![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Tot in den treure toe (en als het moet, dan moet het) blijf ik herhalen, dat de basisboeken van christendom op geen enkel punt vergelijkbaar zijn met de basisboeken van islam. Het zijn twee tegengestelden: GEWELDLOOSHEID <> GEWELD Citaat:
Trouwens in een andere post schreef ik al, dat de zin op zichzelf al genoeg reden is voor een betoging.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Minister
|
![]() De voorbeelden zijn: Afghanistan, Albania, Algeria, Azerbaijan, Bahrain, Bangladesh, Benin, Brunei, Burkina Faso, Cameroon, Chad, Comoros, Côte d'Ivoire, Djibouti, Egypt, Gabon, Gambia, Guinea, Guinea-Bissau, Guyana, Indonesia, Iran, Iraq, Jordan, Kazakhstan, Kuwait, Kyrgyz Republic, Lebanon, Libya, Malaysia, Maldives, Mali, Mauritania, Morocco, Mozambique, Niger, Nigeria, Oman, Pakistan, Palestine , Qatar, Saudi Arabia, Senegal, Sierra Leone, Somalia, Sudan, Suriname, Syria , Tajikistan , Togo, Tunisia, Turkey, Turkmenistan, Uganda , United Arab Emirates, Uzbekistan, Yemen.
Stuk voor stuk landen die aan de leer die volledig of in grote mate aan de mohammedaanse leer onderworpen zijn. Stuk voor stuk landen die onderontwikkeld gebleven zijn, waar armoede, analfabetisme en geweld heersen. En vaak is die onderwerping zeer onschuldig begonnen. Het zijn die kleine pesterijen die uiteindelijk het leven onmogelijk maken. Een korte bloemlezing uit de Europese feiten, niet zo maar eisen, maar stuk voor stuk “overwinningen” die geboekt werden in naam van een totalitaire en intolerante ideologie: kruisbeelden moeten verwijderd worden, eeuwenoude feesten mogen niet meer gevierd worden, heiligenbeelden moeten verstopt worden, vleesverwerkende bedrijven (varkensvlees) mogen niet meer ingeplant worden, het slaan van vrouwen wordt door de rechtbank goedgekeurd, klokken mogen niet meer geluid worden, enclaves in honderden Europese steden mogen niet meer door “vreemde” dienstverleners betreden worden, kerken worden beklad, cartoons mogen niet gepubliceerd worden, meisjes worden verplicht een hoofddoek te dragen, homoseksuelen worden gemolesteerd, tienduizenden auto's worden in brand gestoken, winkelruiten worden ingegooid, spaarvarkentjes en zelfs Piglet mogen niet meer, tijdens de ramadan mag er ook door ongelovigen niet meer gegeten worden op het werk, iedereen op school wordt verplicht halal voedsel te eten, schrijvers en journalisten worden het zwijgen opgelegd of leggen zichzelf censuur op. /// Waar de mohammedaanse leer heerst moeten de ongelovigen zich leren aanpassen aan de dhimmitude.
![]() |
#323 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Correct me if I am wrong. Enne: op het arabische schiereiland waren ook heel veel joden, allemaal uitgemoord door de horden in naam van islam. rmp(*) mohamed als eerste en goed voorbeeld ![]() Uit mijn verzameling teksten: In de pre-islamitische historie van de Arabieren zijn er nooit zóveel oorlogen gevoerd op zo'n grote schaal als de oorlogen die Mohammed, de oprichter van Islam, gevoerd heeft. Tot dan toe bleven conflicten tussen Arabische stammen beperkt tot twisten die gepaard gingen met gevechten. De introductie van Islam bracht niet alleen oorlog met zich mee, maar ook een meedogenloze volkerenmoord en terreur, die al snel essentiële onderdelen van het expansionisme van Islam zouden vormen. De eerste jaren van Mohammeds loopbaan als profeet, in zijn geboorteplaats Mekka, waren vredig. Na 13 jaar profeetschap had Mohammed 70 tot 80 mensen weten te overtuigen van zijn boodschap. Niet iedereen van hen was een capabele krijger. Vandaar dat deze eerste jaren nog vreedzaam verliepen. De eerste moslims hadden de kracht nog niet om te vechten. Nadat Mohammed naar Medina verhuisde en de bewoners van die stad zijn godsdienst (wel) accepteerden, begon hij handelskaravanen aan te vallen en te beroven en later de nederzettingen en beschermplaatsen van mensen in de buurt om zijn volgelingen te kunnen voorzien van een inkomen, aangezien zijn volgelingen moeite hadden om in Medina werk te vinden. Het vijfde jaar na Mohammeds verhuizing naar Medina (hijrah) was een enerverend jaar. In dat jaar vochten moslims een fameuze veldslag tegen de inwoners van Mekka. Spoedig daarna zouden de moslims de joodse wijk Bani Quynuqa in Medina omsingelen. Nadat de stam van Mohammed de eigendommen (wijngaarden en huizen) en bezittingen (juwelen en wapens) van de welvarende joodse bevolking, voornamelijk bestaande uit (goud)smeden, had geroofd, werd de joodse bevolking verbannen van de grond, waar hun voorouders al hadden gewoond. Na deze rooftocht had Mohammed het gemunt op een andere joodse stam, de Bani Nadir. Mohammed vermoordde hun leiders en meest vooraanstaande mannen en na de stam van hun eigendommen en bezittingen te hebben beroofd werd de joodse stam verbannen uit Medina. In beide gevallen boden de joden geen verzet. Ze werden volkomen verrast en gaven zich over aan het superieure leger van Mohammed. Gesterkt door de overwinningen op deze zwakkere, niet-strijdende en ongevaarlijke mensen en hun bereidheid om al hun welvaart op te geven om hun levens te sparen, en geleid door een onverzadigbare gulzigheid en machtswellust ging deze door zichzelf benoemde 'boodschapper van God' verder met zijn rooftochten. Ditmaal was een joodse stam buiten Medina, Bani al-Mustaliq, aan de beurt. De bekendste biograaf van Mohammed, Bukhari, verhaalt als volgt over de aanval op Bani-al-Mustaliq: Bukhari, deel 3, boek, 46, nummer 717. http://www.dutch.faithfreedom.org/ar...juwairiya.html
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.bestandworst.com/v/?id=91267 Hier haal ik het essentiele aan van dit artikel. * Britain's Commission for Racial Equality, Trevor Phillips, responded to the Telegraph poll by urging the 40 percent of his nation's Muslims who want part of the country ruled by Shari'a law * In February Australia's Federal Treasurer Peter Costello, said much the same, suggesting in a public speech that Shari'a advocates would feel more comfortable living in Saudi Arabia or Iran. * Immigrant to Norway Iraqi Mullah Krekar, a former leader of the Kurdish guerrilla group Ansar-al-Islam, has told Norwegians that "our way of thinking…will prove more powerful than yours" * In France, a public official was asked to meet with an imam at the edge of Roubaix's Muslim district out of respect for his declaration of the neighborhood as Islamic territory to which she had no right of access. * In Britain, imams have pressed the government to officially designate certain areas of Bradford as being under Muslim, not British, law. * In Denmark, Muslim leaders have sought the same kind of control over parts of Copenhagen. * And in Belgium, Muslims living in the Brussels neighborhood of Sint-Jans-Molenbeek already view it not as part of Belgium but as an area under Islamic jurisdiction in which Belgians are not welcome. Maar allicht ben ik nog altijd te paranoia om dit gevaar in te zien. Tijdens mijn dhimmie leven, had ik trouwens niet eens door dat de sharia gedeeltelijk is ingevoerd in Ontario.... En dus blijf ik herhalen dat de islam een bedreiging vormt voor onze Westerse samenleving. Gelukkig durven een Noorse, een Britse en een Australische minister al publiek stellen dat ze moeten verhuizen. Zoals ik dus blijf stellen: zonder geweld als het kan (zie vorige zin!!!!) en met geweld als het moet. Nog niet gehoord van die Duitse rechter, die een vrouw niet volgde in haar terechte vraag om van haar man te worden gescheiden omdat ze hem sloeg! Redenering erachter: het is toegelaten in islam om je vrouw te slaan. Wanneer haal jij je hoofd uit het zand? Of wil je gewoon niet lezen wat hier telkens opnieuw gepost wordt, MET verwijzingen naar DIVERSE bronnen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men daartegen wenst te protesteren is men niet alleen een extreem rechtse racistische facist, maar bovendien nog onverdraagzaam erbovenop!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In dat geval, geen probleem.
