![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik denk dat alles zo in zijn werk is gegaan.
Hans komt thuis van een zware dag Stem-voor-de-Koning foldertjes bussen, en is te moe om nog beginnen aan het peiling-vervalsen van deze week. Met een pint en een zak noten zet hij zich voor de TV, en ziet het nieuws, dat natuurlijk de schietpartij vermeldt. Hans zit breed glimlachend voor de televisie en denkt 'Oui!!! Enfin nog iets que ik les Flamingants peux aansmeren' (individuele tweetaligheid) Na een topic geopend te hebben op dit eigenste forum, denkt hij tevreden: 'De één sa mort, et le pain van de ander...' Mijnheer de Voorzitter, u bent een ordinaire opportunist die de dood van onschuldigen misbruikt om zijn overtuiging te propageren. We dachten allemaal al dat u niet lager kon zinken, maar u hebt natuurlijk hiermee het tegendeel bewezen. |
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Staatssecretaris
|
Hans, je bent echt walgelijk, net zo walgelijk als bepaalde extreem-rechtsen die de moord op joe recupereerden voor hun racistisch gedachtengoed.
Echt, ik kots van wat ik hier allemaal lees. Dat stom welles-nietes spelletje van links/rechts op de kap van mensen die voor niets gestorven zijn. |
|
|
|
|
|
#324 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#325 | |
|
|
Citaat:
Tegen het Waalse volk hebben wij niets. En de franstaligen moeten hier niet 'buiten' (waar 'hier' ook is...), zolang ze maar Nederlands spreken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#326 | ||
|
|
Citaat:
Voor uw leesplezier, een stukje uit een verhandeling, dat hier zeker van toepassing is. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
HIER GA IK JE AAN HOUDEN VON MAERLANTJE !!!! Laatst gewijzigd door Big_daddy : 13 mei 2006 om 11:17. |
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
|
Voor het geval u op mij reageert, vergeet niet:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Gouverneur
|
Je kunt beweren wat je wilt, het intresseert me geen moer. Je maakt het me alleen gemakkelijker; ik ga je achter je rug te kakken zetten. Het is wel merkwaardig dat je wel de moeite neemt om me expliciet iets te tonen....
|
|
|
|
|
|
#331 |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hypocriete vlomse lafbekken valt dat ook onder een extreme mening ? |
|
|
|
|
|
#332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat laatste is zeker niet het geval. Door uw onnozele en vrijwel inhoudsloze bijdragen zet u eigenlijk uzelf "te kakken" (om even uw eigen terminologie te gebruiken).
|
|
|
|
|
|
#333 |
|
Gouverneur
|
Dat laatste is zeker wel het geval, maar lig daar toch niet van wakker !
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lafbekken zijn immers lang niet altijd 'vloms'.
|
|
|
|
#335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#336 |
|
Gouverneur
|
Vanwaar dan die expliciete moeite toch ...
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Gouverneur
|
Ah, je ligt er dan toch wakker van ...
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Yann Verbeeck Ik ben van plan om een kledingmerk te ontwerpen met het silhouet van Leopold II als gedeponeerd handelsmerk met als tekst op het borstzakje: Belgian Pride Worldwide! Dat zal verkopen gelijk zot! |
|
|
|
|
|
|
#340 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk niet dat die schietpartij het einde van de Vlaams-Nationalisme zal laten eindigen. Integendeel zelf. Ik De Waalse krant "La Dernière Heure" sprak gisteren van een "Flandre malade", een Vlaanderen ziek van zijn nationalisme. Ook op France 2 hebben ze daarover gesproken, natuurlijk met ook het aspect van het zo groot success van het Vlaams Belang in Antwerpen. Met de moord van Joe en nu die schietpartij in Antwerpen kunnen we niet echt zeggen dat het imago van België in het buitenland verbeterd wordt.
|
|
|
|