Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2008, 14:31   #321
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gomer Bekijk bericht
U bent verteerd door haat. Ik val niet graag in herhaling, maar de verdraaiing van de feiten zijn schokkend.
Jouw verdraaiing en haat zijn inderdaad schokkend. zou je het eindelijk inzien?

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2008 om 14:32.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 14:34   #322
gomer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Jouw verdraaiing en haat zijn inderdaad schokkend. zou je het eindelijk inzien?
Wat je hier schrijft duid op een grote haat t.o.v. mensen die het goed menen. Mensen die niet plat op de buik voor de islam gaan.
gomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 14:35   #323
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Roofdieren? Toe maar. Eigenlijk is het maar goed dat u het altijd voor die zwakke moslimlammetjes, die nooit iets verkeerd doen, opneemt he?

Maar goed, in die andere draad zei u ook al iets soortgelijks, en toen stelde ik u de volgende vraag waarop ik nog altijd geen antwoord heb gehad:

Gaat u mij en een aantal anderen dat ook erg benieuwd is nog een antwoord geven, of kunnen we maar meteen gewoon concluderen dat u veel geschreeuw en weinig wol bent, dat u islamofiel bent en dientengevolge geen negatieve zaken over deze religie kunt velen, en dat u verder zo hypocriet als de neten bent?
Je continu vreemdelingenbashen is gewoon een walgelijke uiting van haat.

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2008 om 14:35.
Oud 23 december 2008, 14:39   #324
gomer
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw continu bashen, van mensen die niet plat op de buik gaan voor de islam, is een walgelijke uiting van haat.
gomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 19:54   #325
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dan moet je hier en daar je licht eens opsteken Feremans; of dacht je dat een homo geen kinderen kan verwekken? Persoonlijk ken ik minstens twee homo's die pas na jaren huwelijk zelf ruimte vonden voor hun geaardheid, ondertussen waren er wel kinderen geboren in de huwelijken, zo vreemd is dat helemaal niet.
Filo; rekening houden met feiten zoals ze in de media werden belicht is geen kwaadwilligheid maar gezond verstand; dat zet ik niet uit omdat het over een allochtoon gaat.
Werden die dan misschien ook niet door een godsdienst die dat absoluut niet OK vonden bëinvloed?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 21:17   #326
artisjok
Banneling

Standaard

Van tijd tot tijd worden we opgeschrikt door een "familiedrama".
Een vader of moeder, die na het doden van zijn/haar kinderen (soms ook de partner) zelfmoord pleegt.

De ouder die zelfmoord pleegt, ziet alles negatief, is wellicht depressief.
Hij/zij neemt de kinderen mee, omdat hij/zij de kinderen niet wil achterlaten in een situatie die de dader ziet als doodongelukkig.
Als iemand depressief is, zal miserie geen positieve invloed hebben. Maar die miserie is niet de oorzaak van de depressie.

Ik vraag me af, waarom voor dit familiedrama een draad werd opgestart, en dan nog onder "immigratie en integratie".

Laatst gewijzigd door artisjok : 23 december 2008 om 21:17.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 22:51   #327
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nee niet echt Jack; ze ontdekten pas op latere leeftijd hun geaardheid.Geen van beiden kwam uit en benauwend katholiek nest.
Miserie geen oorzaak van depressie? In de Flair gelezen of zo???
Miserie best Artisjok is vaak de oorzaak van depressie; ook al is miserie een relatief begrip iemand ervaart dit zo en dat is zijn of haar situatie.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2008, 08:50   #328
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is geen antwoord op de vraag die ik u reeds tot vijf of zesmaal toe stelde, filosoof. U herhaalt slechts uw eerdere uitspraak met andere woorden doch nagenoeg dezelfde inhoud -voor zover we van enige inhoud in uw uitspraken kunnen spreken natuurlijk- zonder dat u nu eens met een concreet antwoord komt.
Tevens worden vreemdelingen helemaal niet 'continu' door mij 'gebasht', maar sta ik slechts kritisch en sceptisch ten opzichte van één bepaald element behorend tot de sociaal-cultureel-religieuze achtergrond van enkele groepen vreemdelingen, en de problemen die dat met zich meebrengt.

Derhalve herhaal ik mijn vraag aan u hier nogmaals, filosoof:

Dus kritisch staan ten opzichte van een religie die gestoeld is op onderdrukking, ongelijkheid, en geweld jegens andersdenkenden, in casu de islam, staat gelijk aan vreemdelingenhaat volgens u?