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Minister
|
![]() Wat? Er is toch geen verbod op kerststalletjes, noch wordt er publiek geslacht, noch zijn paaseieren verboden (dat ik weet). Het ziet er ook niet meteen aan te komen.
Maar hey, als je wilt betogen, ga ervoor! Betogingen zijn leuk.
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() Moslims leidden hier een anti christelijk leven, dag na dag, en dat is allemaal perfekt legaal.Maar één enkel betogingske, van één dag , d�*t is verboden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een korte bloemlezing uit de Europese feiten, niet zo maar eisen, maar stuk voor stuk “overwinningen” die geboekt werden in naam van een totalitaire en intolerante ideologie: kruisbeelden moeten verwijderd worden, eeuwenoude feesten mogen niet meer gevierd worden, heiligenbeelden moeten verstopt worden, vleesverwerkende bedrijven (varkensvlees) mogen niet meer ingeplant worden, het slaan van vrouwen wordt door de rechtbank goedgekeurd, klokken mogen niet meer geluid worden, enclaves in honderden Europese steden mogen niet meer door “vreemde” dienstverleners betreden worden, kerken worden beklad, cartoons mogen niet gepubliceerd worden, meisjes worden verplicht een hoofddoek te dragen, homoseksuelen worden gemolesteerd, tienduizenden auto's worden in brand gestoken, winkelruiten worden ingegooid, spaarvarkentjes en zelfs Piglet mogen niet meer, tijdens de ramadan mag er ook door ongelovigen niet meer gegeten worden op het werk, iedereen op school wordt verplicht halal voedsel te eten, schrijvers en journalisten worden het zwijgen opgelegd of leggen zichzelf censuur op. /// Waar de mohammedaanse leer heerst moeten de ongelovigen zich leren aanpassen aan de dhimmitude.
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder dan 5% van België is moslim.
Dat terzijde.
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We moeten die beelden ook zo veel mogelijk op het Nieuws en op TV Brussel te zien krijgen, om eraan te wennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tof dat klokken niet meer mogen geluid worden, helaas doet de kerk bij ons in het dorp dat nogaltijd, elke zondag (en onregelmatig op andere dagen) maakt die mij vééél te vroeg wakker.
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 24 augustus 2007 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() Dat is er misschien niet, maar de eisen wel. Dat zegt niet veel, maar het zegt wel iets over de moslims. Het geheel zegt echter alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deporteren it is. Geen argument dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over deporteren heb ik trouwens nooit een woord gerept. Dat probeer jij mij in de mond te leggen met je mening die gebaseerd is op na-oorlogse indoctrinaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu goed. Als men de islam als een politieke ideologie wilt beschouwen - wat niet eens zo heel erg kort door de bocht is - dan moet je die 'bestrijden' zoals je elke politieke ideologie wilt bestrijden. Met argumenten en met democratie. Niet door - ik zeg maar wat - zaken te verbieden die inherent zijn daaraan. Ik ga er vanuit dat je daarmee akkoord gaat?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 24 augustus 2007 om 12:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je de markt vrij wil laten, dan kan bv het minimumloon verboden worden. Enz. Ik hoop dat jij eens leert consequent zijn ipv de moslims onvoorwaardelijk te verdedigen als een kip zonder kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik iemand zie - Wilders - die de koran wilt verbieden, vind ik dat een idioot. Betekent dat dan dat ik achter de koran sta? :') 'k zal het nog eens quoten. Citaat:
![]() |
![]() |