![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 augustus 2007 om 00:31. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie je dan zelf niet in dat uitgerekend jij hem aan moet halen om ergens een vaag punt te hebben? Zou je Carl Schmitt het ook eens zijn met jouw visie die alle moordpartijen en kolonisaties die vanaf dan plaatsvinden en aan "het westen" kunnen gelinkt worden, als genocide te omschrijven? Allé kom, tap nog wat onzin. Ge zijt op dreef!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 augustus 2007 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 augustus 2007 om 00:41. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#325 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Nierika;2862798]blub blub blubber blub.
Haal die zeep uit je smoel, in plaats van mee te huilen met de wolven. Onze regeringen hebben geld geroken in het klimaatdebat. Kallikles ziet zijn haat tegen het westen middels het broeikaseffect en de CO2 bevestigd. En zo heeft iedereen zijn motieven om zich tegen de klimaatfetisj aan te schurken. Waterdamp is het belangrijkste broeikasgas. Het IPCC besteedt aan dat gegeven totaal geen aandacht en nauwelijks aan de activiteit van de zon. Een gemiddelde van slechts 2 procent van de atmosfeer is samengesteld uit broeikasgassen, inclusief waterdamp. Meer dan 90 procent van die 2 procent broeikasgassen zijn van natuurlijke, niet door de mens veroorzaakte, oorsprong. Van de resterende 10 procent is 1 procent afkomstig van CO2 dat vrijkomt bij de verbranding van fossiele brandstoffen. Het vertegenwoordigt maar een klein deel van de 0,04 procent van de CO2 in de totale atmosfeer. CO2 blijft een minuscule hoeveelheid broeikasgas. http://www.stichtingklimaat.nl/klimaathysterie.htm[/quote] Citaat:
Als ik moet kiezen tussen bovenstaande deskundige en de prietpraat die een kallikles verkoopt, dan weet ik wat gekozen. Maar aangezien je het er zo oneens mee bent, wees dan zo vrij aan te wijzen waar hij fout zit zonder over Ufo's of creationisme te zemelen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 augustus 2007 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn kringen Kallikles, mijn kringen....
*zucht* Vrij vertaald: praat niet over datgene waar je niks van afweet...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ok, hij schrijft een column, maar waar is zijn peer-reviewed wetenschappelijk artikel? Waarom publiceren die 'klimaatskeptici' geen wetenschappelijke artikels? Misschien omdat het pseudo-wetenschappers zijn?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat een paranoide islamofobicus als u ook nog eens complottheoriën i.v.m. het klimaat koester verbaast me geenszins.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
|
![]() Geeft niet hoor; maar graag een beetje beschaafder, want hoezeer ik er ook mijnerzijds van overtuigd ben dat jij stapelgek bent, ik uit dit hooguit als mijn MENING want ik ben geen medisch deskundige om zulks als een vaststaande diagnose te mogen presenteren.
![]() |
#331 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 20 augustus 2007 om 01:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo moeilijk is dat toch niet? Als je me dit ergens, zonder dubieuze omwegen te volgen, kunt aantonen, zal ik devoot het hoofd buigen en voor altijd je mindere zijn, maar nog steeds geen creationist, conspiracy-aanhanger of Ufo-adept.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 augustus 2007 om 01:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kallikles lijkt overtuigd van zijn zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://ipcc-wg1.ucar.edu/wg1/Report/...Pub_SPM-v2.pdf
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Europees Commissaris
|
![]() De manier waarop je de term "creationist" hanteert zodat het bijna een scheldwoord lijkt, laat toch ook de vraag bij me oprijzen hoe jij eigenlijk tegen de islam aankijkt. Hoe je tegen het christendom aankijkt, als exportprodukt van het verdorven westen, daar heb ik al ergens een vaag vermoeden van...
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die graag bullshit slikt, slikt ze op alle domeinen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: