![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben links als het hoort en rechts als het moet, maar ik ben ook rechts als het hoort en links als het moet. Geef me een probleemsituatie en vraag me: hoe zou je dat oplossen? Ik geef de oplossing en u kunt er dan zelf het etiket 'links' of 'rechts' op plakken. De woorden 'links' en 'rechts' zijn in feite vaak inhoudsloos Laatst gewijzigd door system : 19 september 2007 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben links als het hoort en rechts als het moet, maar ik ben ook rechts als het hoort en links als het moet. Geef me een probleemsituatie De woorden 'links' en 'rechts' zijn in feite inhoudsloos |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet er idd niet goed uit voor ons, Prae.
![]()
![]() |
#324 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Zuurtjenbek, zuurtjenbek, de Vlaemschen spek."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Staatssecretaris
|
![]() waarom tegen de enig echte allesomvattende linkse waarheid gezondigd??
![]() |
![]() |
#326 |
|
![]() Probleem: Vlaanderen heeft recht op zelfbeschikking. (links?)Belgie verbiedt dit.
Geef me uw oplossing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Minister
|
![]() Vlaanderen apart, wat anders ?
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oplossing: probleem bestaat niet. Grondgebied kan geen zelfbeschikking hebben.
(Zie jij mijn moestuintje al zelfbeschikking hebben?)
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Minister
|
![]() Maar het volk dat op dat grondgebied woont wel.
![]() |
#330 |
|
![]() Probeer toch eens uw voeten op de grond te houden, denkt u echt dat het probleem weg zal gaan als u het negeert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
°splitsing Brussel-Halle-Vilvoorde. °afbouwen van transfers. °solidariteit blijft bestaan tussen Walonië en Vlaanderen op voorwaarde dat Walonië aantoont dat het niet verspilt en ook een degelijke inspanning levert om uit het de moeilijke economische situatie te komen waarin het zich bevindt. °dit alles binnen het kader van een gefederaliseerd België. °indien de Walen koppig blijven: voorbereiden van de boedelscheiding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
|
![]() Citaat:
Over het zelfbeschikkingsrecht, het lijkt me niet correct dat het het ene volk is dat beschikt over het andere. Dat lijkt me fundamenteel onjuist. ik bedoel maar, Vlaanderen onafhankelijk, dat moet door Vlamingen beslist worden, niet door Walen. De Walen zijn daarin nu eenmaal geen betrokken partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#334 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Persoontje in kwestie heeft zelfs een probleem met het getal van de 6.000.000, hij smijt er zonder blikken of blozen nog 1.000.000 bovenop is volgens zijn geschiedkundige kennis dichter bij de waarheid. Een welles nietes spel spelen met personen die getallen en boekskes en de geschiedkundige prietpraat te voorschijn halen van hen die de NSDAP voor W02 en erna in een slecht daglicht wilden zetten en zichzelfs arrogantie prettenderen van te weten wat 'AH' dacht is zonde van de tijd en de moeite.
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 19 september 2007 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welk ander "beschaafd" land bestaat zulkse "bloedvloek"? Juist... in het land van de eeuwigdurende haat en zijn syste(e)mslaven.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 september 2007 om 16:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |