Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2005, 14:05   #3401
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Neen, het gaat erom dat jij bewust openlijk racistische "informatie" op dit forum plaatst, en totaal onmachtig bent (zoals steeds) om jouw "informatie" te staven.
Het is niet racisitisch! Zie je , jij veralgemeent. Ik heb je trukendoos onderhand wel door... Als Pindar een iets plaats waar er gesproken wordt van een jood of van de MOSSAD of isrealitisch complot dan ga je hem direct beschimpen dat AL zijn info racistisch is. Intelligente lezers zullen daar wel kunnen doorkijken!!!!

Citaat:
Dat de andere believers je hierin blijven steunen toont dat ook zij niet geïnteresseerd zijn in een echte discussie, maar alléén maar in hun propaganda. Triestig.
HAHAHAHA , wie is er hier niet geinteresseerd in een echte discussie. Wie bekijkt er de informatie niet maar gaat opzoek naar "compromiterende" feiten over diegene die de informatie aanbiedt om zo het direct af te doen als zever.
Oud 26 oktober 2005, 14:07   #3402
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Ik zeg dat Dutroux, in tegenstelling tot wat jij hier beweerde, geen jood is.
Ofwel bewijs je dat hij dat wel is, ofwel trek je deze bewering terug.

Rot op met je gekutkam!!!!!! Ik trek niks nada terug!!!
Ik heb toch al gezegd dat het aan me reet zal roesten of ie zwitserse kaas is
Pfff wat relevant zeg. Je had bij Monthy Python moeten gaan werken die
hadden ook hele mooie afleidingsmanouvres!!!!!

Citaat:
Over je beweringen over "satanisme" zeg ik dat jij daar niet het minste bewijs voor aanbrengt, alléén maar beweringen uit totaal waardeloze "bronnen.

LOL ja hoor, dit is TE DOM om op te reageren!

Oeps, toch gedaan!

PPfff indar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 14:07   #3403
exodus

Standaard

Citaat:
Over je beweringen over "satanisme" zeg ik dat jij daar niet het minste bewijs voor aanbrengt, alléén maar beweringen uit totaal waardeloze "bronnen.
Zoek eens iets op over SRA (satanic ritual abuse). Je zal er verstelt van staan hoeveel het voorkomt en hoeveel er over te vinden is! En niet alleen op conspiracy sites zoals jij ze noemt. Gewone kinderpsychiaters beginnen dit fenomeen zelfs te erkennen.
Oud 26 oktober 2005, 14:09   #3404
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet racisitisch! Zie je , jij veralgemeent. Ik heb je trukendoos onderhand wel door... Als Pindar een iets plaats waar er gesproken wordt van een jood of van de MOSSAD of isrealitisch complot dan ga je hem direct beschimpen dat AL zijn info racistisch is. Intelligente lezers zullen daar wel kunnen doorkijken!!!!
Juist, en vandaag reageer ik niet meer op die Truus, mischien volgende week vrijdagmiddag of zo, wat een gekutkam door een lege huls zeg!!!

Pfff indar
Oud 26 oktober 2005, 14:18   #3405
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard r

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Dutroux is geen jood, waarom wordt deze leugen dan hier verspreid?
Citaat:
HAHAHAHA , wie is er hier niet geinteresseerd in een echte discussie. Wie bekijkt er de informatie niet maar gaat opzoek naar "compromiterende" feiten over diegene die de informatie aanbiedt om zo het direct af te doen als zever.
Wat een onzin.

Jullie brengen alléén maar beweringen, zonder de minste bewijzen.
De laatste dagen alléén al de leugens over de verboden boeken van Wilhelm Reich en de leugens over de joodse Dutroux.

Bewijs deze beweringen of geef toe dat het leugens waren.

Maar neen, wat jullie doen is beweren dat ik een oester ben, een truus, een trukkendoos hanteer, aan de drugs zit, enz ...
Persoonlijke aanvallen, jullie enig wapen blijkbaar.

Zielig hoe laag jullie vallen omdat jullie nepargumenten zo gemakkelijk gecounterd worden ...

Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2005 om 14:19.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 14:20   #3406
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Dat Dutroux een jood zou zijn, had ik zelfs niet kunnen bedenken ...
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 14:21   #3407
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Dat Dutroux een jood zou zijn, had ik zelfs niet kunnen bedenken ...
Oud 26 oktober 2005, 14:22   #3408
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar neen, wat jullie doen is beweren dat ik een oester ben, een truus, een trukkendoos hanteer, aan de drugs zit, enz ...
Nee hoor, Truus, ik heb nog veel meer gezegd tegen je maar je hebt het er
blijkbaar niet uitgepikt!
btw welke drugs gebruik je dan?

