![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de garantie vervallen is heb je pech, van diefstal is in dat geval geen sprake. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mijn geld gestolen wordt niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() In mijn budget is een uurwerk (géén Swatch of Festina) wel wat meer dan de kasinhoud tov de omzet van een juwelier. Ik vind het erg, maar ik maak er geen drama van... emotionele impact is maar zo groot als je dat zélf wil. een zaak k�*n meerdere keren overvallen worden, maar als de tweede keer nog een noemenswaardige buit gemaakt werd, was de uitbater wel kortzichtig... Koop ik iets, gelijk wat bij een andere kleinhandelaar, is de kans dat ik wat jij een "miskoop" noemt doe ook weer redelijk groot: ik heb hier een stereoketen staan van 1 jaar oud, onverklaarbare storingen, ook op de FM-band, als ik er mijn transistor naast zet werkt die wél goed. de kleinhandelaar zegt dat er niets aan is... Elke aankoop die je doet is een gok: zal het beestje thuis werken en hoe lang? (Néé, ik koop niet bij Aldi of dgl...Koop je een kledingstuk, is het een gok of het draagbaar uit de was zal komen... etc, etc... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Parlementslid
|
![]() Hello Filo,
Citaat:
![]() "Vertel" dus maar niet over je stereoketen. daar is de emotionele impact (pfff) precies zéér groot. Filo, het kan natuurlijklijk die kleinhandelaar zijn. Bedrieger of niet goed ingelicht. Filo, je hebt gelijk, de dag van vandaag is het oppassen geblazen. B.v. koopt géén TV van dat Nederlandse merk. Die toestellen worden nu in Polen gemaakt en zijn gegarandeerd ... lastposten voor de koper-gebruiker. Goeie Raad; goeie Daad; zo kom ik zeker in den Hemel.
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() [size=1]knip[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik sprak niet over die éne zeldzame uitzonderlijke overval, zoals die al eens bij een handelaar voorkomt (helaas) maar over de continue oplichting door kleinhandelaars, producenten (en ook door werkgevers in feite), waartegen minder verdediging mogelijk is dan tegen overvallen! Maak jij dat niet mee? Gefeliciteerd dan! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dankjewel ego filo, je hebt het werk in mijn plaats afgemaakt. Groetjes! 8) Trouwens indien ik al jouw levenservaringen nu moet gaan geloven é filo, dan zou ik je 1 gouden raad willen geven, leer snel nieuwe mensen kennen jonge want ze lichten jou langs alle kanten op, zowel op vakantie als thuis! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste handelaar die mij onder bedreiging van een wapen verplichte om iets van hem te kopen moet ik echter nog tegenkomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed dat ze af en toe eens die smeerlappen van een winkeliers overvallen. Citaat:
[size=2]Tip: was eens niet alles op dezelfde temperatuur.[/size]
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie overvallen wordt, draagt daar soms levenslang de emotionele gevolgen van. Mijn moeder vraagt mij om thuis te komen slapen wanneer mijn vader in het buitenland zit. Dit sinds er bj ons is ingebroken. Maar neen, dat is allemaal peanuts volgens Filo.... ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles vertrekt bij mij en bij mij alléén, Zoals IK het ervaar, en ik alléén ![]() ![]() Hier lees je het eens van een ander, maar dan enkel op het vlak van deprijzen...: http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/...