Tot slot nog even dit, filosoof:

Zoals ik hierboven al even aanstipte, 'bash' helemaal niet 'continu' 'vreemdelingen', en dat weet u drommels goed, en derhalve is dát een pertinente leugen van u, en dient u dat ofwel aan te tonen middels citaten (mét verwijzing naar draad en berichtnummer zodat de context duidelijk is), ofwel neemt u afstand van die uitspraak en biedt u uw verontschuldigingen hiervoor aan.
Ik wens u bij voorbaat veel succes met het zoeken naar uitspraken van mij waar ik bijvoorbeeld 'continu Chinezen bash', of Finnen, of Chilenen, of Amerikanen, of Ghanezen, Kaapverdianen enzovoorts enzovoorts.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2008, 11:40   #329
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik hierboven al even aanstipte, 'bash' helemaal niet 'continu' 'vreemdelingen', en dat weet u drommels goed, en derhalve is dát een pertinente leugen van u, en dient u dat ofwel aan te tonen middels citaten (mét verwijzing naar draad en berichtnummer zodat de context duidelijk is), ofwel neemt u afstand van die uitspraak en biedt u uw verontschuldigingen hiervoor aan.
Ik wens u bij voorbaat veel succes met het zoeken naar uitspraken van mij waar ik bijvoorbeeld 'continu Chinezen bash', of Finnen, of Chilenen, of Amerikanen, of Ghanezen, Kaapverdianen enzovoorts enzovoorts.
Ik zie dat hier nog steeds dezelfde sujetten rondlopen die nog steeds dezelfde mensen constant zitten beledigen.

Hopelijk krijgt Suske voor deze zeer duidelijke opmerking geen ban aan zijn been. Wat durft die wel: tegenspreken tegen Herr filosoof?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2008, 12:05   #330
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

circe
Oud 24 december 2008, 12:41   #331
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dit is geen antwoord op de vraag die ik u reeds tot vijf of zesmaal toe stelde, filosoof. U herhaalt slechts uw eerdere uitspraak met andere woorden doch nagenoeg dezelfde inhoud -voor zover we van enige inhoud in uw uitspraken kunnen spreken natuurlijk- zonder dat u nu eens met een concreet antwoord komt.
Tevens worden vreemdelingen helemaal niet 'continu' door mij 'gebasht', maar sta ik slechts kritisch en sceptisch ten opzichte van één bepaald element behorend tot de sociaal-cultureel-religieuze achtergrond van enkele groepen vreemdelingen, en de problemen die dat met zich meebrengt.

Derhalve herhaal ik mijn vraag aan u hier nogmaals, filosoof:

Dus kritisch staan ten opzichte van een religie die gestoeld is op onderdrukking, ongelijkheid, en geweld jegens andersdenkenden, in casu de islam, staat gelijk aan vreemdelingenhaat volgens u?

Tot slot nog even dit, filosoof:

Kijk zelf hier:
http://forum.politics.be/search.php?searchid=1200775

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
Ongeveer alle godsdiensten kun je dat verwijten. Jij kiest er enkel de islam uit, de godsdienst van migranten hier. Je beperkt je niet tot "kritisch staan", je misbruikt hun religie om je aanvallen tegen vreemdelingen te rechtvaardigen. Een vorm van vreemdelingenhaat dus idd.

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 december 2008 om 12:44.
Oud 24 december 2008, 13:02   #332
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is een lekker duidelijke referentie. Want, beste filosoof, als men op de door u gegeven link klikt, krijgt met het volgende te lezen:

Systeembericht
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm. Soms gebeurt het dat de zoekmodule zichzelf heeft uitgeschakeld, in dat geval moet u eventjes wachten. Er wordt ieder uur op het uur gecontroleerd of de zoekfunctie nog werkt. Probeer het dus nogmaals vijf minuutjes na het uur, indien het dan nog niet werkt kun je terecht in Suggesties & Mededelingen.

Geen resultaten dus. Ook niet na enig wachten zoals het systeembericht suggereert te doen. Derhalve kunnen we er inmiddels gevoeglijk van uit gaan dat u, in het licht dezer discussie een notoire leugenaar bent en mensen zaken tracht aan te smeren waar zij part noch deel aan hebben. U weet toch wel dat hiervoor het rode driehoekje kan worden aangeklikt?

Citaat:
Ongeveer alle godsdiensten kun je dat verwijten. Jij kiest er enkel de islam uit, de godsdienst van migranten hier. Je beperkt je niet tot "kritisch staan", je misbruikt hun religie om je aanvallen tegen vreemdelingen te rechtvaardigen. Een vorm van vreemdelingenhaat dus idd.
Zijn alle migrantien hier dan aanhangers van de islam? Ik dach van niet, er zijn genoeg christenen, hindoes, bhoedisten, joden en wat al dies meer zij aan godsdiensten die door immigranten beleden worden. Enkel met de islam an sich en een aantal aanhangers daarvan zijn er steeds weer opnieuw problemen.
Uw antwoord slaat daarom, zoals zo vaak bij u, helemaal nergens op. En tevens heeft u nu nog steeds niet mijn vraag beantwoord. Een vraag die heel makkelijk met ja of nee te beantwoorden is.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2008, 17:20   #333
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Amai dat wordt spannend, eindelijk is Circe terug; welkom meiske!
Ik vroeg me al af waarom je zo lang wegbleef, toch geen vijand(innen) lopen bij de moderatie hoop ik?
Ik zou haast denken dat iemand daar een hekel aan je heeft!
Nee toch?
In ieder geval ben je terug; goed zo!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2008, 18:53   #334
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
circe
De grote duivel(in) is terug.

