![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onze vrouwen zijn gevogeld door al de bezetters! Een "zuiver ras" is in Vlaanderen niet te vinden. Evenmin als maagden in een hoerenkot. Je zal maar Vlaams racist zijn! Dan moet je onmiddellijk aan ethnische zuivering doen door uit de venster te springen! Tussen haakjes: farmaceutische firma's doen hun testen hier: als medicamenten hier pakken, pakken ze overal... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 30 augustus 2006 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
|
![]() Citaat:
Voor mij is één racist die rondschiet, één xenofoob die omwille van de propaganda van het VB mensen haat genoeg. Het wegwuiven van fenomenen is gemakkelijk. Het oproepen van vermeend gevaar inderdaad ook. Maar ziende blind zijn is geen bewijs van helderziendheid ; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() Inderdaad Jean-Pierre, feiten, theorieën moeten op feiten steunen en niet op het gewauwel van een paar blokwatch-frustrés.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zeker dat je de kleine die vaststelt dat de keizer geen kleren draagt niet aan het beschuldigen bent van "blindheid", Eric?
![]() |
![]() |
#326 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Feit is dat ALLE kranten melden dat het om skinheads gaat. De skinheads die bedoeld worden, zijn PER DEFINITIE racistisch (tenzij u kunt aantonen dat het om brave ska-liefhebbers gaat). De meeste kranten berichten dat dezelfde groep de graven van oorlogsslachtoffers heeft vernield. In De Morgen stond dat dezelfde groep in verband wordt gebracht met het vandaliseren van een moskee. Bovendien verklaart het parket in ALLE kranten LETTERLIJK dat zij sterk vermoeden dat het motief racistisch was. (en waar zijn UW 'feiten' die moeten aantonen dat de dader op de bus even racistisch geïnspireerd was? Ik heb ze nog niet gezien) Dat zijn de feiten. Nu kunt u zeggen - en dat is uw goed recht - dat u niks gelooft van wat er in de kranten staat (vandaar dat ik het adjectief 'vermeend' gebruikte) of dat u zelfs het parket niet gelooft. Fair enough. Maar dan is mijn vraag: waarop baseert u zich dan wél om uw oordeel te vellen? Of mogen we verwachten dat u hier voortaan alleen nog komt meepraten over dingen die u zelf als ooggetuige hebt meegemaakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() Citaat:
En nogmaals, ik spreek me hier niet over uit. Enkel over de gebrekkelijke argumentatie.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
|
![]() Citaat:
Een beetje zoals toen ze vermoedden dat de moordenaars van Joe Noord-Afrikanen waren, snappie?
![]() |
![]() |
#330 |
Parlementslid
|
![]() Ik vermoed dat u hierover heeft nagedacht
![]() |
#331 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraagje: u als simpele buitenstander, gegeven alle elementen die u te uwer beschikking hebt, wat is volgens u het motief van die skins om met zovelen een enkeling te molesteren en vervolgens verscheidene keren te steken? Laatst gewijzigd door drosophila : 30 augustus 2006 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Parlementslid
|
![]() Zelfverdediging waarschijnlijk, 2 tegen 6, het moet nogal een spannend gevecht geweest zijn.
![]() |
#335 |
Parlementslid
|
![]() Meestal wik ik mijn woorden en probeer ik doodoeners zoveel mogelijk te vermijden, daar kan een discussie alleen maar rijker van worden. Maar in het geval van deze opmerking zal ik het houden bij: dom.
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk dom! Welke slimme Kosovaar durft nu tegen een meute skinheads racistische woorden te gaan zeggen.
Dat is al bijna hetzelfde als een Vlaming die tegen een meute marokkanen iets racistisch gaat zeggen! Hoe komen ze erbij om zoiets te denken nietwaar? Laatst gewijzigd door circe : 30 augustus 2006 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
|
![]() Citaat:
Daarvoor dienen gerechterlijke onderzoeken enzo...
![]() |
![]() |
#338 |
|
![]() Daar zijn bewijzen van, peanuts. Videobeelden met name.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
|
![]() Was maar één van de zovele voorbeelden... Ga misschien zelf eens kijken in Irak.
U vergelijkt appelen met peren. |
![]() |
![]() |