reeds vermeld dat deze vrijheid een absoluut begrip is. Het verbieden van één mening, hoe extreem die ook is, vernietigt de vrije meningsuiting totaal.
Dat is echter wat er tegenwoordig gebeurt in ons land, en in feite in de gehele wereld. De meest extreme overtuigingen worden doodgezwegen, door ondemocratische wetten, wat ervoor zorgt dat iedere dag de democratie een stap dichter naar het graf, en naar de geschiedenisboeken zet.
In een ware democratie kan men iemands opvattingen immers verachten, maar moet men bereid zijn om de persoonlijke visie even aan de kant te zetten, en te strijden voor iemands recht om de zo gehate opvattingen, uit te spreken en te beargumenteren.

De democratie is stilaan moegestreden, en het enige wat wij doen, is ondemocratische meningen de wapens geven om het werk af te maken. Als er niets gedaan wordt, als deze beperkingen op de vrije meningsuiting niet volledig weggenomen worden, zullen we op een dag wakken worden en beseffen dat de democratie verdwenen is.

HIER GA IK JE AAN HOUDEN VON MAERLANTJE !!!!
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/

Laatst gewijzigd door Big_daddy : 13 mei 2006 om 11:17.
Oud 13 mei 2006, 11:24   #329
van Maerlant

Standaard

Voor het geval u op mij reageert, vergeet niet:

Citaat:
Big_daddy
Dit bericht is verborgen omdat Big_daddy op jouw negeerlijst staat.
En u bent nog steeds de enige.
Oud 13 mei 2006, 11:32   #330
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Je kunt beweren wat je wilt, het intresseert me geen moer. Je maakt het me alleen gemakkelijker; ik ga je achter je rug te kakken zetten. Het is wel merkwaardig dat je wel de moeite neemt om me expliciet iets te tonen....
Oud 13 mei 2006, 11:37   #331
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Oorspronkelijk bericht door van Maerlant

Hypocriete vlomse lafbekken valt dat ook onder een extreme mening ?
Oud 13 mei 2006, 11:44   #332
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy Bekijk bericht
Je kunt beweren wat je wilt, het intresseert me geen moer. Je maakt het me alleen gemakkelijker; ik ga je achter je rug te kakken zetten.
Dat laatste is zeker niet het geval. Door uw onnozele en vrijwel inhoudsloze bijdragen zet u eigenlijk uzelf "te kakken" (om even uw eigen terminologie te gebruiken).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2006, 11:46   #333
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat laatste is zeker niet het geval. Door uw onnozele en vrijwel inhoudsloze bijdragen zet u eigenlijk uzelf "te kakken" (om even uw eigen terminologie te gebruiken).
Dat laatste is zeker wel het geval, maar lig daar toch niet van wakker !
Oud 13 mei 2006, 11:54   #334
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hypocriete vlomse lafbekken valt dat ook onder een extreme mening ?
Neen, eerder onder een hypocriete mening.
Lafbekken zijn immers lang niet altijd 'vloms'.
Oud 13 mei 2006, 11:54   #335
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat laatste is zeker wel het geval, maar lig daar toch niet van wakker !
Wij al evenmin...
Oud 13 mei 2006, 11:57   #336
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wij al evenmin...
Vanwaar dan die expliciete moeite toch ...
Oud 13 mei 2006, 11:57   #337
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vanwaar dan die expliciete moeite toch ...
Omdat er nog andere mensen meelezen en voor die is het wel de moeite even de mening uit te uiten over u.
Oud 13 mei 2006, 12:01   #338
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Omdat er nog andere mensen meelezen en voor die is het wel de moeite even de mening uit te uiten over u.
Ah, je ligt er dan toch wakker van ...
Oud 13 mei 2006, 12:14   #339
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie Bekijk bericht
idd de BUB is pas een racistische partij. Die eren een vent die miljoen negers vermoord heeft.
Yann toen hij nog tot de bubclub behoorde.

Oorspronkelijk bericht door Yann Verbeeck
Ik ben van plan om een kledingmerk te ontwerpen met het silhouet van Leopold II als gedeponeerd handelsmerk met als tekst op het borstzakje: Belgian Pride Worldwide!
Dat zal verkopen gelijk zot!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2006, 13:06   #340
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik denk niet dat die schietpartij het einde van de Vlaams-Nationalisme zal laten eindigen. Integendeel zelf. Ik De Waalse krant "La Dernière Heure" sprak gisteren van een "Flandre malade", een Vlaanderen ziek van zijn nationalisme. Ook op France 2 hebben ze daarover gesproken, natuurlijk met ook het aspect van het zo groot success van het Vlaams Belang in Antwerpen. Met de moord van Joe en nu die schietpartij in Antwerpen kunnen we niet echt zeggen dat het imago van België in het buitenland verbeterd wordt.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be