Maar zoals gezegd, volgende week vrijdagmiddag weer...mischien.

En niet kutkammen nu want je vond het fijn dat ik je niet serieus nam!:

Firestone:

Citaat:
Bedankt dat jij me niet serieus neemt
Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 oktober 2005 om 14:24.
Oud 26 oktober 2005, 14:28   #3409
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Ik ga mijn 'mening' over de NWO neerpennen ...

Natuurlijk zijn er mensen die de wereld regeren. Het gaat om de allerrijksten. Als ik nu stinkend rijk zou zijn, dan zou ik ook jaarlijks met mijn 'collegas' willen 'babbelen' over mijn toekomst, ...

Het is wat simplistisch voorgesteld

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 26 oktober 2005 om 14:36.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 14:29   #3410
exodus

Standaard

Dat er in de zaak Dutroux een sprake is van een complot en een machtig netwerk is wel duidelijk. En toch geloven een groot deel van de Belgen dat er geen is. (Maar toch een niet te overzien deel gelooft dat er wel een netwerk was). Het duidt aan hoe "vrij" de pers in ons land is.

Dat Marc Dutroux bescherming genoot van hogerhand is overduidelijk. In 1989 is hij tot 13 jaar veroordeeld voor ontvoering en verkrachting, en slecht na 3 jaar is hij verijgelaten door toenmalige minister van justitie Melchior Whatelet... tiens tiens. Dit totaal tegen het rapport van de psychiater in die zei dat hij een gevaar voor de samenleving bleef... Melchior Whatelet (zie mijn vorige post) die ook al eens in opspraak is gebracht i.v.m pedofelie en die Stephane Goux heeft aangestelt als rechter bij een zaak van kindermisbruik in een karhtolieke school en bij de zaak Dutroux. Merk ook op dat Dutroux toen hij in 1989 in de gevangenis zat tot driemaal toe gratie heeft gehad van de toenmalige koning..

Laatst gewijzigd door exodus : 26 oktober 2005 om 14:30.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 14:35   #3411
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Merk ook op dat Dutroux toen hij in 1989 in de gevangenis zat tot driemaal toe gratie heeft gehad van de toenmalige koning..

Yep! Dezelfde koning die meisje en jongens(babies en kleuters) in hun hol neukt!!!!
Weet je wat? Loop eens een week mee met hem. Kan wel zijn dat we daarna niks meer van je vernemen natuurlijk!!! Ik weet dan wel wat er gebeurd is!

ga dat tegen die kinderen zeggen joh! Dat ie mensen beledigt om te hopen
dat het doordring tot de mensen! Wat zullen ze kwaad op me worden!!!!!

Firestone wil er heel graag bijzijn!!! Want dan heefttt ze bewijs!!!!!!!
Jammer alleen dat ze het dan niet kan navertellen natuurlijk, maar ja dat mag niet want dat is vernietiging van bewijsmateriaal!!!! Ja joh!

Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 oktober 2005 om 14:41.
Oud 26 oktober 2005, 14:37   #3412
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat er in de zaak Dutroux een sprake is van een complot en een machtig netwerk is wel duidelijk. En toch geloven een groot deel van de Belgen dat er geen is. (Maar toch een niet te overzien deel gelooft dat er wel een netwerk was). Het duidt aan hoe "vrij" de pers in ons land is.

Dat Marc Dutroux bescherming genoot van hogerhand is overduidelijk. In 1989 is hij tot 13 jaar veroordeeld voor ontvoering en verkrachting, en slecht na 3 jaar is hij verijgelaten door toenmalige minister van justitie Melchior Whatelet... tiens tiens. Dit totaal tegen het rapport van de psychiater in die zei dat hij een gevaar voor de samenleving bleef... Melchior Whatelet (zie mijn vorige post) die ook al eens in opspraak is gebracht i.v.m pedofelie en die Stephane Goux heeft aangestelt als rechter bij een zaak van kindermisbruik in een karhtolieke school en bij de zaak Dutroux. Merk ook op dat Dutroux toen hij in 1989 in de gevangenis zat tot driemaal toe gratie heeft gehad van de toenmalige koning..
Bla, bla, bla ...

Is Dutroux een jood of niet?
Zeg niet dat deze vraag irrelevant is, want jullie zijn met deze leugen afgekomen.

Het zou de believers sieren dat ze ondubbelzinnig afstand namen van dit zoveelste verzinsel. Maar daar zijn ze blijkbaar te fier voor ...
(Hormonen ... )
Oud 26 oktober 2005, 14:41   #3413
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat mens is of echt gek of snapt het niet of houdt zich van de domme.
Ik gok op het eerste

Is een seriemoordenaar boedhist of niet? Man o man welk een waanzin

Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 oktober 2005 om 14:42.
Oud 26 oktober 2005, 14:43   #3414
exodus

Standaard

Citaat:

Zeg niet dat deze vraag irrelevant is, want jullie zijn met deze leugen afgekomen.
Het is irrelevant. Moest het relevant zijn voor ons DAN zou je ons kunnen verdenken van racisme. Maar het is TOTAAL NIET relevant voor ons als moest hij een neger, chinees weet ik veel wat zijn. Pindar kan er toch ookniet aan doen dat zijn artikel zegt dat Dutroux een jood is. Voor ons is het niet relevant. Punt.

Citaat:
Het zou de believers sieren dat ze ondubbelzinnig afstand namen van dit zoveelste verzinsel. Maar daar zijn ze blijkbaar te fier voor ...
(Hormonen ... )
Het heeft niets met hormonen te maken maar met de waarheid. De waarheid is het hoogste goed, hoe onplezierig ze ook moge zijn.
Oud 26 oktober 2005, 14:46   #3415
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Kunnen we eventje realistisch zijn?
Een Amerikaanse NWO heeft evenveel kans van slagen ale een globale aanval van palingen op de Homo Sapiens.
De moderne Homo Sapiens weet wel beter (TV Radio Internet)
Echter,een verdere verspreiding van Amerikaanse waarden is wel realistisch,al ware het maar omdat de meerderheid van de Europeanen liever HOLLYWOOD films ziet dan iets anders.

So whats the problem? Fims is een zaak,realisme is een andere.
Europa,de bakermat van de mensheid zal het wel overleven.
Oud 26 oktober 2005, 14:46   #3416
Pindar
Banneling

Standaard

Juist Exodus!

Maar ze zal het zo draaien dat ze het niet hoeft te zien

Zoals gezegd, kan iemand haar uitnodigen voor een ritueel bij de elite?

En niet zeiken dan , maar gewoon meedoen! Vrolijk meedoen!

wat er ook gebeurt! En ik weet voor een groot gedeelte wat daar gebeurt.

Pindar
Oud 26 oktober 2005, 14:47   #3417
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is irrelevant. Moest het relevant zijn voor ons DAN zou je ons kunnen verdenken van racisme. Maar het is TOTAAL NIET relevant voor ons als moest hij een neger, chinees weet ik veel wat zijn. Pindar kan er toch ookniet aan doen dat zijn artikel zegt dat Dutroux een jood is. Voor ons is het niet relevant. Punt.
Pindar kiest zelf zijn bronnen.
Als hij hier artikels post met flagrante leugens dan is hij daar wel verantwoordelijk voor.

Het is oertriestig dat jullie niet de eer hebben toe te geven dat het fout was een artikel te posten met deze leugens (over de zaak Dutroux als een joods/Israëlisch complot).

Als het TOTAAL NIET relevant is, POST HET DAN NIET.
Oud 26 oktober 2005, 14:48   #3418
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Een Amerikaanse NWO heeft evenveel kans van slagen ale een globale aanval van palingen op de Homo Sapiens.
Ten eerste heb je waarschijnlijk geen benul wat je icoon betekent
zo wel, dan weet ik genoeg.

Amerikaans NWO?

lees effe goed: NWO=New WORLD ORDER

alle regeringen zitten in die agenda!

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 26 oktober 2005, 14:51   #3419
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het TOTAAL NIET relevant is, POST HET DAN NIET.
dit is effe voor andere lezers dan Firestone want die snapt het niet

Niet relevant? Dat Dutroux voor de elite gemoord gekidnapped of weet ik veel wat voor andere gore dingen?

Mijn God!

Pindar
Oud 26 oktober 2005, 14:54   #3420
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Europa,de bakermat van de mensheid zal het wel overleven.
Tuurlijk, alleen nog even wat vrijheden en rechten afnemen,
daarna nog wat verplichtingen er bij en o ja.
wat dachten jullie van een chip in je reet?!

Ja hoor we overleven het wel. Nou ik denk dat ik liever doodga dan leven
in een globale Nazi concentratie kamp! want dat is het doel. lekker he?
pffff

Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 oktober 2005 om 14:55.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be