Welkom circe !
Oud 24 december 2008, 19:15   #335
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Het is hier echt een bende kinderen.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 18:44   #336
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch Bekijk bericht
Le Soir van vandaag (vertaling) :

Waar heb ik deze klachten nog gehoord ? Juist ja,...
Dit is dus gewoon een beschrijving van de doorsnee-ellende in het doorsnee-leven van elke vrouw die gehuwd is met een échte moslimman...

Ik denk steeds meer dat ik het bij het rechte eind had wat het tragische lot van Geneviève Lhermitte betreft...

En al de politiek correcte dhimmi's in ons land maar lullen en op die manier alle vrouwenellende van de moslimechtgenotes (al dan niet zelf moslima) ontkennen!!!!
Jullie moesten je schamen!!!!
Inderdaad! De autochtone dames alhier moeten dringend eens hun verstand beginnen gebruiken vooraleer ze met een moslim menen te moeten trouwen! Hoeveel drama's zijn daar al van voortgekomen? Wegegestopt worden als een dier in een kooi die met de buitenwereld geen contact meer mag hebben, de kinderen ontvoerd zien worden en verdwijnen naar een land vanwaar je ze nog amper uit terug krijgt enz enz
De moeder is en blijft schuldig, kinderen vermoord je zomaar niet, zelfs niet "uit liefde" om ze niet achter te laten in een cultuur die hier niets te zoeken heeft, maar er zijn toch op zijn minst "omstandigheden" die mogen meetellen voor de strafbepaling...
Pas gelezen dat er in ook een "gezinsdrama" was in Oostende van een vrouw die met messteken werd omgebracht... en jawel... het was weer een "genaturaliseerde "Belg" die voor het messenwerk had gezorgd!
Wat een verrijking heeft men ons toch op onze nek gesmeten met die "multicul-strontboel"...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 18:52   #337
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vrouwen vallen nu eenmaal op foute mannen.

Maar hier gaat het dus om een foute vrouw, die haar kinderen heeft vermoord. Dat er dan nog tisten zijn die van haar een slachtoffer willen maken, tart elke verbeelding.
Oud 25 december 2008, 19:05   #338
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Het arme schaap!

Ja, dan kan ze natuurlijk moeilijk anders dan haar kinderen de strot over te snijden...
Maak er geen klucht van! Was die vrouw niet met een moslim getrouwd dan was de kans vééél kleiner dat er zoiets was gebeurd! Onze westerse vrouwen zijn het niet nog niet gewoon om als islam-vrouw behandeld te worden! In hoevele gevallen van die gemengde huwelijken loopt het niet verkeerd af, daarom niet noodzakelijk met moord! Die vrouw heeft meermaals beweerd dat ze van haar kinderen zielsveel hield! En ik geloof haar wel! Wat moet er dan toch gebeurd zijn in dat huwelijk om het tot zoiets te laten komen? Heb je geen interesse voor zeker?
Het voorval in Oostende dat zopas is gebeurd gaat ook over een vrouw die met een allochtoon was gehuwd en was/of probeerde te scheiden! En wat doen die kerels dan? Dat is dan een schande voor de familie, hun eer is aangetast, en hun vrouw steken ze dan maar neer. Nog altijd iets beter dan zuur gieten in het gezicht van de vrouw, zoals ze in hun eigen landen doen, maar toch...
Alleen komt dit bijna altijd voort met een "bepaald soort allochtonen" nietwaar? En daar hebben sommigen het ook liever niet over...
Ben juist naar het 7 uur-journaal aan het kijken... om te vernemen dat de Taliban vanaf nu meisjes en vrouwen die nog durven naar school gaan met explosieven zal ombrengen... Niets met deze zaak te maken, maar we hebben het wel over dezelfde "bepaalde soort allochtonen"... Toevallig.

Laatst gewijzigd door andev : 25 december 2008 om 19:25.
Oud 25 december 2008, 19:13   #339
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Vrouwen vallen nu eenmaal op foute mannen.

Maar hier gaat het dus om een foute vrouw, die haar kinderen heeft vermoord. Dat er dan nog tisten zijn die van haar een slachtoffer willen maken, tart elke verbeelding.
Het zijn allemaal slachtoffers: de kinderen en hun moeder en de vader!
Men moet zich wel de vraag durven stellen wat hieraan aan de basis ligt... dat stoort blijkbaar, nietwaar? Er zullen meer en meer dergelijke gevallen volgen vrees ik. Leve de multicul en haar niet bij elkaar passende werelden!
Hoeveel keren zijn er al slachtoffers gevallen bij die gemengde huwelijken?
En ja, zij is ook een slachtoffer van het wereldje waarin ze is terecht gekomen, en als slachtoffer is ze uiteindelijk dader(es) geworden...
Wat haar niet van alle schuld vrijpleit!
Ze had misschien kunnen vluchten met haar kinderen... en wat later zaten we met een "eremoord" of zoiets zeker?
Oud 25 december 2008, 19:15   #340
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het zijn allemaal slachtoffers: de kinderen en hun moeder en de vader!
Het wordt nog mooier. De slachtoffermentaliteit breidt zich nog verder uit...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be