![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Homohuwelijk; wat vindt U daarvan? | |||
Een schandelijke wanvertoning |
![]() ![]() ![]() |
182 | 42,03% |
Prima, maar alleen als men geen kinderen adopteert |
![]() ![]() ![]() |
50 | 11,55% |
Homofielen hebben de zelfde rechten als Hetero's |
![]() ![]() ![]() |
201 | 46,42% |
Aantal stemmers: 433. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#324 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net naar "doe de stem test" op de VRT gekeken...
Interessant om te weten dat meer dan 50% van de Vlaams Blok kiezers eigenlijk vóór het homohuwelijk is en een groot deel van hen zelfs voorstander zijn van het adoptierecht voor holebi's. De vooruitgang is nu eenmaal niet te stoppen...
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#327 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#328 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat vooruitgang is ![]() ![]() ![]() Deze vlaams blokker was het niet eens zelle met het homohuwelijk en de adoptie voor holibi's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
wat er staat is aankoopprijs van auto moet omlaag !!! en benzine duurder en kernergie vervange door duurzame energie je zou nog verschiete hoeveel alternatieve en nu bestaan en de vooruitgang stopt ni hé, elk jaar kome er nieuwe ideeën (biomassa,windturbines,WKK,Offshore windparke,zonne-energie,...) btw eff terug on-topic VB is wel enige partij die homohuwelijk wil afschaffe , volgens mij onrealiseerbaar maar nog eens bedankt van VB kdenk dat na gistere (de doe de stemtest ) weet heel vlaanderen heel duidelijk dat VB homohuwelijk wil afschaffe zo worde andersdenke behandeld bij hen !!! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En met het steeds maar verder "ontmoedigen" van het verkeer, gaat men op den duur alle economische activiteit onmogelijk maken. Als we zo doorgaan mogen we binnenkort in de bebouwde kom nog enkel achteruit rijden, aangezien de toegelaten snelheden tot onder nul zullen gedaald zijn. Wie 121 km/u rijdt op een lege autostrade, zal zijn huis en inkomen verliezen en tot de bedelstaf veroordeeld worden door de groenen met hun superboetes. En hun Duitse handlangers willen tot 100fr voor een liter benzine vragen. En ondanks de miljarden economisch verlies die verkeersopstoppingen jaarlijks kosten, mogen er van de groenen geen wegen worden bijgelegd. Ze kunnen al evengoed eerlijk zijn met de mensen en zeggen dat eigenlijk auto's willen afschaffen.
![]() |
![]() |
#334 |
Minister-President
|
![]() Tja dat het Vlaams Blok publiek ook geen problemen heeft met het huwelijk en zelfs overwegend niet met adoptie zegt al héél véél. De houding tov homo's is drastisch verbeterd en velen vinden dat ze ook recht hebben op adoptie enhuwelijk. Dat er een redelijk groot aantal ook geen problemen heeft met adoptie (over het algemeen dan) verwondert me toch enigzins wel... maar dan wel in de positieve zin.
Toen Phara aan voorzitter Vanhecke van het Blok een reactie vroeg over de resultaten van het homohuwelijk, gaf hij een dubbelzinnig antwoord en week hij van het onderwerp af. Nadien beklemtoonde hij dan nog eens de waarden van het traditionele gezin. Waarmee het Vlaams Blok als partij nog eens zijn homofobie bevestigd heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
windturbines, biomassa, zonne-energie,offshore windparke,WKK, en nog iets new wave energy !!! ,... soms vraag k me toch af hoe ze erop kome |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() De homo's op dit forum en ver daar buiten kunnen ervan denken wat ze willen maar ik blijf bij mijn standpunt geen homohuwelijk en adoptie !
Daarom vlaams blok blijft mijn nr 1! |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Lokaal Raadslid
|
![]() eigenlijk kdenk dat adoptie volgende legislatuur er niet komt
persoonlijk ben k hevige voorstander maar we moete realistisch blijve CD&V is er al tegen langs vlaamse zijde is alleen SP.A, VLD en agalev voor en volgens mij zijn veel waalse partijen tegen der ga een mirakel moete gebeure voordat ze meerderheid hale |
![]() |
![]() |