-9D8A69B25D5C} GVA, 25/02 [size=6]"België nooit het goedkoopste land"[/size] Voor sommige courante consumptiegoederen is België erg duur geworden en voor veel producten, zoals audio- en videomateriaal, is het vaak interessanter in het buitenland aankopen te doen. Uit een enquête van Test Aankoop in 10 landen van de Europese Unie is zelfs gebleken dat België nooit het goedkoopste land is. In het magazine van maart 2004 publiceert Test Aankoop de resultaten van een prijsonderzoek in Europa. Enerzijds zijn heel wat goederen in België in de loop van de jaren erg duur geworden vergeleken met andere Europe landen en anderzijds heeft de invoering van de Europese munt weliswaar voor meer transparantie in de prijzen gezorgd, maar is de verhoopte concurrentie tussen de landen van de eurozone toch uitgebleven, stelt de consumentenorganisatie vast. De enquête gebeurde in 10 landen van de Europese Unie: België, Duitsland, Oostenrijk, Spanje, Frankrijk, Groothertogdom Luxemburg, Groot-Brittannië, Italië, Nederland en Portugal. Test Aankoop voegde daar ook Zwitserland aan toe en twee landen die bekend zijn om hun gunstig taksenstelsel: het prinsdom Andorra en de republiek San Marino. In elk land trokken de enquêteurs naar de hoofdstad en naar enkele belangrijke en/of nabij de grens gelegen steden. Telkens werden de prijzen opgetekend in de voornaamste handelscentra (winkelstraten of shopping centers). Niet minder dan 346 artikelen (uit 20 productcategorieën) en 55 steden werden op die manier gescreend. In totaal werden 36.000 prijskaartjes gecontroleerd. Op basis van de resultaten werd voor elke stad en elk land een gemiddelde prijsindex berekend. De index 100 slaat daarbij op het laagste prijsgemiddelde. Volgens Test Aankoop is België nooit het goedkoopste land. Voor geen enkele van de geanalyseerde sectoren haalt België de laagste prijsindex. De enige sectoren waarvoor ons land een behoorlijke score haalt, zijn speelgoed (indexwaarden van 101 tot 110, nog altijd tot 10 procent duurder dan het goedkoopste land) en parfums (indexwaarden van 104 tot 106). Voor verscheidene andere sectoren blijkt ons land uitermate onvoordelig. Voor 8 van de 20 onderzochte categorieën vinden we de duurste stad in België. Van de 10 duurste steden (op een totaal van 55) liggen er 9 in België, stelt Test Aankoop. Voor audio, video en autoradio's betaalt de Belg gemiddeld 25 tot 35 procent meer dan een Duitser in Aken. Op het totaal van de 346 onderzochte producten haalt ons land een gemiddelde index van 109, de hoogste van heel de enquête. De binnenlandse prijsverschillen zijn soms groter dan de verschillen met de buurlanden. Een goed voorbeeld daarvan zijn de dvd-spelers, waarvoor de indexwaarden uiteenlopen van 110 (Antwerpen) tot 121 (Aarlen): dat is een verschil van 11 procent in België. Hetzelfde product haalt in het Nederlandse Eindhoven een indexwaarde 104. Véél commentaar nodig? ![]() Mijn conclusie: in vergelijking met de rest van Europa heeft dit land wel degelijk een probleem in de distributiesector.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Sato las Dilbert en schreef:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En empathie met de slachtoffers, dat kan niet in zijn dwangmatig overcorrect denkwereldje, dat kan enkel met de dader als die - ocharme- opgepakt wordt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, komaan mensen! Een beetje empathie met onze door een witte autochtone winkelier opgelichte Filo is hier toch wel op zijn plaats denk ik!
Ik zou Filo voorstellen om in het vervolg bij een ALLOCHTONE winkelier een gelijkaardig uurwerk te gaan kopen, en er dan trots mee door de allochtone buurt te gaan wandelen! Ik durf wedden dat ge vermoed dat uw (nieuwe) horloge ging blijven lopen...... zelfs al weet ge niet meer wie hem nu rond de pols draagt.... Maar d�*n is Filo gelukkig, want dan heeft ie tenminste een andere allochtoon ook gelukkig kunnen maken! Eind goed! al goed!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(het is de schuld van de winkeliers, die de arme goedgelovige loontrekkende oplichten, is wat je suggereert, niet? Of wat doet deze copy-paste uit een andere topic anders hier?)
![]() |
![]() |
#338 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#339 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: