![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#34141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Europa wil samenwerken en handeldrijven met Zuid Oost Azië , laat ze het dan doen met Japan ,Zuid Korea en Taiwan. Laatst gewijzigd door cato : 9 november 2022 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch aangenaam dat er hier minstens ene is die alles, maar dan ook alles, van a tot z kent van communistisch Rusland. En weet dat daar alles o zo goed was en is.
Amai mijn kloten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34143 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk wel degelijk dat het een hypothesis die verder onderzocht mag worden. Is het feit dat Rusland zo moeilijk samenwerkt een gevolg van hun imperialistisch verleden dat ze niet kunnen loslaten? Zou een opsplitsing dingen beter kunnen maken? Ik zou het zelf niet weten, maar een debat hierover lijkt me best wel interessant. Uiteindelijk is hun kernboodschap wel degelijk positief: Citaat:
Persoonlijk denk ik dat dit ook voor Rusland positief is, althans voor de Russische bevolking.
![]() |
![]() |
#34144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- Westerse bedrijven moeten zich bewust worden van de risico's en kijken naar de lange termijn, niet enkel 3-jarige groeiplannen. Maak eventueel van de Chinese tak aparte bedrijven, op een apart netwerk. Maak kritische componenten op andere locaties en voer deze als blackbox in naar China, ... - Westers overheden moeten tegengaan dat Chinese bedrijven oneerlijke voordelen hebben t.o.v. Westerse concurrenten (koppelverkoop, oversubsidiering, fraude, ...) Het probleem ligt niet enkel in China.
![]() |
![]() |
#34145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar zijn de Romenen in het algemeen heel tevreden over het EU lidmaatschap. https://www.inscop.ro/ianuarie-2022-...s-european-ca/ Die link heb ik van wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Romani...n#cite_note-12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleene vitale producten zal Europa en het Westen zelf moeten maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34148 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Poetin, Patrushev, Kovalchuk, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34149 |
Minister-President
|
![]() "Sergei Shoigu and Sergei Surovikin announced that Russian forces will begin to withdraw from the right-bank of the Dnipro in Kherson"
wel wel wel...
![]() |
#34150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun zwaar materiaal is nog altijd ter plaatse Hun elite eenheden zijn nog altijd ter plaatse Er is nog niet zoiets als de kenmerkende 'vlucht' van de bevelvoerende officieren vast te stellen... Lijkt me allemaal nogal een open uitnodiging te zijn : "val ons maar liefst frontaal aan, en in grote getallen" om dan een artilleriefeestje te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik ben nu ook wel benieuwd.
![]() |
![]() |
#34152 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dit beeld is nu niet veraf meer : |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De manier waarop een maatschappij georganiseerd is is altijd gepland. Elke economie is een planeconomie. Als er dan mensen zijn die hun rekeningen niet meer kunnen betalen, dan is dat omdat de planners daarvoor kiezen. Het is niet dat er geen olie en gas genoeg in de wereld zijn. Er is voldoende olie en gas voor iedereen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 9 november 2022 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je energietoevoer, waar heel je welvaart op gebaseerd is, wordt opgeblazen door je eigen "bondgenoten", dan zijn dat in de feiten geen bondgenoten meer.
![]() |
#34155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb Duitsers heel vaak als heel correct en betrouwbaar meegemaakt, maar toen het land aan de grond zat, waren de Duitse vrouwen voor weinig geld te huur. De Duitse wetenschappers ook. Die vlogen in groten getale naar Amerika (maar de Sovjets namen er ook veel mee). Maar deze meneer denkt dat de Russen nu nog de Mongolen volgen. Ik heb overigens in culturen geleefd die bijzonder wrede aspecten vertoonden, maar daarvan is mij in Rusland niets opgevallen. Deze man zoekt naar een verklaring voor een wreedheid die er niet is, maar de omstandigheden kunnen ze natuurlijk teweegbrengen, net als de corruptie.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |