![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2008 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2008 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() Van tijd tot tijd worden we opgeschrikt door een "familiedrama".
Een vader of moeder, die na het doden van zijn/haar kinderen (soms ook de partner) zelfmoord pleegt. De ouder die zelfmoord pleegt, ziet alles negatief, is wellicht depressief. Hij/zij neemt de kinderen mee, omdat hij/zij de kinderen niet wil achterlaten in een situatie die de dader ziet als doodongelukkig. Als iemand depressief is, zal miserie geen positieve invloed hebben. Maar die miserie is niet de oorzaak van de depressie. Ik vraag me af, waarom voor dit familiedrama een draad werd opgestart, en dan nog onder "immigratie en integratie". Laatst gewijzigd door artisjok : 23 december 2008 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee niet echt Jack; ze ontdekten pas op latere leeftijd hun geaardheid.Geen van beiden kwam uit en benauwend katholiek nest.
Miserie geen oorzaak van depressie? In de Flair gelezen of zo??? Miserie best Artisjok is vaak de oorzaak van depressie; ook al is miserie een relatief begrip iemand ervaart dit zo en dat is zijn of haar situatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tevens worden vreemdelingen helemaal niet 'continu' door mij 'gebasht', maar sta ik slechts kritisch en sceptisch ten opzichte van één bepaald element behorend tot de sociaal-cultureel-religieuze achtergrond van enkele groepen vreemdelingen, en de problemen die dat met zich meebrengt. Derhalve herhaal ik mijn vraag aan u hier nogmaals, filosoof: Dus kritisch staan ten opzichte van een religie die gestoeld is op onderdrukking, ongelijkheid, en geweld jegens andersdenkenden, in casu de islam, staat gelijk aan vreemdelingenhaat volgens u? Tot slot nog even dit, filosoof: Zoals ik hierboven al even aanstipte, 'bash' helemaal niet 'continu' 'vreemdelingen', en dat weet u drommels goed, en derhalve is dát een pertinente leugen van u, en dient u dat ofwel aan te tonen middels citaten (mét verwijzing naar draad en berichtnummer zodat de context duidelijk is), ofwel neemt u afstand van die uitspraak en biedt u uw verontschuldigingen hiervoor aan. Ik wens u bij voorbaat veel succes met het zoeken naar uitspraken van mij waar ik bijvoorbeeld 'continu Chinezen bash', of Finnen, of Chilenen, of Amerikanen, of Ghanezen, Kaapverdianen enzovoorts enzovoorts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk krijgt Suske voor deze zeer duidelijke opmerking geen ban aan zijn been. Wat durft die wel: tegenspreken tegen Herr filosoof?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#331 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/search.php?searchid=1200775 Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 december 2008 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Systeembericht Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm. Soms gebeurt het dat de zoekmodule zichzelf heeft uitgeschakeld, in dat geval moet u eventjes wachten. Er wordt ieder uur op het uur gecontroleerd of de zoekfunctie nog werkt. Probeer het dus nogmaals vijf minuutjes na het uur, indien het dan nog niet werkt kun je terecht in Suggesties & Mededelingen. Geen resultaten dus. Ook niet na enig wachten zoals het systeembericht suggereert te doen. Derhalve kunnen we er inmiddels gevoeglijk van uit gaan dat u, in het licht dezer discussie een notoire leugenaar bent en mensen zaken tracht aan te smeren waar zij part noch deel aan hebben. U weet toch wel dat hiervoor het rode driehoekje kan worden aangeklikt? Citaat:
Uw antwoord slaat daarom, zoals zo vaak bij u, helemaal nergens op. En tevens heeft u nu nog steeds niet mijn vraag beantwoord. Een vraag die heel makkelijk met ja of nee te beantwoorden is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai dat wordt spannend, eindelijk is Circe terug; welkom meiske!
Ik vroeg me al af waarom je zo lang wegbleef, toch geen vijand(innen) lopen bij de moderatie hoop ik? Ik zou haast denken dat iemand daar een hekel aan je heeft! Nee toch? In ieder geval ben je terug; goed zo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hier echt een bende kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moeder is en blijft schuldig, kinderen vermoord je zomaar niet, zelfs niet "uit liefde" om ze niet achter te laten in een cultuur die hier niets te zoeken heeft, maar er zijn toch op zijn minst "omstandigheden" die mogen meetellen voor de strafbepaling... Pas gelezen dat er in ook een "gezinsdrama" was in Oostende van een vrouw die met messteken werd omgebracht... en jawel... het was weer een "genaturaliseerde "Belg" die voor het messenwerk had gezorgd! Wat een verrijking heeft men ons toch op onze nek gesmeten met die "multicul-strontboel"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen vallen nu eenmaal op foute mannen.
Maar hier gaat het dus om een foute vrouw, die haar kinderen heeft vermoord. Dat er dan nog tisten zijn die van haar een slachtoffer willen maken, tart elke verbeelding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voorval in Oostende dat zopas is gebeurd gaat ook over een vrouw die met een allochtoon was gehuwd en was/of probeerde te scheiden! En wat doen die kerels dan? Dat is dan een schande voor de familie, hun eer is aangetast, en hun vrouw steken ze dan maar neer. Nog altijd iets beter dan zuur gieten in het gezicht van de vrouw, zoals ze in hun eigen landen doen, maar toch... Alleen komt dit bijna altijd voort met een "bepaald soort allochtonen" nietwaar? En daar hebben sommigen het ook liever niet over... Ben juist naar het 7 uur-journaal aan het kijken... om te vernemen dat de Taliban vanaf nu meisjes en vrouwen die nog durven naar school gaan met explosieven zal ombrengen... Niets met deze zaak te maken, maar we hebben het wel over dezelfde "bepaalde soort allochtonen"... Toevallig. Laatst gewijzigd door andev : 25 december 2008 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet zich wel de vraag durven stellen wat hieraan aan de basis ligt... dat stoort blijkbaar, nietwaar? Er zullen meer en meer dergelijke gevallen volgen vrees ik. Leve de multicul en haar niet bij elkaar passende werelden! Hoeveel keren zijn er al slachtoffers gevallen bij die gemengde huwelijken? En ja, zij is ook een slachtoffer van het wereldje waarin ze is terecht gekomen, en als slachtoffer is ze uiteindelijk dader(es) geworden... Wat haar niet van alle schuld vrijpleit! Ze had misschien kunnen vluchten met haar kinderen... en wat later zaten we met een "eremoord" of zoiets zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |